*popcorn inhamstert voor volgende weekquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef buddyb het volgende:
feyenoord staat nu 7e
dat ik hier blij mee ben is zo
maar ik kan niet anders
we zorgen er wel voor dat roda degradeert![]()
quote:
Nee door Ajax ben je nog anaal verkracht.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel hard in m'n poepertje genomen met De Fauw en Zwaanswijk en mijn Profcoach.
Tegengoals in de 92' minuut.
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32quote:
Je zou maar Oleguer, Swerts, Mendez en Lazovic hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel hard in m'n poepertje genomen met De Fauw en Zwaanswijk en mijn Profcoach.
Met dank aan de supporters.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Kremers het volgende:
En fuck Roda naar de eerste divisie, ze gaan toch failliet
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
Dus volgende week kan Feyenoord Roda de genadeklap geven?.
Mijn anus bloedt ook een beetjequote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Dat zou zo onterecht zijn. PSV 3equote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32![]()
Dus zoals gezegd: de voor de hand liggende nederlaag van Ajax volgende week brengt PSV bij een overwinning de derde plek.
Symbolisch iigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
Nee hoorquote:
Feyenoord gaat ook gewoon winnen, volgende week. Dan spelen we tenminste nog play-offs!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.
Ah, daar had ik nooit aan gedachtquote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32![]()
Dus zoals gezegd: de voor de hand liggende nederlaag van Ajax volgende week brengt PSV bij een overwinning de derde plek.
quote:
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.quote:
quote:
Je kent je klassiekers!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.
Ja, vind ik ook.quote:
De kans dat Roda wint, lijkt me niet heel erg groot eigenlijk. En als Feyenoordfan hoop ik ook gewoon dat Feyenoord wint!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Nee, als Feyenoord Roda dat zetje naar beneden mag gevenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Ajax verdient het veel meer ja.quote:
Wees blij dat dit de Eredivisie is en geen CL, daar zou Ajax met nog grotere cijfers onder het gras gegooid worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Ajax wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha grap zeker.
PSV verdient het met dit hoerenteam niet eens om in de top5 te eindigen
omdat het ze blijkbaar geen fuck kan schelen. en Sparta vocht tegen degradatie en vond zoals gebruikelijk opeens extra krachten tegen Ajax thuis.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Kijk even TT.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.
Is het trouwens 4-0 geworden dan?
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En een illusie armer. Het moet weer langs de lange weg hoor
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha grap zeker.
PSV verdient het met dit hoerenteam niet eens om in de top5 te eindigen
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.
Echt ongelooflijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef TAV74 het volgende:
Respect voor Twente, ik kan het niet anders zeggen. Dik en dik verdiende tweede plek.
Ajax echt zo in en in triest, als je met 4-0 van Sparta verliest hoef je het echt de komende 10 jaar niet meer te hebben over aansluiting vinden bij de Europese subtop.
Hoe durf jij als feyenoordsupporter het over de CL te hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Wat is in vredesnaam je punt?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe durf jij als feyenoordsupporter het over de CL te hebben?
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
Ik tel maar 3 keer Feyenoord, hoeveel tel jij er?
Frusti joden, heer-lijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
ze zijn gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
omdat het ze blijkbaar geen fuck kan schelen. en Sparta vocht tegen degradatie en vond zoals gebruikelijk opeens extra krachten tegen Ajax thuis.
Krijg die mexicaanse griep 'joh'quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, meer dan PSV![]()
![]()
PSV kan niet voetballen joh. Mongolen daar
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef WeebI het volgende:
venomsnake wordt veel te veel verwend
Maar het is goed voor De Graafschap in dit geval.
6-2quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, meer dan PSV![]()
![]()
PSV kan niet voetballen joh. Mongolen daar
Ik weet het niet hoor. Als je zoveel kansen mist, dan gaat het volgende week tegen Utrecht ook weer in de koppies zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.
Maakt niet uit met hoeveel psv wint.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Als PSV volgende week met 5 - 0 wint en ajax met 0 - 1 verliest.
Eindigt Ajax als 4de
Hey Jomanda,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
Fixedquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Eindigt Ajax als 4de
Ik zie heel veel PSVquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
PSV is de beste club van de laatste 30 jaarquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
Tja dat jullie je vreugde moeten halen bij het falen van de rivaal zegt alweer genoegquote:
quote:
Maakt niet uit met hoeveel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Eindigt Ajax als 4de
Ja dat lag toch niet aan de voetbalkwaliteiten van PSV.quote:
Dat valt niet te ontkennenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Paar het volgende:
[..]
PSV is de beste club van de laatste 30 jaar
Jajaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja dat lag toch niet aan de voetbalkwaliteiten van PSV.
Ajax was toen gewoon dramatisch. Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV. Alleen hebben ze bij Ajax een kutmentaliteit. Bij PSV is de goede mentaliteit het enige dat ze hebben
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax was toen gewoon dramatisch. Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV. Alleen hebben ze bij Ajax een kutmentaliteit. Bij PSV is de goede mentaliteit het enige dat ze hebben
Ik ga hier geen eens op reageren. Wat een trieste post is ditquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat valt niet te ontkennen
Dat ze zich bij Feyenoord nog topclub durven te noemen terwijl ze bijna ingehaald worden door AZ vind ik echter lachwekkend
Je hebt me overtuigd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
nee want dan stonden we dit seizoen met dezelfde spelers en dezelfde trainer ineens 15e zeker ? banaanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En, was je nog een fel voorstander van de mogelijke fusie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaja historie enzo, maar wat wordt er altijd over Ajacieden gezegd als ze de geschiedenis erbij pakken?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen eens op reageren. Wat een trieste post is dit
zo vroeg alquote:
Wacht maar af volgende week, tussen 16:15 en 16:30.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nee want dan stonden we dit seizoen met dezelfde spelers en dezelfde trainer ineens 15e zeker ? banaan
Lijkt het erop:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
Maar wij zijn in elk geval nog wel elk jaar in de race voor CL, bij Feyenoord moeten ze al 100 jaar terug in de tijd voor de laatste keerquote:
Wij zijn ook elk jaar in de race voor het kampioenschap, als je het zo wilt stellen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wij zijn in elk geval nog wel elk jaar in de race voor CL
schrale troost iigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wij zijn in elk geval nog wel elk jaar in de race voor CL, bij Feyenoord moeten ze al 100 jaar terug in de tijd voor de laatste keer
Alleen die race is bij jullie na 4 wedstrijden alweer voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zijn ook elk jaar in de race voor het kampioenschap, als je het zo wilt stellen.
kan er ook nog wel bij op deze dagquote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Christus ook nog buitenspel die goal van Willem II
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is ook gewoon zo voorspelbaar hè.Als je niet afklopt dan is het wel te voorspellen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Christus ook nog buitenspel die goal van Willem II
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar wij zijn in elk geval nog wel elk jaar in de race voor CL, bij Feyenoord moeten ze al 100 jaar terug in de tijd voor de laatste keer
Nee die spelers moeten verdomme eens werken voor het salaris wat ze elke maand krijgenquote:
Dit is toch gewoon een enorm slechte soap voor die luiquote:
Harm van Veldhoven moet die conspiratietheorieën vergeten en bij zichzelf kijken.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Damzkieee het volgende:
Oh Oh Oh wat een pijn bij Roda
Gewoon genaaid worden in de laatste minuut
En dan keihard degraderen
Dan doet het wat minder pijn dan er elke keer dicht bij zijn en het dan toch weer op schandalige wijze weggeven. Beetje alsof je elke keer een lekker wijf mag neuken maar op het moment dat ze de benen spreidt je hele bed er onder schijt.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen die race is bij jullie na 4 wedstrijden alweer voorbij.
Roda moet ook gewoon fuseren.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een enorm slechte soap voor die lui
Eerst dat drama dat hun club kapot gaat, vervolgens de vreugde dat t niet doorgaat, en nu degraderen en waarschijnlijk alsnog failliet
Als.als.alsquote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Roda is toch nog helemaal niet gedegradeert?
Als ze volgende week bij Feyenoord winnen en volendam wint van de graafschap degradeert de graafschap gewoon.
Zie jij dat gebeuren dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Als ze volgende week bij Feyenoord winnen en volendam wint van de graafschap degradeert de graafschap gewoon.
Ik ga er gewoon vanuit dat jullie Roda vanaf seconde 1 op de eigen helft vastpinnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Waar Feyenoordsupporters tegenwoordig al niet vanuit moeten gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Gaat rode volgende week winnenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Dat zeg ik niet, maar de posts hierboven suggereren dat het al allemaal voorbij is.quote:
Feyenoord is toch gewoon kut dit seizoen? En vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waar Feyenoordsupporters tegenwoordig al niet vanuit moeten gaan
Thuis volle bak tegen Ajax is anders dan met knikkende knieeen naar de Kuip.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de posts hierboven suggereren dat het al allemaal voorbij is.
En de bal blijft rond dat zagen we wel op het Kasteel.
Ja maar daar ging het om Ajax met hun kutmentaliteit.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar de posts hierboven suggereren dat het al allemaal voorbij is.
En de bal blijft rond dat zagen we wel op het Kasteel.
Ik niet, Roda speelt echt DRAMATISCH.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie Feyenoord helaas wel verliezen van Roda.
Ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ook wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Neejoh gekquote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er ook niet gerust op. Feyenoord denkt dat ze er al zijn en Roda gaat vechten voor z'n leven. Maar uiteindelijk wint Feyenoord wel denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou, dat hebben ze rest van de wedstrijden ook al gedaan, not.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet gerust op. Feyenoord denkt dat ze er al zijn en Roda gaat vechten voor z'n leven.
Dat vechten voor haar leven had Roda dan al eerder mogen doen. Waarom pas de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet gerust op. Feyenoord denkt dat ze er al zijn en Roda gaat vechten voor z'n leven.
Jij wilde zeggen dat Feyenoord, volgens de supporters dan, net zoals jij het van Ajax vindt, geen kut mentaliteit heeft?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het om Ajax met hun kutmentaliteit.
Feyenoord laat dat niet gebeuren.
Appels en peren ditquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat Feyenoord, volgens de supporters dan, net zoals jij het van Ajax vindt, geen kut mentaliteit heeft?
Ik noem de periode Verbeek?
Pure wanprestatie.
Hoezo appels met peren?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Appels en peren dit![]()
Ik doel op de mentaliteit op het veld. Niet op de training of in het krachthonk
Nou om er een eerlijk en objectief antwoord op te geven :quote:
quote:In de laatste tien minuten werd het vooral beeldscherm kijken voor de ruim 23.000 supporters in De Grolsch Veste. Bij de 3-0 achterstand van Ajax in Rotterdam ontplofte de Enschedese heksenketel, en ook vanuit het uitvak werden de Tukkers toegejuicht.
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou om er een eerlijk en objectief antwoord op te geven :
Ik denk niet dat Feyenoord dit zomaar wint.
Ondanks de punten vergaring in de 2e seizoenshelft (en de 1-4 in het achterhoofd in Kerkrade) zie ik Feyenoord dit niet zomaar winnen.
Zoals hierboven gepost is heeft Roda nog maar 1 strohalm. En ja Roda speelt kut, maar Feyenoord speelt ook niet geweldig. En zo'n wedstrijd waar het er echt om gaat kan het nog wel eens raar lopen.
Tjah ze hadden gewoon de kansen af moeten makenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
Zo, Roda is wel genaaid met die buitenspel goal zeg..![]()
Roda gaat het inderdaad niet redden.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.
Maar die coach van hunquote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Roda gaat het inderdaad niet redden.
Maar eigenlijk is het wel heel vreemd. Ik vind dat Roda geen mindere spelers heeft dan NEC of Utrecht.
Ja Twente, AZ, Ajax en PSV ontlopen elkaar ook niet veel qua spelersmateriaal he..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Roda gaat het inderdaad niet redden.
Maar eigenlijk is het wel heel vreemd. Ik vind dat Roda geen mindere spelers heeft dan NEC of Utrecht.
Ja, maar die clubs worden ook 1e tm 4e in de competitie.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Paar het volgende:
[..]
Ja Twente, AZ, Ajax en PSV ontlopen elkaar ook niet veel qua spelersmateriaal he..
Ja die coach. Die is niet goed. Ziet overal een complot tegen Roda in.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar die coach van hunWat een gast is dat
Aanwinst voor de persconferenties, echtquote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja die coach. Die is niet goed. Ziet overal een complot tegen Roda in.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Anonymousz het volgende:
Vreemde volk de roda supporters, paar weken geleden hadden ze een spandoek maken "degradeer voor ons'. Nu gaan ze degraderen, is het weer niet goed.
Net als thuis tegen de graafschap tochquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het om Ajax met hun kutmentaliteit.
Feyenoord laat dat niet gebeuren.
En ook dat is een Belgenmop van de ergste soort.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja die coach. Die is niet goed. Ziet overal een complot tegen Roda in.
Complot tegen roda, En ik ben er volgende weekquote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef wallofdolls het volgende:Vink
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)dSpijtigVoorRoda.htm
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Is van bastisch al weg?
Nee..quote:
Ja, ze hebben nieuw plan wat 15 miljoen op gaat leverequote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee..
Zijn er al investeerders voor Feyenoord?
Dat is Jorien de clubhoer, duhquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef J.Herrer het volgende:
wtf ben jij eigenlijk voor clown? Je bent voor feyenoord maar je hebt een psv/ajax avatar
sadness
Dat is de man die met een Real Madrid shirt aan voor de TV zit te juichen als Barca wintquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef J.Herrer het volgende:
wtf ben jij eigenlijk voor clown? Je bent voor feyenoord maar je hebt een psv/ajax avatar
sadness
Verthongen/Affelay avatarquote:Op zondag 3 mei 2009 18:15 schreef J.Herrer het volgende:
sadness
Waarom wil je dat zien?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:29 schreef Noshiba het volgende:
Zijn er al beelden van die minuut stilte bij utreg-fey?
Wéér Vinkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:10 schreef wallofdolls het volgende:
Vink
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)dSpijtigVoorRoda.htm
Frunnikside, kleutertjesquote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kwam 100 procent door utrecht.
tot 2x toe hoor je vanaf de bunnik side, kanker feyenoord.
Toch, hij is eindverantwoordelijkequote:Op zondag 3 mei 2009 18:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, de grensrechter van Vink. Buitenspel is zelden waar te nemen voor de scheidsrechter.
quote:'Die Van Basten moeten ze er meteen uitgooien'
FC Volendam heeft komend weekeinde nog één duel om het eredivisieschap te verlengen. De ploeg van Adelaar ging zondagmiddag voor eigen publiek onderuit tegen FC Groningen. Volgende week staat in Doetinchem de wedstrijd tegen De Graafschap, dat tevens strijdt tegen degradatie, op het programma
"Ik zei tegen Rowin van Zaanen in de dug-out: let maar op, daar gaat-ie. Net als tegen NEC. En ja, hoor", vertelt verdediger Mathieu Boots in het Noordhollands Dagblad over het late doelpunt van Tim Matavz. "'Ik durfde niet te kijken, wist gewoon dat het weer ging gebeuren. Een wedstrijd duurt nooit negentig minuten. Iedereen wist wat hij moest doen, het is gewoon een kwestie van concentratie."
Twee resultaten frustreerden de mandekker van de Volendammers: de zege van De Graafschap in Breda (0-1) en de ruime winst van Sparta Rotterdam op Ajax (4-0). "Schandalig, die Marco van Basten moeten ze er meteen uitgooien en NAC..? Die hebben volgens mij geen zin om play-offs te spelen. Slappe hap!"
quote:Vink fluit degradatieduel in Doetinchem, Roda krijgt Blom
06 mei 2009
Pieter Vink is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter bij de wedstrijd tussen De Graafschap en FC Volendam. Eén van beide teams kan zich zondag in Doetinchem, bij winst, verzekeren van lijfsbehoud in de Eredivisie.
Roda JC, de hekkensluiter, krijgt in de uitwedstrijd tegen Feyenoord te maken met arbiter Kevin Blom. Roda moet in de Kuip winnen om directe degradatie te voorkomen, maar ook de thuisclub heeft de punten hard nodig. Feyenoord verzekert zich bij een goed resultaat van deelname aan de play-offs om Europees voetbal.
De topper in de Amsterdam ArenA tussen Ajax en FC Twente, die door de resultaten van vorig weekend nergens meer om gaat, wordt gefloten door Ruud Bossen.
Aanstellingen scheidsrechters:
Ajax- FC Twente: Ruud Bossen
Feyenoord- Roda JC: Kevin Blom
FC Groningen- NAC Breda: Bas Nijhuis
NEC- Sparta: Pol van Boekel
Willem II- PSV: Jack van Hulten
AZ- sc Heerenveen: Ben Haverkort
Heracles Almelo- FC Utrecht: Jan Wegereef
ADO Den Haag- Vitesse: Roelof Luinge
De Graafschap- Volendam: Pieter Vink
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Nijhuis echt niks, maar dat kan komen omdat ik altijd het idee heb dat hij ons loopt te benadelen. Of dat zal gaan doen als voormalig Vak-P seizoenskaarthouder.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Nijhuis echt niks, maar dat kan komen omdat ik altijd het idee heb dat hij ons loopt te benadelen. Of dat zal gaan doen als voormalig Vak-P seizoenskaarthouder.
't Belangrijkstequote:Op zondag 10 mei 2009 09:41 schreef wallofdolls het volgende:
Liever De Graafschap direct. Als ik éen club niet sympathiek vind (vraag me niet waarom). Roda mag van mij desnoods opzouten via de nacompetitie. Als Volendam maar 15e wordt
Forza ADOquote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik hou de zondag voor je vrij en doe dan ook iets voor mij en hou het vaandel hoog in top![]()
Forza Vitesse , Hup Groningen hup Heracles
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Ajax- FC Twente: 2
Feyenoord- Roda JC: 1
FC Groningen- NAC Breda: X
NEC- Sparta: 1
Willem II - PSV: 2
AZ- sc Heerenveen: 1
Heracles Almelo- FC Utrecht: 1
ADO Den Haag- Vitesse: 1
De Graafschap- Volendam: X
Gelijkspel is genoeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax laatste kans om nog een klein beetje glans aan dit seizoen te geven![]()
Ik zie het somber in
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?quote:
Zonder spits en tegen de nummer 2.. goed resultaat dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !quote:
half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen radenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen raden
WIJ ZIJN DE BESTE VERDOMME!!! AJAX AMSTERDAM!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Meeste wedstrijden zijn al heel lang op zondag half 3.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3
Sluit ik me geheel bij aanquote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Roda maar degradeert dan kan mijn seizoen niet meer stuk
kufo wissel dusquote:Op zondag 10 mei 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen, Alderweireld, Enoh, Anita, Aissati, Emanuelson, Sulejmani, Leonardo.
Opstelling FC Twente: Boschker, Wellenberg, Wisgerhof, Douglas, Braafheid, Brama, Janssen, Perez, Elia, Arnautovic, Denneboom.
idd dat calimero-ukkie middenveldquote:Op zondag 10 mei 2009 13:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kufo wissel dus
mooi middenveld van ajax
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Roda maar degradeert dan kan mijn seizoen niet meer stuk
Ja, maar wel op kanaal 3, en laat ik dat nou niet hebben bij Digitenne. Shit man, ik had de Moun graag topscorer zien worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo triest dat ze az heerenveen uitzendenGaat nergens meer om, zend gewoon graafschap-volendam uit en op de andere zender heracles- utrecht. Heb je iig nog iets om naar te kijken. Utrecht speelt voor de play offs en Heracles tegen degradatie.
Kut EL
Niet meer dan terecht. Co is een beetje gek, maar wel een goede trainer.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens Humberto is Adriaanse de belangrijkste kandidaat om trainer te worden
Nu het moment bijna daar is krijg ik toch wel een beetje medelijden.quote:
Zenden ze Graafschap - Volendam niet uit?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo triest dat ze az heerenveen uitzendenGaat nergens meer om, zend gewoon graafschap-volendam uit en op de andere zender heracles- utrecht. Heb je iig nog iets om naar te kijken. Utrecht speelt voor de play offs en Heracles tegen degradatie.
Kut EL
Schakelprogramma is genoeg wat mij betreftquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zenden ze Graafschap - Volendam niet uit?
Wel Ajax en AZ???
Ik hoop het, ze zullen hem vervolgens wel niet de waardering geven. Zoals NAC destijds zowat door Diba alleen in de eredivisie is gebleven. HIj verdient een standbeeld in Breda.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als Roda vanmiddag wint..
Doelpunt Hadouir.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het, ze zullen hem vervolgens wel niet de waardering geven. Zoals NAC destijds zowat door Diba alleen in de eredivisie is gebleven. HIj verdient een standbeeld in Breda.²
Een dikke twee uur, maar inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog een kleine 2 uur voordat we Roda mogen uitzwaaien.
Dude...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand een stream van Willem II - PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |