Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Ajax- FC Twente: 2
Feyenoord- Roda JC: 1
FC Groningen- NAC Breda: X
NEC- Sparta: 1
Willem II - PSV: 2
AZ- sc Heerenveen: 1
Heracles Almelo- FC Utrecht: 1
ADO Den Haag- Vitesse: 1
De Graafschap- Volendam: X
Gelijkspel is genoeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax laatste kans om nog een klein beetje glans aan dit seizoen te geven![]()
Ik zie het somber in
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?quote:
Zonder spits en tegen de nummer 2.. goed resultaat dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !quote:
half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen radenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen raden
WIJ ZIJN DE BESTE VERDOMME!!! AJAX AMSTERDAM!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Meeste wedstrijden zijn al heel lang op zondag half 3.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3
Sluit ik me geheel bij aanquote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Roda maar degradeert dan kan mijn seizoen niet meer stuk
kufo wissel dusquote:Op zondag 10 mei 2009 13:50 schreef Dos37 het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen, Alderweireld, Enoh, Anita, Aissati, Emanuelson, Sulejmani, Leonardo.
Opstelling FC Twente: Boschker, Wellenberg, Wisgerhof, Douglas, Braafheid, Brama, Janssen, Perez, Elia, Arnautovic, Denneboom.
idd dat calimero-ukkie middenveldquote:Op zondag 10 mei 2009 13:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kufo wissel dus
mooi middenveld van ajax
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Roda maar degradeert dan kan mijn seizoen niet meer stuk
Ja, maar wel op kanaal 3, en laat ik dat nou niet hebben bij Digitenne. Shit man, ik had de Moun graag topscorer zien worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo triest dat ze az heerenveen uitzendenGaat nergens meer om, zend gewoon graafschap-volendam uit en op de andere zender heracles- utrecht. Heb je iig nog iets om naar te kijken. Utrecht speelt voor de play offs en Heracles tegen degradatie.
Kut EL
Niet meer dan terecht. Co is een beetje gek, maar wel een goede trainer.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens Humberto is Adriaanse de belangrijkste kandidaat om trainer te worden
Nu het moment bijna daar is krijg ik toch wel een beetje medelijden.quote:
Zenden ze Graafschap - Volendam niet uit?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:56 schreef Elwood1802 het volgende:
Zo triest dat ze az heerenveen uitzendenGaat nergens meer om, zend gewoon graafschap-volendam uit en op de andere zender heracles- utrecht. Heb je iig nog iets om naar te kijken. Utrecht speelt voor de play offs en Heracles tegen degradatie.
Kut EL
Schakelprogramma is genoeg wat mij betreftquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zenden ze Graafschap - Volendam niet uit?
Wel Ajax en AZ???
Ik hoop het, ze zullen hem vervolgens wel niet de waardering geven. Zoals NAC destijds zowat door Diba alleen in de eredivisie is gebleven. HIj verdient een standbeeld in Breda.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als Roda vanmiddag wint..
Doelpunt Hadouir.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het, ze zullen hem vervolgens wel niet de waardering geven. Zoals NAC destijds zowat door Diba alleen in de eredivisie is gebleven. HIj verdient een standbeeld in Breda.²
Een dikke twee uur, maar inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog een kleine 2 uur voordat we Roda mogen uitzwaaien.
Dude...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef -SG- het volgende:
Heeft iemand een stream van Willem II - PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |