Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Danny het volgende:
[..]
1x inderdaad. En dat is ook meer dan genoeg als je (naar je eigen zeggen) ENORM ongesteld bent, beneden een oerwoud aan haar hebt en maandverband gebruikt. Elke dag douchen is in zulke gevallen soooo overrated![]()
Er gaat niets boven de geur van opgedroogd menstruatiebloed in de stille lentemorgen
moet je ff wat tips aan renate vragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte, kun je wat meer details geven?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Goed voor je geloofwaardigheid Danny, dit soort puberale aanvallen.
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Je weet altijd goed neer te zetten waarom al die richtlijntjes van het forum zo hypocriet zijn
dank jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
en was het het al vast droog geklonterd aan het teiltje en heb jij het met jouw fap-werkzaamheden het er weer van afgefaptquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
Goorlapquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
daar heb ik juist in zitten fappen. daar lagen de rest van de maandverbandjes
ze lijkt zich anders kranig te verweren hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had hem ook wel hoog zitten, maar hiermee haalt ie zichzelf toch aardig naar beneden.
Beetje natrappen als ze op de grond ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |