quote:
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.quote:
quote:
Je kent je klassiekers!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.
Ja, vind ik ook.quote:
De kans dat Roda wint, lijkt me niet heel erg groot eigenlijk. En als Feyenoordfan hoop ik ook gewoon dat Feyenoord wint!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Nee, als Feyenoord Roda dat zetje naar beneden mag gevenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Ajax verdient het veel meer ja.quote:
Wees blij dat dit de Eredivisie is en geen CL, daar zou Ajax met nog grotere cijfers onder het gras gegooid worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Ajax wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha grap zeker.
PSV verdient het met dit hoerenteam niet eens om in de top5 te eindigen
omdat het ze blijkbaar geen fuck kan schelen. en Sparta vocht tegen degradatie en vond zoals gebruikelijk opeens extra krachten tegen Ajax thuis.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Kijk even TT.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.
Is het trouwens 4-0 geworden dan?
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En een illusie armer. Het moet weer langs de lange weg hoor
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha grap zeker.
PSV verdient het met dit hoerenteam niet eens om in de top5 te eindigen
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.
Echt ongelooflijkquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef TAV74 het volgende:
Respect voor Twente, ik kan het niet anders zeggen. Dik en dik verdiende tweede plek.
Ajax echt zo in en in triest, als je met 4-0 van Sparta verliest hoef je het echt de komende 10 jaar niet meer te hebben over aansluiting vinden bij de Europese subtop.
Hoe durf jij als feyenoordsupporter het over de CL te hebben?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Wat is in vredesnaam je punt?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe durf jij als feyenoordsupporter het over de CL te hebben?
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
Ik tel maar 3 keer Feyenoord, hoeveel tel jij er?
Frusti joden, heer-lijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
ze zijn gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 16:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
omdat het ze blijkbaar geen fuck kan schelen. en Sparta vocht tegen degradatie en vond zoals gebruikelijk opeens extra krachten tegen Ajax thuis.
Krijg die mexicaanse griep 'joh'quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, meer dan PSV![]()
![]()
PSV kan niet voetballen joh. Mongolen daar
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef WeebI het volgende:
venomsnake wordt veel te veel verwend
Maar het is goed voor De Graafschap in dit geval.
6-2quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, meer dan PSV![]()
![]()
PSV kan niet voetballen joh. Mongolen daar
Ik weet het niet hoor. Als je zoveel kansen mist, dan gaat het volgende week tegen Utrecht ook weer in de koppies zittenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is spannend, maar Heracles redt het wel.
Maakt niet uit met hoeveel psv wint.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Als PSV volgende week met 5 - 0 wint en ajax met 0 - 1 verliest.
Eindigt Ajax als 4de
Hey Jomanda,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Saekerhett het volgende:
Bassie na afloop:
"We begonnen niet scherp en we liepen steeds achter de bal aan. Daardoor kwamen we moeilijk in ons spel en kon Sparta eigenlijk vrij gemakkelijk uitlopen naar 4-0."
Fixedquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef horned_reaper het volgende:
Als PSV volgende week met 5 - 0 wint en ajax met 0 - 1 verliest.
Eindigt Ajax als 4de
Ik zie heel veel PSVquote:Op zondag 3 mei 2009 16:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tel je ff mee?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |