quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Wolverine een beetje leuk om te spelen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Anne het volgende:
Wolverine is een best tof spel. Mooie filmpjes tussendoor ook.
Duurde nog lang dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:44 schreef Anne het volgende:
Ik wist dat je die vraag ging stellen, vandaar dat ik het antwoord alvast gaf op 28 mei.
Vooruit. Voor deze keer nemen ik er genoegen mee... Ik denk dat ik die game mooi eens een keer uit de budgetbakken vis.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen had ik het spel pas! Eerder kon ik niet oordelen.
Je bent echt te erg Royquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooruit. Voor deze keer nemen ik er genoegen mee... Ik denk dat ik die game mooi eens een keer uit de budgetbakken vis.Zeker nu ik zie dat de achievements ook wel te doen zijn
Waarom denk je dat ik mijn Wii verkocht heb?quote:
Het is een sandbox/freeroam game die zich afspeelt in africa en de omgeving is echt enorm ruim.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:05 schreef SoldMayor het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 mei 2009 14:00 schreef SkyChat het volgende:
Far Cry 2
Is dat iets Far Cry 2?
Want ik had die donderdag in mijn hand maar pakte uiteindelijk tog maar Halo Wars.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wanted: Flying Mouthpieces
Mouth piece travels more than 3 meters when knocked out
Die heb ik ook gisteren gehaald, bij mij viel hij gewoon uit zijn mond, en werd toen weggeslagen door de gast die KO gingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik ookDat ding vloog toen echt halverwege het publiek
En weet je wat ??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Het is een sandbox/freeroam game die zich afspeelt in africa en de omgeving is echt enorm ruim.
Als je van een game houdt waarbij jezelf kunt bepalen wat je doet dan is deze geschikt voor jou.
Er zit een map editor bij waar je zelf je eigen mappen kunt maken, spelen, uploaden en delen.
Je kunt ook andere mappen downloaden en spelen van andere gamers.
Er is ook een DLC te koop op Marketplace waar je 3 nieuwe wapens krijgt, 2 voertuigen + 4 MP maps.
Echt de moeite waard om deze game eens te checken.
Let op: De meeste huillies klagen over het feit dat ze veel moeten rijden en dat er overal vijanden zitten die altijd op je schieten, dat is zwaar overdreven maarja sommige zijn beter af met pac-man en zijn deze game niet waard.
Ik heb er geen spijt van en zal dat ook niet krijgen want ik wist waar ik aan begon, een uitdaging waar je moet werken voor je iets krijgt.
En niet de vergeten.. de graphics zijn prachtig.
Success.
Een goede keuze gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En weet je wat ??
Ik heb hem gekocht.![]()
Echt ik vind het de mooiste game kwa graphics voor de x360 tot nu toeWow damnnn
![]()
Ik heb ook al een paar achievments gehaald maar die drop ik morgen wel
Wat houdt die DLC precies in dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Een goede keuze gemaakt![]()
Het menu is ook zo mooi gemaakt waar je al je stats en dergelijke kunt checken.
Ga wel eerst de single player op je gemak spelen en probeer eens een map in elkaar te fantaseren alvorens je de MP induikt en als je toch MP wilt doen, zorg dan dat je niet op ranked speelt want het is wel even wennen om tegen bunnyhoppers en nadespammers te spelen die 24/7 online zin in FC2.
Game on!
En schaf de DLC ook maar aan als je de 400 punten kunt missen want die is het echt waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |