quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fappen is gaaf, ik wou dat ik een fap ding had
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Mijn ballen liggen nu officieel op de grond
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, elke keer als het leuk wordt kappen ze het af. dat begint mij ook behoorlijk tegen te staan.
had net zo goed om elf uur kunnen gaan slapen.
Ik snap hier he-le-maal niks van. Maar goed, ik ben ook geen tv-maker natuurlijk.
Paar gewichten aan je clit hangen, na drie maanden gaat 't wel lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens willen weten hoe dat voelt ...
welcome backquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[quote]Op woensdag 6 mei 2009 00:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dank u en zo is het!
vond het de vorige keer eveneens jammer dat we moesten gaan slapen want we hadden het echt gezellig!
een hoop lerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben karakter en we hebben gedrag. Het karakter van Renate vond ik meestal wel ok, het gedrag zou af en toe wat anders kunnen. Maar ze is nog heerlijk jong en kan nog een hoop leren.
Ik hoop dat ze lekker door blijft posten
liesjequote:
blijkbaar. maar het staat er in koeieletters: De redactionele blundersquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...
Meer kijkers krijg je pas als mensen stof hebben om de volgende dag tegen hun maten over te ouwehoeren. Dat krijg je zo niet als je alles zo halfbakken houd.
Is nou zo moeilijk om tot uur of half 2 door te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |