quote:
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.quote:
quote:
Je kent je klassiekers!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wij zorgden er ook al voor dat Fortuna toen degradeerde, optyfen met dat Limburg.
Ja, vind ik ook.quote:
De kans dat Roda wint, lijkt me niet heel erg groot eigenlijk. En als Feyenoordfan hoop ik ook gewoon dat Feyenoord wint!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Nee, als Feyenoord Roda dat zetje naar beneden mag gevenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet symbolisch. Als Roda wint zijn ze sowieso niet laatste, dus het doet er echt wel toe.
Ajax verdient het veel meer ja.quote:
Wees blij dat dit de Eredivisie is en geen CL, daar zou Ajax met nog grotere cijfers onder het gras gegooid worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan je in godsnaam met 4-0 verliezen bij Sparta als je volop in de race bent voor CL-voetbal?
Ajax wel dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha grap zeker.
PSV verdient het met dit hoerenteam niet eens om in de top5 te eindigen
omdat het ze blijkbaar geen fuck kan schelen. en Sparta vocht tegen degradatie en vond zoals gebruikelijk opeens extra krachten tegen Ajax thuis.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:31 schreef Kopbal het volgende:
Kijk even TT.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Omdat we elk seizoen punten verspelen bij sparta met 3-0 etc.
Is het trouwens 4-0 geworden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |