quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:
nou vooruit, ik zal me van m'n beste kant laten zien en keihard liegen.
Welkom Renate. Je hebt het fantastisch gedaan en we balen er allemaal van dat je het daar zo moeilijk had met al die peuken die je bij anderen loschanteerde uit vrije wil van iedereen kreeg toegeworpen. Ze hadden allemaal wel wat beter hun best mogen doen om je in de watten te leggen vind ik.
Maar meid, je hebt je kranig gedragen. Je bent een toppertje!
en je nagels geknipt ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overratedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
bedankr voor het aanpassen, had al gemeld dat de ongediertebestrijding is langsgeweest toch?
ff serieus ik heb me wel degelijk gedouched maar wel discreet wilde de vetfetisjisten niet triggeren
Trek het je niet aan joh, het is eigenlijke een verkapte liefdesverklaring van Danny.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ben toch echt fan van Amber, vind je dat ergquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, het is eigenlijke een verkapte liefdesverklaring van Danny.![]()
Hij heeft wel vaker wat moeite om dat goed over het voetlicht te brengen
ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik word die muziek eigenlijk wel een beetje zat in die bunker......ik word oud
nou nu heb ik dus een teiltje nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Danny het volgende:
[..]
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wc
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjesquote:
Ja, dat weten we toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Danny het volgende:
[..]
shit betrapt. Ik heb regelmatig zitten fappen bij het idee van een paar gebruikte maandverbanden in een verstopte wc
en we zouden het gezellig houden ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overrated![]()
Er gaat niets boven de geur van opgedroogd menstruatiebloed in de stille lentemorgen
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt die muziek eigenlijk wel een beetje zat in die bunker......ik word oud
ja, dat dacht ik ook, maar ja, toen kwam Renate binnen en zoals we allemaal weten...quote:
Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overrated![]()
Er gaat niets boven de geur van opgedroogd menstruatiebloed in de stille lentemorgen
moet je ff wat tips aan renate vragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Goed voor je geloofwaardigheid Danny, dit soort puberale aanvallen.
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
en was het het al vast droog geklonterd aan het teiltje en heb jij het met jouw fap-werkzaamheden het er weer van afgefaptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
Goorlapquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
ze lijkt zich anders kranig te verweren hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.
Beetje natrappen als ze op de grond ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |