TDU was echt vetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 04:39 schreef SkyChat het volgende:
Test Drive Unlimited
Eindelijk Champion!!![]()
Om maar een paar te noemen..
[ afbeelding ]
REAL-ESTATE TYCOON 30G
Own at least 15 houses.
[ afbeelding ]
MOST VARIED COLLECTOR 30G
Own at least 20 different cars.
[ afbeelding ]
SEASONED TRAVELLER 35G
Cover 1,000 miles (1,600 km).
Ik heb deze game nog geen week en al zoveel achievements & vooruitgang geboektik moet nu echt naar bed!
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
Sommige achievements in Brothers in Arms: HH
Committed
While connected to Xbox LIVE, play the game once a week for three months
Remember September '44
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
![]()
Het leuke van deze game is dat je Rank afhangt van je Gamerscore.quote:
Die wagens zijn niet te snelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TDU was echt vet![]()
Alleen die snelste wagens zijn te snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar snap ik ook vaak helemaal niets van, die kut achievements dat ze je de game 2 keer laten spelen ofzo omdat je op hardcore mode niet kan stacken dus moet je dezelfde shit nog en keer doen op normal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:32 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wat helemaal gay is is dat dat spel na 17 September uitkwam...dus niemand heeft die achievement nog.
Heb dat spel nog, tis dat die achievement 50 is anders had ik dat spel allang ritueel verbrand.
Dan heb ik 1000/1000
F.E.A.R. is ook zo'n game
Survivalist 150G
Complete the Campaign on any difficulty without dying.
Fearsome 100G
Complete the Campaign on Extreme difficulty.
No Juice 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using any boosters.
Real Time 65G
Complete the Campaign on any difficulty without using SlowMo.
Hoezo het hele concept van de game verkrachten
GRAW: AW
Committed (Multiplayer) 28G
Play for 8 hours straight in multiplayer
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
What the fuckquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef SkyChat het volgende:
De volgende is echt het toppunt!!
Final Fantasy XI - Reach Level 75 with each character class - 30 points each. Level 75 is the maximum level attainable in the Final Fantasy MMO. The achievements for this game are for reaching level 75 with each different character class in this game. Not just once, but with all 18 character classes. A recovered Final Fantasy MMO addict in the G4 offices estimated it took him around 700 hours of play time to get ONE character to level 62! Just think about that for a second. If you are one the two people in this world who have all of these achievements, just remember, there’s a beautiful world in real life out there for you to explore, and that Chocobos taste better when roasted with a little garlic and rosemary.
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haaltquote:
Ik haal 17M. De eerste paar levels gaan nog wel, maar later ben ik al blij als ik ze uitspeel... Ik ben wel trots op deze Peggle achievement:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
quote:People's Ovation
Become a true Peg Party animal by partying 100,000 points harder than anyone else.
10G
Verkregen 8-4-2009
Dat soort dingen begin ik niet eens aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Peggle is er ook een achievement dat je 20 miljoen punten moet halen tijdens Adventure.
Ik heb 19.9, kom echt een paar punten te kort
ook zoiets gays.
Maar de gaarste ooit is die van de Orange Box.
Dat je die kuttuinkabout in Episode 2 van begin naar het (bijna) einde moet brengen en in een raket moet stoppen.
Ik ben echt zo vaak doodgegaan door die kutkabouter, of hij clipped dwars door een muur heen, weer de zoveelste save loaden.
Die chopper heeft hem ook zovaak weggeschoten als ik in die wagen zat.
Plus ik heb die achievement niet eens gehaald...ik ben te ver doorgelopen en die savegame's waren al 20 keer overgesaved.
[ afbeelding ]
En er is er niet 1 die 1000/1000 heeft in FFXI.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel een ECHTE achievement als je dat haalt
Ik wel, dacht van "nou als ik episode 2 uit ga lopen kan ik net zo goed die kabouter meenemen"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat soort dingen begin ik niet eens aan
Achievements zijn voor mij vaak juist een reden om een game anders te spelen. Soms zie je zoveel meer van een game omdat je een achievement wil halen. Mirror's Edge heeft dat bijv met die 'niet schieten' achievement. Het is me dan wel niet gelukt, maar ik denk dat de game een stuk minder leuk is als je direct al gaat schieten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop achievements zijn kut vooral die je dwingen op een bepaalde manier te spelen!
Geef gewoon een achievement als je een bepaalde baas ofzo hebt verslagen en hoe je het doet moet je zelf weten!
Het is gewoon stom!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements zijn voor mij vaak juist een reden om een game anders te spelen. Soms zie je zoveel meer van een game omdat je een achievement wil halen. Mirror's Edge heeft dat bijv met die 'niet schieten' achievement. Het is me dan wel niet gelukt, maar ik denk dat de game een stuk minder leuk is als je direct al gaat schieten.
Als ik bijna uitgekeken ben op een game ga ik kijken wat de achievements zijn, en dat kan vaak het plezier heel erg verlengen. Zoals bij Mirror's Edge vond ik het leuk om het een tweede keer uit te spelen zonder te schieten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is gewoon stom!
Als gasten op je schieten en je krijgt een gun in handen dan schiet je terugNet als bij FEAR idd dat je geen slomo ofzo mag gebruiken terwijl dat juist het toffe aan die game was dat is toch stom?
Bij Oblivion krijg je achievements als je hoge rang had bij arena en al die guilds enzo dat is toffer want dat spel je gewoon!
Ik kijk nu zowiezo nooit meer wat de achievements zijn want dan verkloot een hoop als je je speelwijze er op aan gaat passen. Maargoed dat zal voor iedereen anders liggen..
Daar heb je opzich een goed punt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik bijna uitgekeken ben op een game ga ik kijken wat de achievements zijn, en dat kan vaak het plezier heel erg verlengen. Zoals bij Mirror's Edge vond ik het leuk om het een tweede keer uit te spelen zonder te schieten.
idd, achievements zijn supertof,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Hoop achievements zijn kut vooral die je dwingen op een bepaalde manier te spelen!
Geef gewoon een achievement als je een bepaalde baas ofzo hebt verslagen en hoe je het doet moet je zelf weten!
Welk spel?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Completionist 100
Complete all events in Career.
Daarna nog heel even snel 1 potje MP gedaan en toen kreeg ik meteen 4 Achievements in 1 keer
NFS Undercover!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Reintji het volgende:
Nietes, je mist er nog 3. (waaronder de geweldige; "Finish 119 MP races"). Succes! Je bent toch vrij ;-)
Toch nog geluktquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
Eindelijk![]()
[ afbeelding ]
Completionist 100 GS
Complete all events in Career.
Daarna nog heel even snel 1 potje MP gedaan en toen kreeg ik meteen 4 Achievements in 1 keer
For this on I suggest using a boosting partner or it'll take ages.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Het is me nog steeds niet gelukt om ook maar 1 bicyclekick te maken
Net geprobeerd hier onder en met 1 trap de tv van het meubel gebicyclekicktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
For this on I suggest using a boosting partner or it'll take ages.
Give the ball to your winger and run down the wing, just before you run out of play, cross it by double tapping [ afbeelding ]. As the ball is coming to your player hold [ afbeelding ] and double tap [ afbeelding ]. This IS a hard achievement, but will come with hard work. If you haven't got it already, you should unlock the "What a beauty" achievement as well.
I scored with a scissor kick on a half volley and it unlocked
bron
Het is veel makkelijker hoor. Gewoon naar een hoek rennen en met X een hoge voorzet geven, dan met B hem erin knallen. Vanaf die positie heb je een dikke kans dat het een omhaal wordt. Gewoon dat een paar keer doen dat lukt t wel een keer. Bij mij na een halfuur ongeveerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Give the ball to your winger and run down the wing, just before you run out of play, cross it by double tapping [ afbeelding ]. As the ball is coming to your player hold [ afbeelding ] and double tap [ afbeelding ]. This IS a hard achievement, but will come with hard work. If you haven't got it already, you should unlock the "What a beauty" achievement as well.
bron
ik heb hem ook niet co-op gehaald. Het was een van de eerste doelpunten die ik maakte. Ik wist alleen niet meer precies hoe, dus zocht ik het maar ff opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker hoor. Gewoon naar een hoek rennen en met X een hoge voorzet geven, dan met B hem erin knallen. Vanaf die positie heb je een dikke kans dat het een omhaal wordt. Gewoon dat een paar keer doen dat lukt t wel een keer. Bij mij na een halfuur ongeveer
Ik zie je niet anders gamen tegenwoordig.. 24/7?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef Boef het volgende:
Dit was wel even bikkelen.
Take No Prisoners
[ afbeelding ]
Destroy every hostile unit in the Battle of Santa Cruz on Veteran difficulty. - 50 G
Battlestations Pacific
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
bron
Kun je ook wat vertellen over die game? Volgens mij speelt niemand die maar het lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef Boef het volgende:
Dit was wel even bikkelen.
Take No Prisoners
[ afbeelding ]
Destroy every hostile unit in the Battle of Santa Cruz on Veteran difficulty. - 50 G
Battlestations Pacific
quote:Shot-putter
Throw any object (other than a grenade) 205 feet or more
10
Als je een achievement van 4 punten weet is dat helemaal tof natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef lkb9000 het volgende:
Iets waarmee je die stomme 6 aan het einde recht trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |