Nee,Pim met Eline..Al gun ik Pim een leuker/ander meisje..Marielin begint trouwens nu over dansen nu ik dit tik.quote:
Peter wilde eruit vanwege z'n gel en zij ging met 'm staan fluisteren dat hij eruit moest gaan omdat jeroen toch zou blijven treiteren en dan zou zij ook gaan. Was erg achterbaks en ik hou niet van achterbaks.quote:
En Danny is altijd de eerste die dat zegtquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar de COS lijkt me iig niet de juiste plek.....
Tja, ik heb vanaf mijn werkadres wat meegelezen waar ik niet blij van werd, maar het meiske is pas 20, zou mijn dochter kunnen zijn, wees niet zo hardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik was best Amber fan, tot ze vanmiddag haar ware aard liet zien
of het nu leuk is ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaal
Godsamme dit is het eerste topic van de bunker waar ik langer dan 3 minuten mijn aandacht bij kan houdenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik zal ophouden, maar ga dan ajb niet ouwe herinneringen aan de r-periode oprakelen...
lol, komt iequote:
Amber probeerde Peter eruit te lullen zodat zij een rede had om ook te gaan want voor ¤ 5000,= wilde zij niet blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |