*popcorn inhamstert voor volgende weekquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef buddyb het volgende:
feyenoord staat nu 7e
dat ik hier blij mee ben is zo
maar ik kan niet anders
we zorgen er wel voor dat roda degradeert![]()
quote:
Nee door Ajax ben je nog anaal verkracht.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel hard in m'n poepertje genomen met De Fauw en Zwaanswijk en mijn Profcoach.
Tegengoals in de 92' minuut.
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32quote:
Je zou maar Oleguer, Swerts, Mendez en Lazovic hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Ik word wel hard in m'n poepertje genomen met De Fauw en Zwaanswijk en mijn Profcoach.
Met dank aan de supporters.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:28 schreef Kremers het volgende:
En fuck Roda naar de eerste divisie, ze gaan toch failliet
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
Dus volgende week kan Feyenoord Roda de genadeklap geven?.
Mijn anus bloedt ook een beetjequote:Op zondag 3 mei 2009 16:27 schreef RayMania het volgende:
Dat zou zo onterecht zijn. PSV 3equote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32![]()
Dus zoals gezegd: de voor de hand liggende nederlaag van Ajax volgende week brengt PSV bij een overwinning de derde plek.
Symbolisch iigquote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef DaMart het volgende:
Nee hoorquote:
Feyenoord gaat ook gewoon winnen, volgende week. Dan spelen we tenminste nog play-offs!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.
Ah, daar had ik nooit aan gedachtquote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Foutje, de doelpunten van vandaag staan er nog niet bij, PSV + 35, Ajax +32![]()
Dus zoals gezegd: de voor de hand liggende nederlaag van Ajax volgende week brengt PSV bij een overwinning de derde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |