abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68683279
We hebben een behoorlijk aantal keuzes gehad tot nu toe en dat heeft z'n invloed op wat er te zien is, wat vind je daar eigenlijk van? Is de kijker te soft geweest, te hard?

Ik vind 't tot nu toe prima eigenlijk, met wat harde uitschieters. Als er 2 mensen in de isoleerruimte worden opgesloten en na een paar uur proberen ze ff te communiceren zijn er users die meteen roep "eeeyy, dat mocht niet, doe er wat aan!!!!111". Dan komt bij mij toch wel wat empathie om de hoek kijken, stel je zit er zelf, je zou niet anders doen . Daarnaast gun ik ze 'savonds gewoon een biertje als ze gesport hebben, om 't loon na werken principe te stimuleren .

Wat vinden jullie, zijn we te hard of moeten ze gewoon niet zeiken en in drillkamp .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † dinsdag 5 mei 2009 @ 10:14:28 #2
137949 Disana
pi_68683351
Ik vond het vooral sympathiek dat we gisteren bijna allemaal voor een warme douche stemden na afloop van het sporten. We kunnen hard zijn maar we leven wel mee.
pi_68683373
Ze moeten niet zeuren, ze zitten in een bunker
Maar zoals gister na het sporten dan hebben ze wel echt zonder zeuren goed hun best gedaan, dan mogen ze van mij ook wel wat extra's.
Een keer door de deur heen roepen vind ik ook niet erg, als ze maar geen gesprekken met elkaar echt gaan voeren.

Over het algemeen stemt de kijker wel op de opties die ik ook kies. ^^

Ik heb trouwens wel dat als ze de hele tijd zeuren om bier of sigaretten, dat ik de neiging krijg ze dat gewoon echt niet meer te gaan geven, kinderen die vragen..
pi_68683375
Aan 1 kant zijn we hard, maar we gunnen ze ook wel hun pleziertje (beloning)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:18:32 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68683463
Ik heb zelf het idee dat een hoop mensen harder zijn dan ze normaal zouden zijn, deels omdat dat gewoon zo gaat (Milgram experiment), deels omdat er bepaalde luxe gegund is die de kijker eigenlijk niet wilde geven (Sigaretten etc) en daarom het 'touw' ff met een ruk naar de andere kant moet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68683480
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Aan 1 kant zijn we hard, maar we gunnen ze ook wel hun pleziertje (beloning)
Ik denk dat wij meer een spel met ze spelen dan zijzelf binnen een spel aan het spelen zijn.
Want zeg nou zelf. Wie stemt er nu in godsnaam voor Renate om die erin te houden?

Dus ja we zijn hard en rechtvaardig (af en toe )
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:03:34 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68687183
Wij spelen idd het spel, niet de deelnemers, zij zijn onze marionetten.

36 uur geen slaap lijkt me een goede oefening
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68687514
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:19 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik denk dat wij meer een spel met ze spelen dan zijzelf binnen een spel aan het spelen zijn.
Want zeg nou zelf. Wie stemt er nu in godsnaam voor Renate om die erin te houden?

Dus ja we zijn hard en rechtvaardig (af en toe )
Dat van on Renate erin te houden had helemaal geen zin, aangezien ze zelf al had aangegeven er zaterdag eruit te gaan, nu zijn er 2 weg (had dat eigenlijk niet verwacht , ik was het weekend weg, dus dit heb ik allemaal gemist)
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:03 schreef Stefan het volgende:
Wij spelen idd het spel, niet de deelnemers, zij zijn onze marionetten.

36 uur geen slaap lijkt me een goede oefening
we spelen inderdaad een spel met hen. maar ik vind wel dat er een goede beloning tegenover mag staan als ze daadwerkelijk 36 uur wakker kunnen blijven
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:15:16 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68687550
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:14 schreef JediMasterLucia het volgende:

we spelen inderdaad een spel met hen. maar ik vind wel dat er een goede beloning tegenover mag staan als ze daadwerkelijk 36 uur wakker kunnen blijven
Zeker. Slof sigaretten en McDonalds
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68694626
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zeker. Slof sigaretten en McDonalds
en een persoonlijk item, die moeten ze ook kunnen verdienen
pi_68697074
Ik denk dat men vooral kiest wat men zelf aanspreekt om te gaan zien, niet zozeer wat ze de overlever gunnen of misgunnen.

Als ik wil dat ze veel alcohol krijgen is dat niet zozeer omdat ik hun dat nou zo gun maar omdat ik dronken lui op de streams wilt zien.

Wel wilde ik soms dat ze wat strenger aangepakt werden wanneer ze steeds de telefoon gebruikten als roomservice en steeds oproepen deden naar de streamer over drank en sigaretten.... het moet wel een beetje in lijn met het concept blijven dus nee, niet teveel luxe en geschreeuw om luxe.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:38 #12
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_68764950
alweer storing?
laat het even weten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')