Ik denk dat Jeroen zich hier best zou redden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Danny, begrijp dan dat bunkeraars FOK! niet begrijpen
Bobby lijkt het prima te begrijpen hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Danny, begrijp dan dat bunkeraars FOK! niet begrijpen
die ook jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen zich hier best zou redden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:50 schreef Danny het volgende:
als amber nog een paar biertjes neemt verkracht ze straks een bierblikje. Ik zie haar er wel voor aan
Ik zeg: tray bier naar binnen.
Anders ban je d'r toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Bobby lijkt het prima te begrijpen hoor
En Renate laat zich ook duidelijk niet wegjagen. Een eigenschap die ze in de bunker had moeten tonen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
stripezelen wat ze dus helemaal vernacheld heeft omdat ze weer alle aandacht moest op eisen met haar verhaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
oja ! Renate en stripezelentoen kwamen we erachter dat je dus wel een label in je zoals ik het noemde ( uiervangnet) had zitten ...dus echt wel wist wat je cupmaat was
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
tja, m,n cupmaat of kledingmaat interesseert me niet als het maar lekker zit
Nee, maar er is een verschil tussen 'niet van de schijnheilige' en volledig tactloos.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
zie mijn sig.
ik ga nu niet ineens lopen slijmen. heb afgelopen week alleen maar zitten kankeren op d'r en dan moet ik nu opeens aardig gaan doen? sorry, ik ben niet zo van de schijnheilige.
Ik denk dat Jeroen vele bans op zijn geweten zou krijgen met z'n gezuigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
ok, moest lachen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |