ow bah daar wilde ik niet op stemmenquote:
Leuk toch?quote:
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow bah daar wilde ik niet op stemmen![]()
wat is het mindgame, iemand n idee?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijker![]()
Buigen hoeft niet,ga ik van blozenquote:
Het is iig geen twisterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijker![]()
striptwister met de damesquote:
Gelukkig niet,dan komt er windkracht8 uit door de bruune beunenquote:
Net als dat stripezelen zeker?quote:
Nu kan het weer,of is er iemand ongesteld?quote:
Dan weten ze niet welke rode stip de echte isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu kan het weer,of is er iemand ongesteld?
Waterpas erbij dan ivm lekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan weten ze niet welke rode stip de echte is
Jaaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
hebben we een beetje gelachen hier vnvnd?
Make my dayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
Hier welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
mooie drill actiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezenquote:
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:48 schreef swarmahoer het volgende:
hej huub, ben jij in de bunker nu? worden ze dalijk nog even wakkergemaakt voor een opdracht, of niet
hahaha was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aan
Lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezen
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk![]()
Waneer ga je de regie doen?
Als ik dat had geweten had ik bepaalde dingen niet gevraagdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezen
Heb je er nu speciaal een week voor vrij genomen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etc
Laat even weten waneer jij achter de knoppen zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etc
Eline is een dropje,een schatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aan
En toch kan ze niet tippen aan Nenaquote:
quote:
Splitscreenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis nu die tweede stream voor de buitenslapers
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)quote:
Huhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)
Maar Pim is mijn favo in de bunker en zeker Eline niet
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk moet dát toch niet zijn?
Goed lezenquote:
Ja maar moet vroeg op *kuchquote:
Slaap lekkerquote:
ok danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)
Maar Pim is mijn favo in de bunker en zeker Eline niet
Slaap lekker..quote:
Toch is dit wel voedingsbodem voor een nieuw idee !!!quote:
Dat was het wel eff(even)quote:
Bestaat er al niet zoietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch is dit wel voedingsbodem voor een nieuw idee !!!
Een Nena-type, 'n Eline erbij, 'n leuke-kleertjes-type, een vamp, Lieske mag ook meedoen ....
Vervolgens een paar boy's , een huis met twee inloop-kasten : eentje met schoenen en een met Heineken ?
Waar Eline teveel praat is Nena te stil (Vooral omdat dit project niet lang duurt)We zullen de bewoners niet zo goed leren "kennen" als DGK bewoners,denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch is dit wel voedingsbodem voor een nieuw idee !!!
Een Nena-type, 'n Eline erbij, 'n leuke-kleertjes-type, een vamp, Lieske mag ook meedoen ....
Vervolgens een paar boy's , een huis met twee inloop-kasten : eentje met schoenen en een met Heineken ?
Applaus voor jezelfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:25 schreef Espabilado het volgende:
Heh, ik heb net al die oefeningen gedaan, had 50 min van de stream opgenomen dus eerste 25-30 minuten zoals ik het onthouden had en zelf de dobbelsteen gegooid, daarna de video gevolgd, verslagje:
10 min heen en weer rennen met tussendoor grond raken en 3x3 pushups en 3x3 sit ups
Toen deden ze geloof ik 4 rondes van elk de dobbelsteen gooien.. dus 16x wat gegooid werd
6+2+1+6+4+3+5+4+5+5+3+5+5+2+4+5+5 = 70 pushups (deed 17x per ongeluk)
4+4+6+4+6+1+4+5+1+4+3+2+5+4+4+3 = 60 situps
2x minuut touwtje springen met onzichtbaar touw
Toen ging stream naar luchtruimte dus geen idee wat ze deden ffvolgens mij gewoon elkaar afwisselen met springen
20 bench dips in 30 sec (snap nu ook waarom dat kratje vastgehouden moest worden, flikkerde steeds bijna om)
Dat met dat gewichtje aan touwtje kon ik niet doen hier
2x 30 sec op ellebogen en tenen positie vasthouden - je zag op stream denk ik niet dat je daar nogal van gaat trillen
4x zoals bovenstaand positie vasthouden maar dan na 10 sec arm uitsteken, 10 sec vast, 10 sec been erbij uitsteken.. kutoefening
met die ton kon ik niet doen
Tijdje die door de knieën oefeningen, 10 x 3 stappen met laatste stap vasthouden
15x 'rondjes om de tafel'
3x 20 sec die loopbewegingen in pushupstand
afsluiten met 2x opdrukken 6x situps 2x opdrukken 6x situps 4x pushups 8x situps 4x pushups
Ik ben absoluut niet in goede conditie en afgelopen 2 weken heb ik wegens teveel vrije tijd bijna alleen maar op mn luie reet gezeten en het ging me prima af.. en mn ademhaling bleef redelijk normaal. Echt intensief is het niet omdat er steeds kleine pauzes tussen zitten en de oefeningen steeds kort zijn met weinig herhalingen.
Ik denk dan ook dat het voor hun vooral zwaar viel vanwege dat ze gister al bezig waren geweest en ze weinig eten. Ik vond het na een uur vooral saai worden omdat te lang duurt. Maar dit zijn op zich gewoon oefeningen die iedereen kan, behalve die ene fokker hier net dan
Nu ff warme doucheTis wel ff lekker trouwens allemaal verschillende oefeningen doen.
Neuhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 03:28 schreef PC eend het volgende:
Nou vraag ik me af of je ook insecten gevreten hebt
Damn zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:09 schreef Rica het volgende:
De Bunker - 06:00 uur
Er ligt een hoopje mens op de grond.
[ afbeelding ]
De schuiven zullen dicht staanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:38 schreef Pek het volgende:
Raar dat er helemaal niet gesnurkt wordt, zijn ze daar op geselecteerd ofzo?![]()
Ik zaag een heel bos om 's nachts, als ik de verhalen mag geloven.
Ik heb een hekel aan postenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:50 schreef Spooky4u het volgende:
Ok mensen, ik ben weer op het werk, dus jullie kennen de drill he.... POSTEN
Nee, ik ga niet vragen hoe je dat doet, maar je mag het wel vertellen.quote:
da's off-topicquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vragen hoe je dat doet, maar je mag het wel vertellen.
Als er witte schoentjes naast staanquote:
Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.quote:
Ja een paar dagen terug al. En dat wordt elke dag erger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
Ik heb bijna medelijden met Marilin, wat ziet dat meisje eruit zeg. Wallen tot op de knieën.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.
Ga jij alle zwervers op straat ook waarderen omdat ze het zonder slaapzak kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:15 schreef D. het volgende:
Marielin heeft de zwaarste nacht gehad imho; zittend slapen..
Dat pastte volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin netquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe is het met hun overlevingsvoorraad gesteld? Peuken al op? Want volgens mij moeten ze nog 12u.
nee hadden er 6 met zn 2 inmiddels natuurlijk al 1 opgerooktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin net
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Daar pleit ik sowieso al dagen voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze hebben nog 5 peukjes ... 4 droge boterhammen , blik worstjes en sinnasappeltje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ... hij heeft net zn laatste boontjes op dus rest van de dag moet hij het met water doen ... eline heeft nog 1 volle pot bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ...
Nope.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef Leandra het volgende:
Jeroen mag niet van de bonen van Eline eten??
Ze keek niet zo blij nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline ken geen bonen meer zien .. nog maar 12 uur meid
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:04 schreef Leandra het volgende:
Thnx. En er is alleen een pot bonen van Jeroen verdwenen? Of ontbreekt er ook 1 van Eline??
Die hoeft van d'r levensdagen geen bruine bonen meer.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline heeft nog 1 pot vol lekkere bruine bonen
Ah, okay, iets uit de pot gehaald.... neuh dan valt het ook niet echt opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.
voor de afwisseling 48 uur witte bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze keek niet zo blij nee.
Iemand die zo ondankbaar is over bonen zou eigenlijk nog 48 uur moeten.
Gatverdamme..... je moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
voor de afwisseling 48 uur witte bonen
wtfquote:
Marielin is niet zo'n ochtendmens volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter en marielin hebben het ook gezellig ... ze hebben elkaar niks meer te vertellen
dat was gister al gebeurt met het idee dat hij boos zou worden omdat iemand van zn bonen had gepiktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gisternacht, omdat de redaktie een spontane ingeving had. Ze hoopten ws op ruzie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gek hè, met zo'n baasje.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:35 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline dr hondje ken huilen wel echte tranen
Oef, scary shit.quote:
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;pquote:Dinsdag 05-05-2009 09:42 uur
Beste streamers,
Denk eraan dat jullie boodschappen kunnnen doen voor de overlevers. Dit kan door middel van deze link
You control the game!
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget bestedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;p
ik sta al 3 dagen op -6 bij de boodschappiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:02 schreef insomaniak het volgende:
Ben ik de enige die al een paar dagen geen boodschappen kan bestellen?
En is het normaal dat er niks gedaan word als je die bug al 3x hebt gemeld?
Nee, nog niks gezien, krijg zelfs nog niet eens een reactie terug met vragen aan de bunker crewquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
MeraViglioSaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:03 schreef Susi het volgende:
Oh post van Pimmetje & MeriViglosia !
En dat wij niet dom zijn
Eline leest wel heel grappig zo door die deur, tranen bij Marielin.
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
Ik stel voor dat iedereen uien bestelt! We're in control, jeweetz!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget besteden.
Maargoed, op mijn lijstje staat rode kool, uien en knoflook.
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan worden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
Same here.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Ik cap altijd mee als back-up, mocht niemand iets posten dan heb ik wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
Cappen!
Ik heb vannacht nog wat besteld voor ze, ik ging zelfs 5 euro in de min, maar ik heb nu alweer 15 euro tegoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW.quote:
Die Peter toch. De grootste verrassing van de hele Bunker Bunch.quote:
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet mijn idee.
Maar ze krijgen er wel heimwee van.
Effe een Juridisch vraagje; Is Fanmail Faken valsheid in geschrifte?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet mijn idee.
Hopelijk heb je uien besteldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n post hielp kennelijk, ik had zojuist weer ¤ 15,= te besteden(en opgemaakt)
Ik ook. Uien en knoflook FTW.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:49 schreef Leandra het volgende:
M'n post hielp kennelijk, ik had zojuist weer ¤ 15,= te besteden![]()
Ze stonden bij de groentes, en ik kon gisteren mijn lijstje achteraf nog wijzigen, jij ook?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij stonden die niet op m'n lijstje..... en ik ben het bonnetje kwijt![]()
![]()
die van mij zijn ook weer op lekker bruine bonen met uien wat zullen ze smullenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n post hielp kennelijk, ik had zojuist weer ¤ 15,= te besteden(en opgemaakt)
Ben je gek, ff janken en klaar. Het geeft ze volgens mij juist een boost.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
Niet mijn idee.
Klopt, gewoon op het kruisje drukken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:
Ze stonden bij de groentes, en ik kon gisteren mijn lijstje achteraf nog wijzigen, jij ook?
Ik weet niet eens hoe ik m'n bestellijst te zien kan krijgen (na bestellen dan....) wat dat betreft is het toch een stuk eenvoudiger om het # van m'n bonuskaart in te vullen bij AH onlinequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze stonden bij de groentes, en ik kon gisteren mijn lijstje achteraf nog wijzigen, jij ook?
Helemaal onderan de pagina staat IN CONTROL. Daar staat : Bepaal wat ze eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik m'n bestellijst te zien kan krijgen (na bestellen dan....) wat dat betreft is het toch een stuk eenvoudiger om het # van m'n bonuskaart in te vullen bij AH online
Marielin iig wel zei zequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, ff janken en klaar. Het geeft ze volgens mij juist een boost.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderan de pagina staat IN CONTROL. Daar staat : Bepaal wat ze eten.
WTF, Peter en Marielin krijgen wiet.
Dat snap ik wel, maar ik bedoelde meer een overzicht van wat ik besteld hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal onderan de pagina staat IN CONTROL. Daar staat : Bepaal wat ze eten.
WTF, Peter en Marielin krijgen wiet.
Hebben ze het gevonden?quote:
Nu alleen nog vloei alternatief bedenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef D. het volgende:
Er zat wiet in de tas. Peter gaat nu een jointje draaien
de telefoon ging en er werd verteld dat marielin de tas GOED moest doorzoeken...quote:
zegtie ja, hij heeft een imago hoog te houden. Nu stoned op streams mag dan weer welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef D. het volgende:
Peter heeft voor het laatst geblowd toen ie 15 was zegt ie
Dat zat er ook bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu alleen nog vloei alternatief bedenken.
Nee, die had ik voor Bart gekocht. Ik rook geen wiet.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
zegtie ja, hij heeft een imago hoog te houden. Nu stoned op streams mag dan weer wel
Oh ja, dat is waar ook. Op het laatste moment er ook nog bij gedaan.quote:
Zegt ie, hij weet anders heel goed direct hoe hij een joint moet draaien en heeft ook direct een alternatief voor kant en klare tipjes die er niet bijzaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef D. het volgende:
Peter heeft voor het laatst geblowd toen ie 15 was zegt ie
ja dat ze goed in de tas moest zoeken zaten nog vakken die ze dus niet bekeken haddenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ze de tip om in de tas te kijken, maar dat kreeg ik ff niet mee
Aha. Ja, de contrabande was ietwat verstopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
de telefoon ging en er werd verteld dat marielin de tas GOED moest doorzoeken...
marielin zegt tegen peter je kan wel goed draaienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Spooky4u het volgende:
Kan Peter Marielin niet beter laten draaien? Die kan dat vast beter
Dat weet iedere 15-jarige toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt ie, hij weet anders heel goed direct hoe hij een joint moet draaien en heeft ook direct een alternatief voor kant en klare tipjes die er niet bijzaten.
Mwoah, ik had voor 20 piek voor 'm gekocht (en uiteraard die rekening direct vereffend. Geld moet nooit tussen vriendschap staan, tenslottequote:
ah, en ik vond het nog wel nobel van 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik had voor 20 piek voor 'm gekocht (en uiteraard die rekening direct vereffend. Geld moet nooit tussen vriendschap staan, tenslotte) en daar heeft ie een paar kleine plukjes vanaf gehaald. Schat dat het voor nog geen 3 Euro wiet is.
Wat schattigquote:
quote:
Verscheidene mensen hebben 't op 't boodschappenlijstje gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
Is dit niet eens gevraagd aan de kijkers? wiet naar binnen ja of nee?
Zoals ik een uur ofzo terug al zei; er zal toch inmiddels wel al genoeg gekocht zijn door de kijkers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
Is dit niet eens gevraagd aan de kijkers? wiet naar binnen ja of nee?
Tot dat er iets gebeurd en ze naar buiten toe willen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, ff janken en klaar. Het geeft ze volgens mij juist een boost.
Op een zo goed als lege maag. Mij kun je dan wegdragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter neemt niet meer dus marielin rookt op 1 hijs na alles op
Hahahaha, Marielin wel, die ziet opeens de verklaring voor haar wallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter neemt niet meer dus marielin rookt op 1 hijs na alles op
Da's het nadeel als de redactie bepaalt dat dingen naar binnen gaan, de streamers worden er op aangekeken. Maargoed, da's ook wel weer tof voor de verwarring als ze dalijk in opdracht van de streamers 3 dagen maden moeten gaan eten ;Pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Maria44 het volgende:
Marielin bedankt de streamers voor de wiet:
[ afbeelding ]
In dat opzicht is het wel tof om de bewoners te bestoken met fake negatieve berichten van mensen die ze kennen. Het moet niet te erg worden maar een beetje stoken kan geen kwaad. Het is aan de bewoners om uit te vogelen dat die mail niet echt is, en zodra ze dat door hebben trekken ze alles wat ze beneden aan fanmail krijgen in twijfelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot dat er iets gebeurd en ze naar buiten toe willen...
Marielin zei dat ze na blowen minder zin in sigaretten zou hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
koste ze wel weer een peuk om hem te draaien dus nog maar 2 peuken voor de komende 10 uur .. kijken of ze straks ook nog zoveel lol hebben samen
Tof! Ik heb in de poll 'fgasfasd' op de optie 'kjhk' gestemd. Dat worden streams om van te smullen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef Danny het volgende:
Hej leuk, de demoversie van de site kom ik zo tegen in google
http://www.iwebsupport.nl/thebunker/
ze zijn wel snel. site offlinequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof! Ik heb in de poll 'fgasfasd' op de optie 'kjhk' gestemd. Dat worden streams om van te smullen!
Iedere developer doet wel eens in zijn carriëre aan die vorm van security. Vaak in het begin van die carriëre, dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn wel snel. site offline
beetje jammer dat ze kennelijk aan security through obscurity doen. dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn wel snel. site offline
beetje jammer dat ze kennelijk aan security through obscurity doen. dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef bbgirltje het volgende:
zie wel liever de isoleer als in de bunker zelf nu
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1C1_____enNL302NL302&q=site:iwebsupport.nl&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedere developer doet wel eens in zijn carriëre aan die vorm van security. Vaak in het begin van die carriëre, dat wel.
Ik hoop van wel, dat gun ik ze wel. Peter en Marielin dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef D. het volgende:
Ze willen laat eten.
benieuwd of ze daar de kans nog voor krijgen
Ik doelde ook meer op de anderen. Peter en Marielin hebben sowieso nu de mogelijkheid niet om te etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, dat gun ik ze wel. Peter en Marielin dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |