ik heb ze gelukkig allemaal al, wil je alvast succes wensen met "The Mile High Club"quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man of the People (10G), The Escape (40G), Bird on the Ground (20G)
Gaat lekker met CoD4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:44 schreef SkyChat het volgende:
Dead Space: Maxed Out - 75G
Upgrade all weapons and equipment
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:48 schreef Reintji het volgende:
Mhja, schijnt nogal een bitch te zijn om die te halen. Heb CoD eerst op regular uitgespeeld, nu op veteran bezig,.. Tevens wat resterende achievements binnenkoppen. Hoe is die cargo-mock up onder 20sec te doen. Heb jij hem 1000/1000?ach die cargo mockup is nie zo moeilijk, gewoon oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem 1000/1000 ja![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?Ja man die glitch kost echt veel tijd en moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Impossible mode ben ik nu aan het doen en die is echt fucked up want je begint gewoon blanco dus zonder upgrades en 2 tikken van zo'n alien en je bent toast![]()
Gelukkig heb ik m'n DLC's beschikbaar in de shop dus m'n Heavy Damage/Speed Kills Plasma Cutter in combo met Tank Suit komen nu écht goed van pas.
Niet alleen dat maar ik doe ook meteen m'n One Gun achievement op Impossible
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
AchievementsEen tijdje terug een leuke spoof van gezien. Zo'n hoertje dat opgepikt wordt door een of andere sleezy gast die dan COD4-Achievements moet halen
![]()
Ze is een Achievement-whore...
Weet iemand dat filmpje nog te vinden?
Zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemenquote:
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcadequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemen
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcade
Het is niet zo moeilijk om een premium theme en gamerpics erbij te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Als je een game koopt krijg je die toch? Zoiets dacht ik ook aan maja dat gaat niet omdat als je 2de hands een game koopt of ruilt zou je dan ook weer van die dingen krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Dat zou nog eens een mooie actie zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Klinkt leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Tweede DLC van Fable 2 'uitgespeeld'. De rest van de nieuwe achievements zijn maar stom. Colosseumquote:You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
Respectquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
In één avond nog welquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:43 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt die check of we nog leven sky?
Slim!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RespectIk ga niet door tot lvl 30 denk ik, ben zelf bij 16 ofzo toen ik 'm uitspeelde.
Op welke moeilijkheid speel je? Ik neem aan dat hard meer XP geeft dan easy?
Je kunt op ieder moment switchenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.
Ja, maar dat vind ik een beetje flauw.quote:
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prince of Persia is ook wel een lekkere achievement game, 630G op de eerste playthrough.
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begonquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Net gehaald in Fallout 3:
[ afbeelding ]
100 locaties ontdekt
[ afbeelding ]
Agatha's Song
[ afbeelding ]
Level 20 Good Karma
Bijna klaar met Broken Steel ook. Volgens mij mag ik aan de laatste missie beginnen. Wat een game
Ja, ik ben ook blij dat het goed uitgepakt heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begon
Ik ben vandaag weer overnieuw begonnen met fallout, nu ga ik voor de lvl20's van neutral en evil
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.quote:
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.
V.A.T.S. en setting.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Epilogue (DLC) al gespeeld? Daarin gaat het verhaal nog wat verder, alleen is het wat slecht uitgewerkt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.
Succes!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:47 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het regent toch al de hele dag dus is het een perfecte dag om een archievement te halen die niet zo makkelijk is namelijk : Endangered Species van GTA IV![]()
alleeeeeeeeen,,
het duurt zo lang voordat je ze allemaal hebt. Ben nu bezig met een kaartje waar ze allemaal opstaan enzo. Tot nu nog : 183 flying rats left in Liberty City![]()
![]()
![]()
![]()
majaaa,
alles over voor die 50G en natuurlijk de 100% zodat ik nog eens 100G krijg.
OMGquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Succes!
Toen ik voor de 100% ging en alleen die duiven nog moest halen, ben ik op 10 na in slaap geflikkerd en de volgende dag wist ik niets meer dus kon ik weer overnieuw beginnen
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG![]()
dat lijkt me echt kut![]()
inmiddels nog 179krijg alweer zin om ff een potje cod te spelen maja gewoon ff doorzetten is zo gedaan want ik heb er 20 gevonden in 40 minuten 20 x 10 = 200 40 x 10 = 400 minuten dus maar 6.5 uur bezig ofzo
![]()
Neee ik moet ook nog die stunt jumps doen en nog 4 random characters en verder nog wat actieviteiten met je vrienden maar ik heb alles precies bijgehouden wat ik wel en niet heb gedaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
Heb jij wel 100% Sky?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen die duiven nog moet?
Veel gamers vergissen zich in een paar % omdat ze niet alle random characters hebben
kutgrafpleuris spelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Yep.. helemaal op 100% en daarna loeihard de kast ingeflikkerd![]()
kutgrafpleuris spel
Ja dat zeg je nu.. wacht maar tot je voor de 100% gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
kutgrafpleuris spel![]()
![]()
ik vind het een van de beste games ooit( ik vind dat
)
Reintij gaat als een mallequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
The Second Horseman (40G)
Complete 'Safehouse' on Veteran difficulty
En binnen!
[ afbeelding ]
The Shot (40G)
Complete 'All Ghillied Up' and 'One Shot, One Kill' on Veteran difficulty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |