omfg dat had ik geblocked. Ze vertelde daar dat ze te strakke beha's draagt en er horny van wordt als we NET haar tepels niet kunnen zien.......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaal
Uiervangnetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oja ! Renate en stripezelentoen kwamen we erachter dat je dus wel een label in je zoals ik het noemde ( uiervangnet) had zitten ...dus echt wel wist wat je cupmaat was
Omg, herinner me er niet aan...zucht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oja ! Renate en stripezelentoen kwamen we erachter dat je dus wel een label in je zoals ik het noemde ( uiervangnet) had zitten ...dus echt wel wist wat je cupmaat was
Betâh!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
Nee hoor, hij zegt geen onvertogen woord. Peter wel, die begon met name-calling.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen vele bans op zijn geweten zou krijgen met z'n gezuig
quote:
quote:
Met cola-blikjes doen ze ook leuke kunstjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
als amber nog een paar biertjes neemt verkracht ze straks een bierblikje. Ik zie haar er wel voor aan
Ik zeg: tray bier naar binnen.
Die is dan weer wel grappigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter: "Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin."
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik zal ophouden, maar ga dan ajb niet ouwe herinneringen aan de r-periode oprakelen...
Ik zal erop lettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik zal ophouden, maar ga dan ajb niet ouwe herinneringen aan de r-periode oprakelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |