quote:'Die Van Basten moeten ze er meteen uitgooien'
FC Volendam heeft komend weekeinde nog één duel om het eredivisieschap te verlengen. De ploeg van Adelaar ging zondagmiddag voor eigen publiek onderuit tegen FC Groningen. Volgende week staat in Doetinchem de wedstrijd tegen De Graafschap, dat tevens strijdt tegen degradatie, op het programma
"Ik zei tegen Rowin van Zaanen in de dug-out: let maar op, daar gaat-ie. Net als tegen NEC. En ja, hoor", vertelt verdediger Mathieu Boots in het Noordhollands Dagblad over het late doelpunt van Tim Matavz. "'Ik durfde niet te kijken, wist gewoon dat het weer ging gebeuren. Een wedstrijd duurt nooit negentig minuten. Iedereen wist wat hij moest doen, het is gewoon een kwestie van concentratie."
Twee resultaten frustreerden de mandekker van de Volendammers: de zege van De Graafschap in Breda (0-1) en de ruime winst van Sparta Rotterdam op Ajax (4-0). "Schandalig, die Marco van Basten moeten ze er meteen uitgooien en NAC..? Die hebben volgens mij geen zin om play-offs te spelen. Slappe hap!"
quote:Vink fluit degradatieduel in Doetinchem, Roda krijgt Blom
06 mei 2009
Pieter Vink is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter bij de wedstrijd tussen De Graafschap en FC Volendam. Eén van beide teams kan zich zondag in Doetinchem, bij winst, verzekeren van lijfsbehoud in de Eredivisie.
Roda JC, de hekkensluiter, krijgt in de uitwedstrijd tegen Feyenoord te maken met arbiter Kevin Blom. Roda moet in de Kuip winnen om directe degradatie te voorkomen, maar ook de thuisclub heeft de punten hard nodig. Feyenoord verzekert zich bij een goed resultaat van deelname aan de play-offs om Europees voetbal.
De topper in de Amsterdam ArenA tussen Ajax en FC Twente, die door de resultaten van vorig weekend nergens meer om gaat, wordt gefloten door Ruud Bossen.
Aanstellingen scheidsrechters:
Ajax- FC Twente: Ruud Bossen
Feyenoord- Roda JC: Kevin Blom
FC Groningen- NAC Breda: Bas Nijhuis
NEC- Sparta: Pol van Boekel
Willem II- PSV: Jack van Hulten
AZ- sc Heerenveen: Ben Haverkort
Heracles Almelo- FC Utrecht: Jan Wegereef
ADO Den Haag- Vitesse: Roelof Luinge
De Graafschap- Volendam: Pieter Vink
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Nijhuis echt niks, maar dat kan komen omdat ik altijd het idee heb dat hij ons loopt te benadelen. Of dat zal gaan doen als voormalig Vak-P seizoenskaarthouder.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ik vind Nijhuis echt niks, maar dat kan komen omdat ik altijd het idee heb dat hij ons loopt te benadelen. Of dat zal gaan doen als voormalig Vak-P seizoenskaarthouder.
't Belangrijkstequote:Op zondag 10 mei 2009 09:41 schreef wallofdolls het volgende:
Liever De Graafschap direct. Als ik éen club niet sympathiek vind (vraag me niet waarom). Roda mag van mij desnoods opzouten via de nacompetitie. Als Volendam maar 15e wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |