Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.quote:
Ja een paar dagen terug al. En dat wordt elke dag erger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:06 schreef SIRA het volgende:
Ik heb bijna medelijden met Marilin, wat ziet dat meisje eruit zeg. Wallen tot op de knieën.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Van diezelfde die Pardoes in de Efteling ook aanheeft. Er hangt alleen geen kattebelletje aan de punt van de neus.
Ga jij alle zwervers op straat ook waarderen omdat ze het zonder slaapzak kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:12 schreef SIRA het volgende:
Peter verdient wat mij betreft 4 pakjes sigaretten. Hij heeft de hele nacht buiten gelegen in dat steegje.
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:15 schreef D. het volgende:
Marielin heeft de zwaarste nacht gehad imho; zittend slapen..
Dat pastte volgens mij niet eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een nachtje foetus houding moet toch wel kunnen?
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin netquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:25 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe is het met hun overlevingsvoorraad gesteld? Peuken al op? Want volgens mij moeten ze nog 12u.
nee hadden er 6 met zn 2 inmiddels natuurlijk al 1 opgerooktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden er nog 6 (ieder?) zei Marielin net
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.quote:
gmtaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Daar pleit ik sowieso al dagen voorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon straks extreme eating met hotdogs
Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
ze hebben nog 5 peukjes ... 4 droge boterhammen , blik worstjes en sinnasappeltje
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat hondje van haar mag er pas in als ze allemaal verschrikkelijke honger hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ... hij heeft net zn laatste boontjes op dus rest van de dag moet hij het met water doen ... eline heeft nog 1 volle pot bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:51 schreef Rica het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de gestolen bonen van Jeroen?
Heb het gister niet kunnen zien en er zijn ook geen streamverslagen.
Heeft Jeroen het gemerkt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
nee niks gemerkt ...hij had gistermorgen wel 3 keer naar zn potjes gekeken en dacht vast wat gaat het hard maar niks erover gezegt ...
Nope.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:59 schreef Leandra het volgende:
Jeroen mag niet van de bonen van Eline eten??
Ze keek niet zo blij nee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:05 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline ken geen bonen meer zien .. nog maar 12 uur meid
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:04 schreef Leandra het volgende:
Thnx. En er is alleen een pot bonen van Jeroen verdwenen? Of ontbreekt er ook 1 van Eline??
Die hoeft van d'r levensdagen geen bruine bonen meer.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline heeft nog 1 pot vol lekkere bruine bonen
Ah, okay, iets uit de pot gehaald.... neuh dan valt het ook niet echt opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bram heeft gisternacht wat bonen uit de pot van Jeroen gehaald. Dat is hem niet opgevallen. Hij heeft gewoon snel gegeten en Calimero kan geen boon meer zien.
voor de afwisseling 48 uur witte bonenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze keek niet zo blij nee.
Iemand die zo ondankbaar is over bonen zou eigenlijk nog 48 uur moeten.
Gatverdamme..... je moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:10 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
voor de afwisseling 48 uur witte bonen
wtfquote:
Marielin is niet zo'n ochtendmens volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter en marielin hebben het ook gezellig ... ze hebben elkaar niks meer te vertellen
dat was gister al gebeurt met het idee dat hij boos zou worden omdat iemand van zn bonen had gepiktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gisternacht, omdat de redaktie een spontane ingeving had. Ze hoopten ws op ruzie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gek hè, met zo'n baasje.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:35 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline dr hondje ken huilen wel echte tranen
Oef, scary shit.quote:
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;pquote:Dinsdag 05-05-2009 09:42 uur
Beste streamers,
Denk eraan dat jullie boodschappen kunnnen doen voor de overlevers. Dit kan door middel van deze link
You control the game!
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget bestedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;p
ik sta al 3 dagen op -6 bij de boodschappiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:02 schreef insomaniak het volgende:
Ben ik de enige die al een paar dagen geen boodschappen kan bestellen?
En is het normaal dat er niks gedaan word als je die bug al 3x hebt gemeld?
Nee, nog niks gezien, krijg zelfs nog niet eens een reactie terug met vragen aan de bunker crewquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
MeraViglioSaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:03 schreef Susi het volgende:
Oh post van Pimmetje & MeriViglosia !
En dat wij niet dom zijn
Eline leest wel heel grappig zo door die deur, tranen bij Marielin.
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
Ik stel voor dat iedereen uien bestelt! We're in control, jeweetz!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget besteden.
Maargoed, op mijn lijstje staat rode kool, uien en knoflook.
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan worden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
Same here.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Ik cap altijd mee als back-up, mocht niemand iets posten dan heb ik wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
Cappen!
Ik heb vannacht nog wat besteld voor ze, ik ging zelfs 5 euro in de min, maar ik heb nu alweer 15 euro tegoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW.quote:
Die Peter toch. De grootste verrassing van de hele Bunker Bunch.quote:
Oke, dan is het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet mijn idee.
Maar ze krijgen er wel heimwee van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |