Respectquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
In één avond nog welquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:39 schreef OMG het volgende:
Wat gaaf, een achievement pats topic..
Gisteravond de volgende achievements in Fallout 3 behaald:
[ afbeelding ]
Devil - 20G
[ afbeelding ]
True Mortal - 20 G
[ afbeelding ]
Messiah - 20G
Allemaal level 30 achievements..
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:43 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt die check of we nog leven sky?
Slim!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Heb al een aantal van de lijst gehaald, je weet wel, last online 2007/08
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RespectIk ga niet door tot lvl 30 denk ik, ben zelf bij 16 ofzo toen ik 'm uitspeelde.
Op welke moeilijkheid speel je? Ik neem aan dat hard meer XP geeft dan easy?
Je kunt op ieder moment switchenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem op normal had staan. In ieder geval geen hard, zo hardcore ben ik niet. Hoe moeilijker het niveau, hoe meer XP je krijgt is geloof ik de regel.
Ja, maar dat vind ik een beetje flauw.quote:
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Prince of Persia is ook wel een lekkere achievement game, 630G op de eerste playthrough.
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begonquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Net gehaald in Fallout 3:
[ afbeelding ]
100 locaties ontdekt
[ afbeelding ]
Agatha's Song
[ afbeelding ]
Level 20 Good Karma
Bijna klaar met Broken Steel ook. Volgens mij mag ik aan de laatste missie beginnen. Wat een game
Ja, ik ben ook blij dat het goed uitgepakt heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Leuk om te horen aangezien je nogal sceptisch aan de game begon
Ik ben vandaag weer overnieuw begonnen met fallout, nu ga ik voor de lvl20's van neutral en evil
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.quote:
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ga ik ook niet meer aan beginnen nu.
V.A.T.S. en setting.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja begrijpelijk ja. Maar wat vind je zo tof aan fallout3 wat je in oblivion mist?
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de achievements zijn nog leuk ook (Prince of the World bijv)
Epilogue (DLC) al gespeeld? Daarin gaat het verhaal nog wat verder, alleen is het wat slecht uitgewerkt...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, best een goede game, vooral de stijl was erg mooi. Verhaal kon me ook wel boeien, zeker het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |