Nog altijd boos om mijn beschuldigingen over hoe je aan Serious 1.0 kwamquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
een schande dat ze jouw naam op xbox naar AQuilA360 veranderen :S,
het hoort gewoon met kleine letter a :S
Die film had ik niet gezien dus nee dat wist ik niet. Laatst eindelijk die challenge How do you spell girl gehaaldquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ben jij datIk schijt in je beker met melk
Is Afro Samurai een beetje vet of niet? Als ik geslaagd ben eind deze maand ga ik 'em ook kopen. Samen met Mirror's Edge
Ik vond 'How you like them apples?' van Skate 2 wel grappig. Voor die achievement moet je alle telefoon nummers van de pro's hebben. Ik weet niet wie van jullie de film Good Will Hunting heeft gezien, maar het is een quote van Matt Damon uit die film.
Me is wel tof maar verre van geniaaaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die film had ik niet gezien dus nee dat wist ik niet. Laatst eindelijk die challenge How do you spell girl gehaald
Mirrors edge is geeeniaaal trouwens
nopequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog altijd boos om mijn beschuldigingen over hoe je aan Serious 1.0 kwam![]()
![]()
Klasse Wouterquote:
maar ik was ook nooit boos hoor, ik kan nie boos worden op mensen achter internet, ik voel daar niks voorquote:
Je reactie zei toen andersquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maar ik was ook nooit boos hoor, ik kan nie boos worden op mensen achter internet, ik voel daar niks voor
Afro is vet ja! Camera werkt een beetje irritant, maar de game is gruwelijk. De art style is prachtig!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oh ben jij datIk schijt in je beker met melk
Is Afro Samurai een beetje vet of niet? Als ik geslaagd ben eind deze maand ga ik 'em ook kopen. Samen met Mirror's Edge
Ik vond 'How you like them apples?' van Skate 2 wel grappig. Voor die achievement moet je alle telefoon nummers van de pro's hebben. Ik weet niet wie van jullie de film heeft gezien, maar het is een quote van Matt Damon uit die film.
haha ik speelde dat alleen maarquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je reactie zei toen anders![]()
Maar goed! Met act 5 bedoel je dat brumak gedeelte toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, als ie een beetje vol is pleur ik hem in de OP.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef ach het volgende:
Komt dit topic helemaal vol te staan met die gequote lijst?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:16 schreef Reintji het volgende:
Halo 3:Vidmaster Challenge: 7 on 7 - 0G
Entered into a ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month.
[ afbeelding ]Hoe krijg je dat voor elkaar cq hoe werkt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet met het nieuwe ranking systeem in een playlist 7exp hebben en dan multiplayer opstarten. Ik had 7EXP in social slayer, je hoeft niet eens een match te zoeken. Playlist selecteren is genoeg. Heb er wel speciaal een op 7EXP laten staan om deze te halen, maar het kan met elke playlist.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar cq hoe werkt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ze gelukkig allemaal al, wil je alvast succes wensen met "The Mile High Club"quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man of the People (10G), The Escape (40G), Bird on the Ground (20G)
Gaat lekker met CoD4
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef SkyChat het volgende:
Dead Space: Maxed Out - 75G
Upgrade all weapons and equipment
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef Reintji het volgende:
Mhja, schijnt nogal een bitch te zijn om die te halen. Heb CoD eerst op regular uitgespeeld, nu op veteran bezig,.. Tevens wat resterende achievements binnenkoppen. Hoe is die cargo-mock up onder 20sec te doen. Heb jij hem 1000/1000?ach die cargo mockup is nie zo moeilijk, gewoon oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem 1000/1000 ja![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?Ja man die glitch kost echt veel tijd en moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Impossible mode ben ik nu aan het doen en die is echt fucked up want je begint gewoon blanco dus zonder upgrades en 2 tikken van zo'n alien en je bent toast![]()
Gelukkig heb ik m'n DLC's beschikbaar in de shop dus m'n Heavy Damage/Speed Kills Plasma Cutter in combo met Tank Suit komen nu écht goed van pas.
Niet alleen dat maar ik doe ook meteen m'n One Gun achievement op Impossible
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
AchievementsEen tijdje terug een leuke spoof van gezien. Zo'n hoertje dat opgepikt wordt door een of andere sleezy gast die dan COD4-Achievements moet halen
![]()
Ze is een Achievement-whore...
Weet iemand dat filmpje nog te vinden?
Zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemenquote:
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcadequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemen
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcade
Het is niet zo moeilijk om een premium theme en gamerpics erbij te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Als je een game koopt krijg je die toch? Zoiets dacht ik ook aan maja dat gaat niet omdat als je 2de hands een game koopt of ruilt zou je dan ook weer van die dingen krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Dat zou nog eens een mooie actie zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Klinkt leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Tweede DLC van Fable 2 'uitgespeeld'. De rest van de nieuwe achievements zijn maar stom. Colosseumquote:You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |