Hebben ze het gevonden?quote:
Nu alleen nog vloei alternatief bedenken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef D. het volgende:
Er zat wiet in de tas. Peter gaat nu een jointje draaien
de telefoon ging en er werd verteld dat marielin de tas GOED moest doorzoeken...quote:
zegtie ja, hij heeft een imago hoog te houden. Nu stoned op streams mag dan weer welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef D. het volgende:
Peter heeft voor het laatst geblowd toen ie 15 was zegt ie
Dat zat er ook bijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu alleen nog vloei alternatief bedenken.
Nee, die had ik voor Bart gekocht. Ik rook geen wiet.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
zegtie ja, hij heeft een imago hoog te houden. Nu stoned op streams mag dan weer wel
Oh ja, dat is waar ook. Op het laatste moment er ook nog bij gedaan.quote:
Zegt ie, hij weet anders heel goed direct hoe hij een joint moet draaien en heeft ook direct een alternatief voor kant en klare tipjes die er niet bijzaten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef D. het volgende:
Peter heeft voor het laatst geblowd toen ie 15 was zegt ie
ja dat ze goed in de tas moest zoeken zaten nog vakken die ze dus niet bekeken haddenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ze de tip om in de tas te kijken, maar dat kreeg ik ff niet mee
Aha. Ja, de contrabande was ietwat verstopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
de telefoon ging en er werd verteld dat marielin de tas GOED moest doorzoeken...
marielin zegt tegen peter je kan wel goed draaienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Spooky4u het volgende:
Kan Peter Marielin niet beter laten draaien? Die kan dat vast beter
Dat weet iedere 15-jarige toch welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zegt ie, hij weet anders heel goed direct hoe hij een joint moet draaien en heeft ook direct een alternatief voor kant en klare tipjes die er niet bijzaten.
Mwoah, ik had voor 20 piek voor 'm gekocht (en uiteraard die rekening direct vereffend. Geld moet nooit tussen vriendschap staan, tenslottequote:
ah, en ik vond het nog wel nobel van 'mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, ik had voor 20 piek voor 'm gekocht (en uiteraard die rekening direct vereffend. Geld moet nooit tussen vriendschap staan, tenslotte) en daar heeft ie een paar kleine plukjes vanaf gehaald. Schat dat het voor nog geen 3 Euro wiet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |