quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:
nou vooruit, ik zal me van m'n beste kant laten zien en keihard liegen.
Welkom Renate. Je hebt het fantastisch gedaan en we balen er allemaal van dat je het daar zo moeilijk had met al die peuken die je bij anderen loschanteerde uit vrije wil van iedereen kreeg toegeworpen. Ze hadden allemaal wel wat beter hun best mogen doen om je in de watten te leggen vind ik.
Maar meid, je hebt je kranig gedragen. Je bent een toppertje!
en je nagels geknipt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overratedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
Trek het je niet aan joh, het is eigenlijke een verkapte liefdesverklaring van Danny.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben toch echt fan van Amber, vind je dat ergquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, het is eigenlijke een verkapte liefdesverklaring van Danny.![]()
Hij heeft wel vaker wat moeite om dat goed over het voetlicht te brengen
ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik word die muziek eigenlijk wel een beetje zat in die bunker......ik word oud
nou nu heb ik dus een teiltje nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Danny het volgende:
[..]
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wc
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjesquote:
Ja, dat weten we toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Danny het volgende:
[..]
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wc
en we zouden het gezellig houden ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overrated![]()
Er gaat niets boven de geur van opgedroogd menstruatiebloed in de stille lentemorgen
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt die muziek eigenlijk wel een beetje zat in die bunker......ik word oud
ja, dat dacht ik ook, maar ja, toen kwam Renate binnen en zoals we allemaal weten...quote:
Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overrated![]()
Er gaat niets boven de geur van opgedroogd menstruatiebloed in de stille lentemorgen
moet je ff wat tips aan renate vragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Goed voor je geloofwaardigheid Danny, dit soort puberale aanvallen.
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
en was het het al vast droog geklonterd aan het teiltje en heb jij het met jouw fap-werkzaamheden het er weer van afgefaptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
Goorlapquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
ze lijkt zich anders kranig te verweren hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.
Beetje natrappen als ze op de grond ligt
is dit een platform waar we gezellig verder keuvelen over TBOquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar ja, toen kwam Renate binnen en zoals we allemaal weten...
De nadaquote:
Op het forum welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ze lijkt zich anders kranig te verweren hoor
mocht je dr ook ooit zo uit gaan zien zou ik je hard doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De nada![]()
Maar ik zou er toch eens over nadenken. Het past je niet als forumbaas (noch als mens).
iets van rode lap en stier enzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar ja, toen kwam Renate binnen en zoals we allemaal weten...
ik eis iedereen van de overlevers de blote konten te tonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Danny het volgende:
ow, als ze niet uit de kleren gaan krijgen ze niets meer he...
Heb je wel deodorant opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
het ziet er wel levdnig uit toch ze gaan verder waar we toen stopten dat wordt leuk!!
zie mijn sig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De nada![]()
Maar ik zou er toch eens over nadenken. Het past je niet als forumbaas (noch als mens).
Zit er niet in vandaag, ze gaan zo naar bedquote:
Pieppiep ALOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit inmiddels thuis Eline-imitaties te doen
daar ook, maar ben niet van moddergooien of mensen beledigen annyway, ze hebben het nu lekker gezellig laten wij het ook gezellig houdenquote:
Ach, je vond Ribas ook zomaar opeens aardig, wie weet bloeit er tussen jou en Renate ook ooit nog eens iets moois opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
zie mijn sig.
ik ga nu niet ineens lopen slijmen. heb afgelopen week alleen maar zitten kankeren op d'r en dan moet ik nu opeens aardig gaan doen? sorry, ik ben niet zo van de schijnheilige.
Now we'r talkingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
als amber nog een paar biertjes neemt verkracht ze straks een bierblikje. Ik zie haar er wel voor aan
Ik zeg: tray bier naar binnen.
oja ! Renate en stripezelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
het ziet er wel levdnig uit toch ze gaan verder waar we toen stopten dat wordt leuk!!
Oh trust me, ik zie er al zo uit. Wanneer en waar spreken we af, en moet ik mijn baard laten staan voor die dag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mocht je dr ook ooit zo uit gaan zien zou ik je hard doen![]()
![]()
Ik denk dat Jeroen zich hier best zou redden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Danny, begrijp dan dat bunkeraars FOK! niet begrijpen
Bobby lijkt het prima te begrijpen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Danny, begrijp dan dat bunkeraars FOK! niet begrijpen
die ook jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen zich hier best zou redden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
als amber nog een paar biertjes neemt verkracht ze straks een bierblikje. Ik zie haar er wel voor aan
Anders ban je d'r toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby lijkt het prima te begrijpen hoor
En Renate laat zich ook duidelijk niet wegjagen. Een eigenschap die ze in de bunker had moeten tonen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oja ! Renate en stripezelentoen kwamen we erachter dat je dus wel een label in je zoals ik het noemde ( uiervangnet) had zitten ...dus echt wel wist wat je cupmaat was
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
tja, m,n cupmaat of kledingmaat interesseert me niet als het maar lekker zit
Nee, maar er is een verschil tussen 'niet van de schijnheilige' en volledig tactloos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
zie mijn sig.
ik ga nu niet ineens lopen slijmen. heb afgelopen week alleen maar zitten kankeren op d'r en dan moet ik nu opeens aardig gaan doen? sorry, ik ben niet zo van de schijnheilige.
Ik denk dat Jeroen vele bans op zijn geweten zou krijgen met z'n gezuigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
ok, moest lachen....quote:
omfg dat had ik geblocked. Ze vertelde daar dat ze te strakke beha's draagt en er horny van wordt als we NET haar tepels niet kunnen zien.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaal
Uiervangnetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oja ! Renate en stripezelentoen kwamen we erachter dat je dus wel een label in je zoals ik het noemde ( uiervangnet) had zitten ...dus echt wel wist wat je cupmaat was
Omg, herinner me er niet aan...zucht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Betâh!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
Nee hoor, hij zegt geen onvertogen woord. Peter wel, die begon met name-calling.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen vele bans op zijn geweten zou krijgen met z'n gezuig
quote:
quote:
Met cola-blikjes doen ze ook leuke kunstjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
Die is dan weer wel grappigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter: "Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin."
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik zal ophouden, maar ga dan ajb niet ouwe herinneringen aan de r-periode oprakelen...
Ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik zal ophouden, maar ga dan ajb niet ouwe herinneringen aan de r-periode oprakelen...
r-periodequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Jeroen met Peter dansen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Tijd voor romantische muziekMisschien gaan ze dan dansen
![]()
Ik was best Amber fan, tot ze vanmiddag haar ware aard liet zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met cola-blikjes doen ze ook leuke kunstjes, en seven-up-flessen
![]()
Maar ff serieus, doe niet zo naar tegen Amber
Welkom.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar ook, maar ben niet van moddergooien of mensen beledigen annyway, ze hebben het nu lekker gezellig laten wij het ook gezellig houden
Precies heel die spanningsboog was in ene verdwenen. ik gaf toen nog als commentaar dat ze het beter een week hadden moeten uitstellen dat we dan veel meer sensatie hadden gekregen. een gemiste kans die we denk ik niet meer terug krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
[..]
omfg dat had ik geblocked. Ze vertelde daar dat ze te strakke beha's draagt en er horny van wordt als we NET haar tepels niet kunnen zien.......
God help us.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik was best Amber fan, tot ze vanmiddag haar ware aard liet zien
Vertel vertel! zie wel dat ze lekker los gaan in de bunkertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
renate ,ik moet wel zeggen dat ik vaak met plaatsvervangende schaamte naar je gekeken heb![]()
eensch wat een fokking biatchquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Oh, vertel, wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
oeh oeh wat is dr gebeurt ? dikke ruzie of ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je er nou om gaat zitten VRAGEN dan kun je het ook KRIJGEN natuurlijk he?quote:
Nee,Pim met Eline..Al gun ik Pim een leuker/ander meisje..Marielin begint trouwens nu over dansen nu ik dit tik.quote:
Peter wilde eruit vanwege z'n gel en zij ging met 'm staan fluisteren dat hij eruit moest gaan omdat jeroen toch zou blijven treiteren en dan zou zij ook gaan. Was erg achterbaks en ik hou niet van achterbaks.quote:
En Danny is altijd de eerste die dat zegtquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar de COS lijkt me iig niet de juiste plek.....
Tja, ik heb vanaf mijn werkadres wat meegelezen waar ik niet blij van werd, maar het meiske is pas 20, zou mijn dochter kunnen zijn, wees niet zo hardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
of het nu leuk is ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaal
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
lol, komt iequote:
Amber probeerde Peter eruit te lullen zodat zij een rede had om ook te gaan want voor ¤ 5000,= wilde zij niet blijvenquote:
sorry, maar iedereen vindt haar opeens zielugquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houden
gaat ie ophouden
Ga jij dan even in de bunkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houden
gaat ie ophouden
cos is altijd mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Danny is altijd de eerste die dat zegt
tquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[quote]Op woensdag 6 mei 2009 00:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Vertel vertel! zie wel dat ze lekker los gaan in de bunkert![]()
[/ nee maar ff serieus , je begrijpt niet wat ik bedoel ?
quote]
Niet haar, jijquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen vindt haar opeens zielug
dat is pas als ze zich uitkleden en tanden poetsen en op bed gaan liggen. Dat is doorgaans het teken dat ze gaan slapen. Moet je zo maar 's opletten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
t
uurlijk begrijp ik je, maar ieder z'n ding
gaan ze nu slapen?
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
cos is altijd mooi
al word je wel de tyfus in gescholden door een user als iets niet bevalt
daarom heb ik renate ook nix te melden aangezien ik nogal grof in de mond schijn te zijn![]()
Geen tijd voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
neuh...... ga jij maar jij hebt toch geen kloten te doen
Mooi toch laat hem even gaan het heeft hem tenslotte aardig wat geld gekost om deze mening te spuwen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Danny is altijd de eerste die dat zegt
nee, ze gaan douchen, weet je wel....quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
t
uurlijk begrijp ik je, maar ieder z'n ding
gaan ze nu slapen?
Ze is ook zielig, ik had er alleen geen medelijden mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Pak eff de telefoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar renate vertel waarom kom je nu pas na zoveel dagen op fok ? heb je het er erg moeilijk mee gehad ?
Jij soliciteert naar een banquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef Danny het volgende:
Je ziet aan Amber dat ze er al de hele tijd op zit te wachten zich uit te mogen kleden he. Dat krijg je als je je kind een pr0nnaam als Amber Silver geeft.
zielig , neequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ikke niet, ik was bijna gestopt met kijken want ik trok het gedrag van haar voor geen meterquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Ben er lekker tussenuit geweest en ben v.a. 22.00 aan het streamen, wat de reacties betreft, het is niet anders kan er niet mee zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar renate vertel waarom kom je nu pas na zoveel dagen op fok ? heb je het er erg moeilijk mee gehad ?
renate is er nu niet hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Espabilado het volgende:
Als ze dit keer maar wel met het spel doorgaan ipv de kaarten neer te leggen en duf te gaan ouwehoeren
wie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Maanvis het volgende:
Okay, amber is helemaal losgeslagen nu. Arme Jan. Arme Jade!
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
niet iedereen heeft maat supermodel, de ulla popkin moet ook aan haar trekken komen he,![]()
precies dat dus , t was EINDELIJK fucking interresantquote:
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
ik kan er niet over oordelen want ik heb het allemaal niet gevolgd, lees ook amper mee, enquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zielig , nee![]()
iemand nogmaals onderuit schoffelenach t is irrelevant tot de streams
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook zielig, ik had er alleen geen medelijden mee.
Maar zo'n aanval vind ik dan weer van een andere orde.....
Zoals Gert al zei: wel lef dat ze hier nog durft te posten.
ik zat er dan ook met een heel ander doel, niet om me tussen de ervaringen van rls-deelnemers te schreeuwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
dikgedrukt zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
ik zit zelf opgescheept met een stelquote:
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding hadquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je daar nou de hele week al op te fappen ?
Neuh, maar ik vind het een schatje.quote:
Ik maak wel even een topic aan, 'Dump hier je streamdagen'quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding had
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.
Ik hoop dat ze lekker door blijft posten
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
omg amber wil die microfoon op d'r tepel zetten. Die gaat los.
Wie pakt amber als eerste?
- Jeroen
- Peter
- Pim
- Eline
- Marielin
- Bavaria
- De teddybeer
- De bezemsteel
-
===> De merel uit het nestje
Gratis af te halenquote:
dank u en zo is het!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Jimbo het volgende:
WTF heeft peter zn haar dr nou af gehaald ???????
Ik snap er echt geen fuck van, ze helpen de hele bunker naar zijn klote zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.
had net zo goed om elf uur kunnen gaan slapen.
Ik snap hier he-le-maal niks van. Maar goed, ik ben ook geen tv-maker natuurlijk. Ik ben zo'n 'beste stuurlui' iemand die vast en zeker allerlei relevante argumenten om ze toch naar bed te sturen over het hoofd ziet.
Jij zong je er tussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat er dan ook met een heel ander doel, niet om me tussen de ervaringen van rls-deelnemers te schreeuwen
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Mijn ballen liggen nu officieel op de grond
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.
Ik snap hier he-le-maal niks van. Maar goed, ik ben ook geen tv-maker natuurlijk.
Paar gewichten aan je clit hangen, na drie maanden gaat 't wel lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens willen weten hoe dat voelt ...
welcome backquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[quote]Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dank u en zo is het!
vond het de vorige keer eveneens jammer dat we moesten gaan slapen want we hadden het echt gezellig!
een hoop lerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
liesjequote:
blijkbaar. maar het staat er in koeieletters: De redactionele blundersquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...
Meer kijkers krijg je pas als mensen stof hebben om de volgende dag tegen hun maten over te ouwehoeren. Dat krijg je zo niet als je alles zo halfbakken houd.
Is nou zo moeilijk om tot uur of half 2 door te gaan?
Ja, zonde is dat he, dat wij dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Paar gewichten aan je clit hangen, na drie maanden gaat 't wel lukken
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
Of laat ze wat eerder pieken. Vroeger op de avond drank naar beneden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...
Meer kijkers krijg je pas als mensen stof hebben om de volgende dag tegen hun maten over te ouwehoeren. Dat krijg je zo niet als je alles zo halfbakken houd.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een hoop leren
pff stuur dr dan even een eeuw terug, blij dat ze dr uit is. al had ik 't leuk gevonden om te zien oe de groep dr nog een week kon demoniseren.
laat ik dat nou al een keer gehad hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je kunt hier rustig zeggen dat ze de tyfus maar moeten krijgen of zo![]()
Ze was hier best spraakmakend, dus toch een goede cast in die zin?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een hoop leren
pff stuur dr dan even een eeuw terug, blij dat ze dr uit is. al had ik 't leuk gevonden om te zien oe de groep dr nog een week kon demoniseren.
dat doe je dan wel weer goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar. maar het staat er in koeieletters: De redactionele blunders
Ook Bunker hebbedingetjes zoalsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, geweldig dit: streamdagen te koop op marktplaats
nou zeker ik had mij gek gefapt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zonde is dat he, dat wij dat niet hebben
spraakmakend door ergernisquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze was hier best spraakmakend, dus toch een goede cast in die zin?
zoals hoe je een gezellige avond niet om zeep helptquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
We moeten allemaal nog een hoop leren!![]()
+1. kan ik ook een keer op tijd naar bed en helder op de zaak verschijnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Of laat ze wat eerder pieken. Vroeger op de avond drank naar beneden.
Je mag wel eens langskomen hoorquote:
wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
zoals hoe je een gezellige avond niet om zeep helpt
Ja of dat, zat mogelijkheden...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
een eeuw? dan ben ik -76 toen zaten m,n ouders nog in hun grootouders verrekijkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een hoop leren
jah zoiets dan begin ik zelf ook wat eerderquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
das de schuld van Renatequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik snap hier he-le-maal niks van. Maar goed, ik ben ook geen tv-maker natuurlijk. Ik ben zo'n 'beste stuurlui' iemand die vast en zeker allerlei relevante argumenten om ze toch naar bed te sturen over het hoofd ziet.
Dat is ook zo, maar die mensen maken vaak juist het programma vind ik. Stel je voor dat er acht Pimmetjes in zaten, dodelijk saai.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spraakmakend door ergernis
enige reden waarom mensen dr hier nog erin wilde is omdat t leuk was te zien hoe t buitenbeentje van de groep dat meemaakte
met of zonder muziek?quote:
Inderdaad, dat lijken ze maar niet te willen snappen bij de redactie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
je weet dat kindjes uit een piepelemientje komen en niet uit een verrekijker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
een eeuw? dan ben ik -76 toen zaten m,n ouders nog in hun grootouders verrekijker![]()
oh, ze gaan nu dansen geloof ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
mja, ik merk dat ik op deze manier steeds minder zin krijg om te streamen
goed hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
dat peter zn haar eraf is shokt me echthahaha
Dat vind Bart geen probleem, als je maar wél blijft stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Het staat em goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
renate wat vind je van Peter's nieuwe kapsel?
Yeah. En m'n overvloed aan vrije tijd is ten einde nu dus misschien dat met deze deceptie ik er maar mee kap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
tussendoor nog een feestavond die NET als het gezellig wordt wordt afgekapt hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijken ze maar niet te willen snappen bij de redactie.
Waarschijnlijk kunnen we nu weer 4 dagen tegemoet zien waarin de deelnemers hun tandpasta moeten missen, aan de tafel zitten, afwasmiddel moeten missen, aan de tafel zitten, 1 slipper moeten missen, aan de tafel zitten, 20 weinig spannende kilometers op de hometrainer moeten fietsen, aan de tafel zitten, mascara moeten missen, aan de tafel zitten, zinnige gespreksstof proberen op te rakelen, aan de tafel zitten, 24 uur een aardappel moeten vasthouden, aan de tafel zitten... en tegen die tijd zitten we wel aan de 25 dagen.
Stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind Bart geen probleem, als je maar wél blijft stemmen
Heb je inmiddels al een douche genomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
een eeuw? dan ben ik -76 toen zaten m,n ouders nog in hun grootouders verrekijker![]()
oh, ze gaan nu dansen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |