Marielin is niet zo'n ochtendmens volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:16 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter en marielin hebben het ook gezellig ... ze hebben elkaar niks meer te vertellen
dat was gister al gebeurt met het idee dat hij boos zou worden omdat iemand van zn bonen had gepiktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gisternacht, omdat de redaktie een spontane ingeving had. Ze hoopten ws op ruzie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:31 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zijn er vannacht bonen van jeroen gejat door de redactie eigelijk
Gek hè, met zo'n baasje.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:35 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline dr hondje ken huilen wel echte tranen
Oef, scary shit.quote:
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;pquote:Dinsdag 05-05-2009 09:42 uur
Beste streamers,
Denk eraan dat jullie boodschappen kunnnen doen voor de overlevers. Dit kan door middel van deze link
You control the game!
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget bestedenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Er komt volgens mij te weinig geld binnen via de boodschapjes ;p
ik sta al 3 dagen op -6 bij de boodschappiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:02 schreef insomaniak het volgende:
Ben ik de enige die al een paar dagen geen boodschappen kan bestellen?
En is het normaal dat er niks gedaan word als je die bug al 3x hebt gemeld?
Nee, nog niks gezien, krijg zelfs nog niet eens een reactie terug met vragen aan de bunker crewquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
MeraViglioSaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:03 schreef Susi het volgende:
Oh post van Pimmetje & MeriViglosia !
En dat wij niet dom zijn
Eline leest wel heel grappig zo door die deur, tranen bij Marielin.
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:04 schreef Maanvis het volgende:
Zijn er al nog meer FOKkers die hun idee direct als dagopdracht uitgevoerd hebben zien worden?
Ik stel voor dat iedereen uien bestelt! We're in control, jeweetz!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Noppes en ik heb toch aardig vaak mijn opdracht erop gezet, zelfs via mail en tevens enorm veel uien besteld!
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kost geen geld, je kunt gewoon een budget besteden.
Maargoed, op mijn lijstje staat rode kool, uien en knoflook.
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat van mij is reedsch gereset.. maar waarom en hoe en wanneer weet ik eigenlijk niet. Vond het een beetje nutteloos om boodschappen te doen aangezien ik de indruk had dat er niets met die lijstjes gedaan worden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou idd genoeg drugs gekocht moeten zijn dat er na de redactie ook nog iets voor de bewoners over is
Same here.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
Mijn budget staat op ¤ 0,= trouwens, en het is al even geleden dat ik wat besteld heb, toch zeker een paar dagen.
Dus wanneer dat budget weer aangevuld wordt weet ik niet, maar zo'n oproep helpt weinig als mensen geen nieuw boodschappenbudget krijgen
Ik cap altijd mee als back-up, mocht niemand iets posten dan heb ik wel watquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:41 schreef Dementor het volgende:
Cappen!
Ik heb vannacht nog wat besteld voor ze, ik ging zelfs 5 euro in de min, maar ik heb nu alweer 15 euro tegoed.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
YW.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |