Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.quote:
Ja een paar dagen terug al. En dat wordt elke dag erger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
Ik heb bijna medelijden met Marilin, wat ziet dat meisje eruit zeg. Wallen tot op de knieën.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.
Ga jij alle zwervers op straat ook waarderen omdat ze het zonder slaapzak kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:15 schreef D. het volgende:
Marielin heeft de zwaarste nacht gehad imho; zittend slapen..
Dat pastte volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin netquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe is het met hun overlevingsvoorraad gesteld? Peuken al op? Want volgens mij moeten ze nog 12u.
nee hadden er 6 met zn 2 inmiddels natuurlijk al 1 opgerooktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin net
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Daar pleit ik sowieso al dagen voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze hebben nog 5 peukjes ... 4 droge boterhammen , blik worstjes en sinnasappeltje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ... hij heeft net zn laatste boontjes op dus rest van de dag moet hij het met water doen ... eline heeft nog 1 volle pot bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ...
Nope.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef Leandra het volgende:
Jeroen mag niet van de bonen van Eline eten??
Ze keek niet zo blij nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline ken geen bonen meer zien .. nog maar 12 uur meid
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:04 schreef Leandra het volgende:
Thnx. En er is alleen een pot bonen van Jeroen verdwenen? Of ontbreekt er ook 1 van Eline??
Die hoeft van d'r levensdagen geen bruine bonen meer.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline heeft nog 1 pot vol lekkere bruine bonen
Ah, okay, iets uit de pot gehaald.... neuh dan valt het ook niet echt opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.
voor de afwisseling 48 uur witte bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze keek niet zo blij nee.
Iemand die zo ondankbaar is over bonen zou eigenlijk nog 48 uur moeten.
Gatverdamme..... je moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
voor de afwisseling 48 uur witte bonen
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |