sorry, maar iedereen vindt haar opeens zielugquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houden
gaat ie ophouden
Ga jij dan even in de bunkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houden
gaat ie ophouden
cos is altijd mooiquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Danny is altijd de eerste die dat zegt
tquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[quote]Op woensdag 6 mei 2009 00:01 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Vertel vertel! zie wel dat ze lekker los gaan in de bunkert![]()
[/ nee maar ff serieus , je begrijpt niet wat ik bedoel ?
quote]
Niet haar, jijquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen vindt haar opeens zielug
dat is pas als ze zich uitkleden en tanden poetsen en op bed gaan liggen. Dat is doorgaans het teken dat ze gaan slapen. Moet je zo maar 's opletten!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
t
uurlijk begrijp ik je, maar ieder z'n ding
gaan ze nu slapen?
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
cos is altijd mooi
al word je wel de tyfus in gescholden door een user als iets niet bevalt
daarom heb ik renate ook nix te melden aangezien ik nogal grof in de mond schijn te zijn![]()
Geen tijd voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
neuh...... ga jij maar jij hebt toch geen kloten te doen
Mooi toch laat hem even gaan het heeft hem tenslotte aardig wat geld gekost om deze mening te spuwen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Danny is altijd de eerste die dat zegt
nee, ze gaan douchen, weet je wel....quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
t
uurlijk begrijp ik je, maar ieder z'n ding
gaan ze nu slapen?
Ze is ook zielig, ik had er alleen geen medelijden mee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:06 schreef Danny het volgende:
[..]
sorry, maar iedereen vindt haar opeens zielug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |