Wat schattigquote:
quote:
Verscheidene mensen hebben 't op 't boodschappenlijstje gezetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
Is dit niet eens gevraagd aan de kijkers? wiet naar binnen ja of nee?
Zoals ik een uur ofzo terug al zei; er zal toch inmiddels wel al genoeg gekocht zijn door de kijkers?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
Is dit niet eens gevraagd aan de kijkers? wiet naar binnen ja of nee?
Tot dat er iets gebeurd en ze naar buiten toe willen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, ff janken en klaar. Het geeft ze volgens mij juist een boost.
Op een zo goed als lege maag. Mij kun je dan wegdragen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter neemt niet meer dus marielin rookt op 1 hijs na alles op
Hahahaha, Marielin wel, die ziet opeens de verklaring voor haar wallen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
peter neemt niet meer dus marielin rookt op 1 hijs na alles op
Da's het nadeel als de redactie bepaalt dat dingen naar binnen gaan, de streamers worden er op aangekeken. Maargoed, da's ook wel weer tof voor de verwarring als ze dalijk in opdracht van de streamers 3 dagen maden moeten gaan eten ;Pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Maria44 het volgende:
Marielin bedankt de streamers voor de wiet:
[ afbeelding ]
In dat opzicht is het wel tof om de bewoners te bestoken met fake negatieve berichten van mensen die ze kennen. Het moet niet te erg worden maar een beetje stoken kan geen kwaad. Het is aan de bewoners om uit te vogelen dat die mail niet echt is, en zodra ze dat door hebben trekken ze alles wat ze beneden aan fanmail krijgen in twijfelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot dat er iets gebeurd en ze naar buiten toe willen...
Marielin zei dat ze na blowen minder zin in sigaretten zou hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
koste ze wel weer een peuk om hem te draaien dus nog maar 2 peuken voor de komende 10 uur .. kijken of ze straks ook nog zoveel lol hebben samen
Tof! Ik heb in de poll 'fgasfasd' op de optie 'kjhk' gestemd. Dat worden streams om van te smullen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef Danny het volgende:
Hej leuk, de demoversie van de site kom ik zo tegen in google
http://www.iwebsupport.nl/thebunker/
ze zijn wel snel. site offlinequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof! Ik heb in de poll 'fgasfasd' op de optie 'kjhk' gestemd. Dat worden streams om van te smullen!
Iedere developer doet wel eens in zijn carriëre aan die vorm van security. Vaak in het begin van die carriëre, dat welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn wel snel. site offline
beetje jammer dat ze kennelijk aan security through obscurity doen. dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zijn wel snel. site offline
beetje jammer dat ze kennelijk aan security through obscurity doen. dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef bbgirltje het volgende:
zie wel liever de isoleer als in de bunker zelf nu
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1C1_____enNL302NL302&q=site:iwebsupport.nl&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedere developer doet wel eens in zijn carriëre aan die vorm van security. Vaak in het begin van die carriëre, dat wel.
Ik hoop van wel, dat gun ik ze wel. Peter en Marielin dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef D. het volgende:
Ze willen laat eten.
benieuwd of ze daar de kans nog voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |