Inderdaad, dat lijken ze maar niet te willen snappen bij de redactie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoef je geen tv-maker voor te zijn om te snappen dat dit soort dingen killing voor je programma zijn...
Meer kijkers krijg je pas als mensen stof hebben om de volgende dag tegen hun maten over te ouwehoeren. Dat krijg je zo niet als je alles zo halfbakken houd.
Is nou zo moeilijk om tot uur of half 2 door te gaan?
je weet dat kindjes uit een piepelemientje komen en niet uit een verrekijker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
een eeuw? dan ben ik -76 toen zaten m,n ouders nog in hun grootouders verrekijker![]()
oh, ze gaan nu dansen geloof ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
mja, ik merk dat ik op deze manier steeds minder zin krijg om te streamen
goed hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
dat peter zn haar eraf is shokt me echthahaha
Dat vind Bart geen probleem, als je maar wél blijft stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
Het staat em goed!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
renate wat vind je van Peter's nieuwe kapsel?
Yeah. En m'n overvloed aan vrije tijd is ten einde nu dus misschien dat met deze deceptie ik er maar mee kap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
tussendoor nog een feestavond die NET als het gezellig wordt wordt afgekapt hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijken ze maar niet te willen snappen bij de redactie.
Waarschijnlijk kunnen we nu weer 4 dagen tegemoet zien waarin de deelnemers hun tandpasta moeten missen, aan de tafel zitten, afwasmiddel moeten missen, aan de tafel zitten, 1 slipper moeten missen, aan de tafel zitten, 20 weinig spannende kilometers op de hometrainer moeten fietsen, aan de tafel zitten, mascara moeten missen, aan de tafel zitten, zinnige gespreksstof proberen op te rakelen, aan de tafel zitten, 24 uur een aardappel moeten vasthouden, aan de tafel zitten... en tegen die tijd zitten we wel aan de 25 dagen.
Stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind Bart geen probleem, als je maar wél blijft stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |