Dat vechten voor haar leven had Roda dan al eerder mogen doen. Waarom pas de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet gerust op. Feyenoord denkt dat ze er al zijn en Roda gaat vechten voor z'n leven.
Jij wilde zeggen dat Feyenoord, volgens de supporters dan, net zoals jij het van Ajax vindt, geen kut mentaliteit heeft?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het om Ajax met hun kutmentaliteit.
Feyenoord laat dat niet gebeuren.
Appels en peren ditquote:Op zondag 3 mei 2009 17:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat Feyenoord, volgens de supporters dan, net zoals jij het van Ajax vindt, geen kut mentaliteit heeft?
Ik noem de periode Verbeek?
Pure wanprestatie.
Hoezo appels met peren?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Appels en peren dit![]()
Ik doel op de mentaliteit op het veld. Niet op de training of in het krachthonk
Nou om er een eerlijk en objectief antwoord op te geven :quote:
quote:In de laatste tien minuten werd het vooral beeldscherm kijken voor de ruim 23.000 supporters in De Grolsch Veste. Bij de 3-0 achterstand van Ajax in Rotterdam ontplofte de Enschedese heksenketel, en ook vanuit het uitvak werden de Tukkers toegejuicht.
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou om er een eerlijk en objectief antwoord op te geven :
Ik denk niet dat Feyenoord dit zomaar wint.
Ondanks de punten vergaring in de 2e seizoenshelft (en de 1-4 in het achterhoofd in Kerkrade) zie ik Feyenoord dit niet zomaar winnen.
Zoals hierboven gepost is heeft Roda nog maar 1 strohalm. En ja Roda speelt kut, maar Feyenoord speelt ook niet geweldig. En zo'n wedstrijd waar het er echt om gaat kan het nog wel eens raar lopen.
Tjah ze hadden gewoon de kansen af moeten makenquote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
Zo, Roda is wel genaaid met die buitenspel goal zeg..![]()
Roda gaat het inderdaad niet redden.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks zal Roda naar de Jupiler League gaan. Hetzij volgende week of hetzij door de play-offs.
Maar die coach van hunquote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Roda gaat het inderdaad niet redden.
Maar eigenlijk is het wel heel vreemd. Ik vind dat Roda geen mindere spelers heeft dan NEC of Utrecht.
Ja Twente, AZ, Ajax en PSV ontlopen elkaar ook niet veel qua spelersmateriaal he..quote:Op zondag 3 mei 2009 17:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Roda gaat het inderdaad niet redden.
Maar eigenlijk is het wel heel vreemd. Ik vind dat Roda geen mindere spelers heeft dan NEC of Utrecht.
Ja, maar die clubs worden ook 1e tm 4e in de competitie.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Paar het volgende:
[..]
Ja Twente, AZ, Ajax en PSV ontlopen elkaar ook niet veel qua spelersmateriaal he..
Ja die coach. Die is niet goed. Ziet overal een complot tegen Roda in.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar die coach van hunWat een gast is dat
Aanwinst voor de persconferenties, echtquote:Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja die coach. Die is niet goed. Ziet overal een complot tegen Roda in.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:45 schreef Anonymousz het volgende:
Vreemde volk de roda supporters, paar weken geleden hadden ze een spandoek maken "degradeer voor ons'. Nu gaan ze degraderen, is het weer niet goed.
Net als thuis tegen de graafschap tochquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het om Ajax met hun kutmentaliteit.
Feyenoord laat dat niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |