Ja, zonde is dat he, dat wij dat niet hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding had
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Paar gewichten aan je clit hangen, na drie maanden gaat 't wel lukken
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
nou deze kan wel weer in het blunders van de redactie-topic
Of laat ze wat eerder pieken. Vroeger op de avond drank naar beneden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...
Meer kijkers krijg je pas als mensen stof hebben om de volgende dag tegen hun maten over te ouwehoeren. Dat krijg je zo niet als je alles zo halfbakken houd.
Is nou zo moeilijk om tot uur of half 2 door te gaan?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een hoop leren
pff stuur dr dan even een eeuw terug, blij dat ze dr uit is. al had ik 't leuk gevonden om te zien oe de groep dr nog een week kon demoniseren.
laat ik dat nou al een keer gehad hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je kunt hier rustig zeggen dat ze de tyfus maar moeten krijgen of zo![]()
Ze was hier best spraakmakend, dus toch een goede cast in die zin?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een hoop leren
pff stuur dr dan even een eeuw terug, blij dat ze dr uit is. al had ik 't leuk gevonden om te zien oe de groep dr nog een week kon demoniseren.
dat doe je dan wel weer goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar. maar het staat er in koeieletters: De redactionele blunders
Ook Bunker hebbedingetjes zoalsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, geweldig dit: streamdagen te koop op marktplaats
nou zeker ik had mij gek gefapt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zonde is dat he, dat wij dat niet hebben
spraakmakend door ergernisquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze was hier best spraakmakend, dus toch een goede cast in die zin?
zoals hoe je een gezellige avond niet om zeep helptquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
We moeten allemaal nog een hoop leren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |