PSV is de beste club van de laatste 30 jaarquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe durf jij als feyenoordsupporter het over de CL te hebben?
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
Ik tel maar 3 keer Feyenoord, hoeveel tel jij er?
Tja dat jullie je vreugde moeten halen bij het falen van de rivaal zegt alweer genoegquote:
quote:
Maakt niet uit met hoeveel hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Als PSV volgende week met 5 - 0 wint en ajax met 0 - 1 verliest.
Eindigt Ajax als 4de
Ja dat lag toch niet aan de voetbalkwaliteiten van PSV.quote:
Dat valt niet te ontkennenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:38 schreef Paar het volgende:
[..]
PSV is de beste club van de laatste 30 jaar
Jajaquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja dat lag toch niet aan de voetbalkwaliteiten van PSV.
Ajax was toen gewoon dramatisch. Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV. Alleen hebben ze bij Ajax een kutmentaliteit. Bij PSV is de goede mentaliteit het enige dat ze hebben
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ajax was toen gewoon dramatisch. Ajax heeft veel betere voetballers dan PSV. Alleen hebben ze bij Ajax een kutmentaliteit. Bij PSV is de goede mentaliteit het enige dat ze hebben
Ik ga hier geen eens op reageren. Wat een trieste post is ditquote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat valt niet te ontkennen
Dat ze zich bij Feyenoord nog topclub durven te noemen terwijl ze bijna ingehaald worden door AZ vind ik echter lachwekkend
Je hebt me overtuigd.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
nee want dan stonden we dit seizoen met dezelfde spelers en dezelfde trainer ineens 15e zeker ? banaanquote:Op zondag 3 mei 2009 16:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En, was je nog een fel voorstander van de mogelijke fusie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaja historie enzo, maar wat wordt er altijd over Ajacieden gezegd als ze de geschiedenis erbij pakken?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen eens op reageren. Wat een trieste post is dit
zo vroeg alquote:
Wacht maar af volgende week, tussen 16:15 en 16:30.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nee want dan stonden we dit seizoen met dezelfde spelers en dezelfde trainer ineens 15e zeker ? banaan
Lijkt het erop:quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |