quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vuilak dankzij die geld glitch zeker?Ja man die glitch kost echt veel tijd en moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Impossible mode ben ik nu aan het doen en die is echt fucked up want je begint gewoon blanco dus zonder upgrades en 2 tikken van zo'n alien en je bent toast![]()
Gelukkig heb ik m'n DLC's beschikbaar in de shop dus m'n Heavy Damage/Speed Kills Plasma Cutter in combo met Tank Suit komen nu écht goed van pas.
Niet alleen dat maar ik doe ook meteen m'n One Gun achievement op Impossible
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Lyzio het volgende:
AchievementsEen tijdje terug een leuke spoof van gezien. Zo'n hoertje dat opgepikt wordt door een of andere sleezy gast die dan COD4-Achievements moet halen
![]()
Ze is een Achievement-whore...
Weet iemand dat filmpje nog te vinden?
Zoals?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat MS ooit nog wat meer met die Achievements gaat doen.
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemenquote:
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcadequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gratis themes of speciale Avatar kleding voor bepaalde scores. Om maar iets simpels te noemen
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Bij The Maw zaten ook gamerpics en zelfs 1 premium theme en dat voor een arcade
Het is niet zo moeilijk om een premium theme en gamerpics erbij te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Als je een game koopt krijg je die toch? Zoiets dacht ik ook aan maja dat gaat niet omdat als je 2de hands een game koopt of ruilt zou je dan ook weer van die dingen krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Beloon gamers met dat soort meuk en iedereen is tevreden. Ze kunnen ook iets doen als Nintendo met de VIP sterren, maar dat zal MS wel niet doen
Dat zou nog eens een mooie actie zijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Klinkt leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Wouter2006 het volgende:
of als je voor een game 1000GS haalt, dat je dan 1000 MS points krijgt ofzo.
Tweede DLC van Fable 2 'uitgespeeld'. De rest van de nieuwe achievements zijn maar stom. Colosseumquote:You have seen what is to come. But will you be ready for the future when it arrives?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |