precies dat dus , t was EINDELIJK fucking interresantquote:
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
ik kan er niet over oordelen want ik heb het allemaal niet gevolgd, lees ook amper mee, enquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zielig , nee![]()
iemand nogmaals onderuit schoffelenach t is irrelevant tot de streams
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook zielig, ik had er alleen geen medelijden mee.
Maar zo'n aanval vind ik dan weer van een andere orde.....
Zoals Gert al zei: wel lef dat ze hier nog durft te posten.
ik zat er dan ook met een heel ander doel, niet om me tussen de ervaringen van rls-deelnemers te schreeuwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
dikgedrukt zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |