Splitscreenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis nu die tweede stream voor de buitenslapers
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)quote:
Huhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)
Maar Pim is mijn favo in de bunker en zeker Eline niet
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk moet dát toch niet zijn?
Goed lezenquote:
Ja maar moet vroeg op *kuchquote:
Slaap lekkerquote:
ok danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:04 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Eline wel grappig vindt en dat is voor haar het mooiste compliment.Nou dat gun ik haar.Ik irriteer me heel erg aan haar verkleinwoordjes.Met Nena ga ik haar niet vergelijken want die 2 meiden verschillen als dag en nacht met elkaar.Eline is mooi,Nena is mooi en wordt mooier als ze met de juiste mensen om blijft gaan..(denk ik)
Maar Pim is mijn favo in de bunker en zeker Eline niet
Slaap lekker..quote:
Toch is dit wel voedingsbodem voor een nieuw idee !!!quote:
Dat was het wel eff(even)quote:
Bestaat er al niet zoietsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch is dit wel voedingsbodem voor een nieuw idee !!!
Een Nena-type, 'n Eline erbij, 'n leuke-kleertjes-type, een vamp, Lieske mag ook meedoen ....
Vervolgens een paar boy's , een huis met twee inloop-kasten : eentje met schoenen en een met Heineken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |