Ben er lekker tussenuit geweest en ben v.a. 22.00 aan het streamen, wat de reacties betreft, het is niet anders kan er niet mee zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar renate vertel waarom kom je nu pas na zoveel dagen op fok ? heb je het er erg moeilijk mee gehad ?
renate is er nu niet hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Espabilado het volgende:
Als ze dit keer maar wel met het spel doorgaan ipv de kaarten neer te leggen en duf te gaan ouwehoeren
wie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Maanvis het volgende:
Okay, amber is helemaal losgeslagen nu. Arme Jan. Arme Jade!
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
niet iedereen heeft maat supermodel, de ulla popkin moet ook aan haar trekken komen he,![]()
precies dat dus , t was EINDELIJK fucking interresantquote:
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
ik kan er niet over oordelen want ik heb het allemaal niet gevolgd, lees ook amper mee, enquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zielig , nee![]()
iemand nogmaals onderuit schoffelenach t is irrelevant tot de streams
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook zielig, ik had er alleen geen medelijden mee.
Maar zo'n aanval vind ik dan weer van een andere orde.....
Zoals Gert al zei: wel lef dat ze hier nog durft te posten.
ik zat er dan ook met een heel ander doel, niet om me tussen de ervaringen van rls-deelnemers te schreeuwenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ze (ik) kunnen schrijven wat ze willen .... je hebt hier je mondje los .... in the bunker had je het ook![]()
zoals Leandra al schreef ...heel internet zit er vol mee .... ik vond Danny ook al heel stilletjes in the bunker ...
dikgedrukt zelfsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
ik zit zelf opgescheept met een stelquote:
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding hadquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je daar nou de hele week al op te fappen ?
Neuh, maar ik vind het een schatje.quote:
Ik maak wel even een topic aan, 'Dump hier je streamdagen'quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding had
eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.
Ik hoop dat ze lekker door blijft posten
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:11 schreef Danny het volgende:
omg amber wil die microfoon op d'r tepel zetten. Die gaat los.
Wie pakt amber als eerste?
- Jeroen
- Peter
- Pim
- Eline
- Marielin
- Bavaria
- De teddybeer
- De bezemsteel
-
===> De merel uit het nestje
Gratis af te halenquote:
dank u en zo is het!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.
Ik hoop dat ze lekker door blijft posten
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding had
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Jimbo het volgende:
WTF heeft peter zn haar dr nou af gehaald ???????
Ik snap er echt geen fuck van, ze helpen de hele bunker naar zijn klote zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.
had net zo goed om elf uur kunnen gaan slapen.
Ik snap hier he-le-maal niks van. Maar goed, ik ben ook geen tv-maker natuurlijk. Ik ben zo'n 'beste stuurlui' iemand die vast en zeker allerlei relevante argumenten om ze toch naar bed te sturen over het hoofd ziet.
Jij zong je er tussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat er dan ook met een heel ander doel, niet om me tussen de ervaringen van rls-deelnemers te schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |