Forza ADOquote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik hou de zondag voor je vrij en doe dan ook iets voor mij en hou het vaandel hoog in top![]()
Forza Vitesse , Hup Groningen hup Heracles
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 12:41 schreef Dos37 het volgende:
Ajax- FC Twente: 2
Feyenoord- Roda JC: 1
FC Groningen- NAC Breda: X
NEC- Sparta: 1
Willem II - PSV: 2
AZ- sc Heerenveen: 1
Heracles Almelo- FC Utrecht: 1
ADO Den Haag- Vitesse: 1
De Graafschap- Volendam: X
Gelijkspel is genoeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax laatste kans om nog een klein beetje glans aan dit seizoen te geven![]()
Ik zie het somber in
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?quote:
Zonder spits en tegen de nummer 2.. goed resultaat dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !quote:
half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen radenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik houd me nooit met tijden bezig !
Op eredivisie.nl staat alleen dat alle wedstrijden vandaag zijn, maar geen tijden.
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De vaste speeltijd voor de eredivisie op zondag had je toch best kunnen raden
WIJ ZIJN DE BESTE VERDOMME!!! AJAX AMSTERDAM!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar zijn de ambities gebleven bij Ajax? Een gelijkspel is een waardige afsluiting van het seizoen?
Meeste wedstrijden zijn al heel lang op zondag half 3.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het hele seizoen zijn alle wedstrijden op zondag om half 3
Sluit ik me geheel bij aanquote:Op zondag 10 mei 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Zolang Roda maar degradeert dan kan mijn seizoen niet meer stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |