Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget besteden.
Maargoed, op mijn lijstje staat rode kool, uien en knoflook.
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan worden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
Same here.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Ik cap altijd mee als back-up, mocht niemand iets posten dan heb ik wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
Cappen!
Ik heb vannacht nog wat besteld voor ze, ik ging zelfs 5 euro in de min, maar ik heb nu alweer 15 euro tegoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |