ow bah daar wilde ik niet op stemmenquote:
Leuk toch?quote:
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow bah daar wilde ik niet op stemmen![]()
wat is het mindgame, iemand n idee?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijker![]()
Buigen hoeft niet,ga ik van blozenquote:
Het is iig geen twisterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:26 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Intellectueel spelletje lijkt me,soort pim pam pet maar dan moeilijker![]()
striptwister met de damesquote:
Gelukkig niet,dan komt er windkracht8 uit door de bruune beunenquote:
Net als dat stripezelen zeker?quote:
Nu kan het weer,of is er iemand ongesteld?quote:
Dan weten ze niet welke rode stip de echte isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu kan het weer,of is er iemand ongesteld?
Waterpas erbij dan ivm lekkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan weten ze niet welke rode stip de echte is
Jaaaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
hebben we een beetje gelachen hier vnvnd?
Make my dayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
Hier welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
mooie drill actiesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:45 schreef ditisHuub het volgende:
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezenquote:
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:48 schreef swarmahoer het volgende:
hej huub, ben jij in de bunker nu? worden ze dalijk nog even wakkergemaakt voor een opdracht, of niet
hahaha was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aan
Lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezen
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etcquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk![]()
Waneer ga je de regie doen?
Als ik dat had geweten had ik bepaalde dingen niet gevraagdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker wel! Heb voor het eerst in mijn leven een paar uur de camera's bediend, ben nu ff cossen aan het teruglezen
Heb je er nu speciaal een week voor vrij genomen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etc
Laat even weten waneer jij achter de knoppen zitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eerst alle camera's uit mijn hoofd leren, heb nu de helft erin zitten, maar zeg eerlijk, het is niet zo makkelijk. Morgen of overmorgen denk ik, daarnaast ben ik natuurlijk ook druk aan het helpen met opdrachten etc
Eline is een dropje,een schatjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik loop hier de hele tijd te roepen, toiletpapier erin voor Eline en hoppa sirene aan
En toch kan ze niet tippen aan Nenaquote:
quote:
Splitscreenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis nu die tweede stream voor de buitenslapers
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)quote:
Huhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)
Maar Pim is mijn favo in de bunker en zeker Eline niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |