Vandaag nog twee gehaald. Huge Investment en Huge Return. Dat is een speler verkopen voor meer als 50 miljoen en een kopen voor meer als 50 miiljoenquote:
En nu nog 50 spelers kopen in totaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vandaag nog twee gehaald. Huge Investment en Huge Return. Dat is een speler verkopen voor meer als 50 miljoen en een kopen voor meer als 50 miiljoen
YEAH
quote:Global Impact
Kill 15 gang members using the Observatory Globe
15
Verkregen 26-5-2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Reintji op 26-05-2009 21:30:42 ]
10G per uur. Niet slechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Complete the Saints Revival prologue 5G
[ afbeelding ]
Defeat the Ronin 40G
[ afbeelding ]
Complete all levels of Crowd Control 15G
[ afbeelding ]
Complete all levels of Fight Club 15G
[ afbeelding ]
Threw someone a long, long way 5G
[ afbeelding ]
Sung Along to the Radio 10G
Zo even wat achievements gehaald in Saints Row II.
Maar ben nu 9 uur aan het spelen en nog steeds maar 90G gehaald.
Lange (28 missies van 30-60 minuten, met checkpoints), onderhoudende, single-player campaign. Grafisch echt een hoogstandje, het cinematische effect van een explosieve zeeslag in de nacht terwijl het stormt en regent is perfect te recreëren als je handmatig met een vliegtuigje er boven rond gaat cirkelen en van een afstandje toekijkt.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je ook wat vertellen over die game? Volgens mij speelt niemand die maar het lijkt me wel tof
Heb nog paar riddick achievements gehaald maar ik vind dat ze die wel slecht gedaan hebben!
Luxor 2 (Arcade spelletje) heeft achievements van 14, 15, 16, 17, 18, 19 en 20 Gquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een achievement van 4 punten weet is dat helemaal tof natuurlijk
Bevalt ie een beetje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen aan TR: Underworld
Neenquote:
Heb nu pas één level gehaald en dat was 'gewoon' Tomb Raider zoals we die kennen van Legend of Anniversaryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |