En als je die informatie hebt, wat dan ?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:16 schreef sappo het volgende:
Wat is het exacte adres van de dader? ........... kon ik lezen maar de woonplaats?
Staat hij ook op hyves? levert adresfinder iets op? wat is zijn nationaliteit?
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
De man moet gewoon levenslang gemarteld worden. Elke dag opnieuw. Maar niet dood, liefst nog opereren als er echt iets is zodat hij zolang mogelijk mag lijden.
Niet iets voor in de bunker?
Duurde idd wat lang voor er een nieuwe kwam.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Susi het volgende:
/sorry Ambrosius, toen ik klikte was er nog geen open
Niet naar kijken dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Haal die foto eens uit de OP zeg, ik word er helemaal naar van.
quote:
Dat begin alquote:
Half NL heeft het ondertussen al bestudeerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
http://www.elmundo.es/elm(...)onal/1241091252.html
klik op Album
foto van die man o.a
Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
De man moet gewoon levenslang gemarteld worden. Elke dag opnieuw. Maar niet dood, liefst nog opereren als er echt iets is zodat hij zolang mogelijk mag lijden.
Niet iets voor in de bunker?
Da's een simpel antwoord: niet. Er zal áltijd een gek zijn die een mogelijkheid vind. Wat dat betreft hulde voor al die agenten, vrijwilligers, toeschouwers die meteen toesprongen om te helpen want dat is de enige goede manier van reageren.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
dan was ik de andere helftquote:Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef Milan. het volgende:
[..]
Half NL heeft het ondertussen al bestudeerd.
Ze moeten toch iemand de schuld geven?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Op de beveiliging gaan zeiken...alsof je alles voor kan zijn....
Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Dat hoop ik echt!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten toch iemand de schuld geven?
Ik zou beginnen bij de bestuurder van de auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoor
In Groningen ook...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net terug uit Eindhoven en daar was er iig niks van te merken. Sfeer was gewoon goed en gezellig.
True, maar veel mensen waaronder ikzelf waren toch benieuwd dus ik meldt het even. En idd, dat betekent dat iemand anders deel uitmaakt van die 4 doden, wat net zo erg is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.
Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Mee eens ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
Belachelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.
Ja dat bedoel ik, daarom sta ik er niet meer van te kijken dat mensen op de beveiliging gaan zeiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.
Het lijkt mij dat de verdachte schuldig is. En verder is het niet echt iemands schuld dat dit kon gebeuren.
Je kan helaas niet alles en elke gek tegenhouden.
Dit kan je niet tegenhouden. Hoewel een swift niet zo heel groot is. Als iemand een vrachtwagen pakt en met 80 op een afzetting inrijdt dan kan je dat nooit maar dan ook nooit voorkomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens benquote:
Natuurlijk, helemaal mee eens, maar in mijn ogen is er wel een verschil tussen een 7 jarige en een 50 jarige die om het leven komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
True, maar veel mensen waaronder ikzelf waren toch benieuwd dus ik meldt het even. En idd, dat betekent dat iemand anders deel uitmaakt van die 4 doden, wat net zo erg is.
zie de editquote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben. Maar het is altijd hetzelfde gezeik, iets kan nooit gewoon een ongeluk ofzo zijn, mensen beginnen altijd te zeiken.
Mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Natuurlijk, helemaal mee eens, maar in mijn ogen is er wel een verschil tussen een 7 jarige en een 50 jarige die om het leven komt.
Wat een gelul. Iedereen maar dan ook iedereen die daar in de buurt was heeft gereageerd. Dat dat niet binnen 1 seconde kan lijkt me duidelijk. Zoals je kan zien staat iedereen de andere kant op te kijken (naar de bus) en worden ze van achteren aangereden. Je hebt even de tijd nodig om je om te draaien, te kijken, te interpreteren en tot actie overgaan. Het gaat in zo'n tempo, dat duurt heel even.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Die Koningklijke agenten zijn niet gewend om hulp te verlenen zo te zien, ze staan er flegmatiek stoicijns bij zoals een koningklijke agent dat betaamt![]()
Wat is het nut van zulke agenten? staan ze alleen voor de sier daar? Kunnen zij niet reanimeren? Of hebben ze een ontzettend traag reactie vermogen?
Ik hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
In de VS zou een dergelijke auto al lang met kogels doorzeefd zijn.
Ik vermoed...zomaar een speculatief idee hoor, dat je sommige mensen met een hartslag niet hoeft te reanimeren en dat bij andere mensen 1 persoon die reanimeert wat handiger is dan 2 personen die tegelijk reanimeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Die Koningklijke agenten zijn niet gewend om hulp te verlenen zo te zien, ze staan er flegmatiek stoicijns bij zoals een koningklijke agent dat betaamt![]()
Wat is het nut van zulke agenten? staan ze alleen voor de sier daar? Kunnen zij niet reanimeren? Of hebben ze een ontzettend traag reactie vermogen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een gelul. Iedereen maar dan ook iedereen die daar in de buurt was heeft gereageerd. Dat dat niet binnen 1 seconde kan lijkt me duidelijk. Zoals je kan zien staat iedereen de andere kant op te kijken (naar de bus) en worden ze van achteren aangereden. Je hebt even de tijd nodig om je om te draaien, te kijken, te interpreteren en tot actie overgaan. Het gaat in zo'n tempo, dat duurt heel even.
Ofwel, respect voor de agenten en omstanders. Ze hebben gedaan wat ze konden.
Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo zijn. Je kan nooit alles voorkomen maar 't is nooit goed genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, daarom sta ik er niet meer van te kijken dat mensen op de beveiliging gaan zeiken.
Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodigquote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een gelul. Iedereen maar dan ook iedereen die daar in de buurt was heeft gereageerd. Dat dat niet binnen 1 seconde kan lijkt me duidelijk. Zoals je kan zien staat iedereen de andere kant op te kijken (naar de bus) en worden ze van achteren aangereden. Je hebt even de tijd nodig om je om te draaien, te kijken, te interpreteren en tot actie overgaan. Het gaat in zo'n tempo, dat duurt heel even.
Ofwel, respect voor de agenten en omstanders. Ze hebben gedaan wat ze konden.
Er zijn wel ooggetuigenfilmpjes te vinden geloof ik, maar het was ook live op Nederland 1quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef Noortje. het volgende:
Is er trouwens nog een filmpje van ooggetuigen, of was dat op de livestream te volgen?
En als je er geen verstand van hebt kan je maar beter er met je poten afblijven voordat je 't alleen maar erger maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed...zomaar een speculatief idee hoor, dat je sommige mensen met een hartslag niet hoeft te reanimeren en dat bij andere mensen 1 persoon die reanimeert wat handiger is dan 2 personen die tegelijk reanimeren.
ga jij er maar eens staan! eens kijken of jij je niet compleet wezenloos schrikt en een moment van verstandsverbijstering hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Bij de persconferentie gaven ze toch aan van niet? En inderdaad dat ze dat ook maar niet gaan doen, wie weet waar hij dan terecht was gekomen en hoeveel mensen nog met die bumper kennis hadden gemaakt......quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:
die auto IS toch beschoten?
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
2 personen mag niet eens meer tegenwoordig. Athans, wordt niet meer aangeleerd en aanbevolen bij de BHV. 1 persoon reanimeerd. Eventueel kan een 2e het overnemen na een tijd, maar niet meer tegelijk zoals vroeger.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed...zomaar een speculatief idee hoor, dat je sommige mensen met een hartslag niet hoeft te reanimeren en dat bij andere mensen 1 persoon die reanimeert wat handiger is dan 2 personen die tegelijk reanimeren.
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Meisje is helaas wel overleden. (Het meisje van 7 jr met blond haar)
Net zoiets als mensen die hulpverleners bedreigen en in elkaar slaanquote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij er maar eens staan! eens kijken of jij je niet compleet wezenloos schrikt en een moment van verstandsverbijstering hebt
altijd dat gekots op de hulpverlenerskap daar gewoon eens mee
Daarbij heb ik bij mijn opleiding geleerd dat je eerst stil moet staan om de situatie te beoordelen en dat je niet direct als een kip zonder kop moet toesnellen terwijl je amper weet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig.
ja iddquote:Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoiets als mensen die hulpverleners bedreigen en in elkaar slaan![]()
. Doe het dan maar lekker zelf.
Op de persconferentie is gezegd dat er geen schoten zijn gelostquote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
En dan is het hele idee ook weg. Het is een volksfeest waar juist de mensen zelfs met leden van het koninklijk huis op de foto kunnen ze dingen kunnen geven, ze kunnen fotograferen, en zo voort.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo zijn. Je kan nooit alles voorkomen maar 't is nooit goed genoeg.
Kap eens met dit soort dingen posten zonder bronnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:
[..]
de dader verdient de doodstrafquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:
[..]
En vergeet niet al die dode Palestijnen in Gaza niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.
Hulpverleners.quote:
Dat ookquote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
En als je er geen verstand van hebt kan je maar beter er met je poten afblijven voordat je 't alleen maar erger maakt.
Hier precies hetzelfde. En ik ben zelf BHV'er en dus getraind. Het kost gewoon allemaal even tijd. Dat is menselijk. En eerlijk is eerlijk, of je nou binnen 2 seconden reageert of binnen 10 seconden. Dat maakt geen drol meer uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig.
Ik heb er toch zien reanimeren. Reanimeren doe je met 1 of twee man, 3 heeft al vrij weinig nut meer, dan wissel je af (het oefenen op een pop is al zwaar imho). En je weet nooit of er nog andere dingen gebeuren, of wist jij al dat er maar 1 auto was? Jee, ze hebben het prima gedaan, er is geen paniek uitgebroken met mensen die overal naar toe rende. Mensen die konden reanimeren zijn gaan helpen. Prima.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Hij kan ook naar beneden hebben gekeken omdat hij wist dat hij iets zou raken en bewust of onbewust zijn hoofd afwenddequote:Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.
Lees ik hieruit dat zodra de auto de eerste paar hekken had doorboord er op de man/auto geschoten is?
Heeft dit tot gevolg dat meneer buiten bewustzijn is geraakt waardoor hij de massa is ingereden?
Je kon duidelijk zien aan enkele foto's dat meneer met zijn hoofd naar beneden keek tijdens het rijden, lijkt me bewusteloos.
Om de 2 minuten afwisselen. Niet tegelijk reanimeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
Degene die werd beschreven door een journalist in de Telegraaf lijkt mijquote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
Dat was er naar een uur eigenlijk al niet meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef F04 het volgende:
Die live nieuws uitzendingen zijn sinds 18:00 gestopt, dus er zal vast ook niet zoveel nieuws meer zijn.
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook
En mensen die roepen dat bepaalde mensen dood zijn, kunnen die dat of onderbouwen met een duidelijke bron of gewoon niets zeggen?
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef AxisForOll het volgende:
En een link tussen Pim, theo en dit? Dacht het niet.
tuurlijk, jij bent God himself, die echt über geweldig isquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Dat had hij dan goed gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef Susi het volgende:
Degene die werd beschreven door een journalist in de Telegraaf dus
Hoorde het ook, vertelde ooggetuige Peter vd Vorst in Boulevard.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.
Kei-stoer.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij heb ik bij mijn opleiding geleerd dat je eerst stil moet staan om de situatie te beoordelen en dat je niet direct als een kip zonder kop moet toesnellen terwijl je amper weet wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Ja, maar dat is het verschil. Jij bent superman, en een ware held. Die reageren altijd binnen 1 seconde.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Lagen daar naast ook 17 andere mensen gewond op de grond terwijl zich een auto zich in huis oid boorde?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Op een simpele manier, eigenlijk. Gewoon eropaf en knallen maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.
Superman in the house!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Ze zouden een standbeeld van je moeten maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Dat zou hij wel willen, maar hij zoekt zijn e-penis nog.quote:
Nou ja, zet er dan tussen haakjes iets bij als (bron: hulpverlener persoonlijk gesproken) ipv maar wat losse flodders rond te strooien.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Cryonic het volgende:
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.
Geloof wat je wil geloven. Ik reageer hier alleen maar om mensen die geintresseerd waren erover te informeren.quote:
Ik heb toch niet genoeg handschoenen en mondkapjes in huisquote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen, maar hij zoekt zijn e-penis nog.
En dat van een moderatorquote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
-edit- Trollpost
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.
En ik zou niet weten of ik zelf daar snel zou kunnen helpen, je kunt 100 BHV trainingen hebben gehad, het is toch een moment waar het opeens allemaal echt wordt.
Theoretisch weet ik het dan ook wel, maar praktijk zoals dit? Ik ga niet beweren dat ik er in 5 seconde zit te reanimeren....
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.
En ik zou niet weten of ik zelf daar snel zou kunnen helpen, je kunt 100 BHV trainingen hebben gehad, het is toch een moment waar het opeens allemaal echt wordt.
Theoretisch weet ik het dan ook wel, maar praktijk zoals dit? Ik ga niet beweren dat ik er in 5 seconde zit te reanimeren....
hey daar was het wachten nog op het lag aan gamesquote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge, als ik die beelden weer zie, met al die slachtoffers op de grond: dit doet me echt denken aan Grand Theft Auto.²
Er zijn altijd mensen die schijt hebben aan protocollen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.quote:
Haar man dan... heel je leven weggevaagd door zo'n mongool.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier word je stil van ... ik hoop dat ze en haar kindje niet te veel hebbent geleden
En dan nog te denken dat de man/vader in één klap twee dierbaren kwijt is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier word je stil van ... ik hoop dat ze en haar kindje niet te veel hebbent geleden
kan zo iemand niet gewoon geblokkerd worden van het fok forum, met zo'n uitsprakenquote:
Zeker, aanbid mij, het is trouwens niet de eerste keer dat ik snel reageerde, heb veel vaker mensen geholpen die inelkaar getimmert waren of een ongeluk hadden gekregen, alle keren rende ik er direct heen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, jij bent God himself, die echt über geweldig is
Idd, wat is dat voor belachelijke reactie danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.
Niet ok..quote:
Ja, ik zie het niet gebeuren dat hij morgen gaat werken. Echt zielig.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar man dan... heel je leven weggevaagd door zo'n mongool.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Al Jazeera beweert dat bestuurder een CIA agent was
Tja, dan moet je maar geen EHBO'er wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die schijt hebben aan protocollen natuurlijk.
Het is een zij.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.
Wat is dit voor bullshitquote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Doe je zelf een plezier, en ga een boek schrijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zeker, aanbid mij, het is trouwens niet de eerste keer dat ik snel reageerde, heb veel vaker mensen geholpen die inelkaar getimmert waren of een ongeluk hadden gekregen, alle keren rende ik er direct heen.
En als ik die agenten zie zijn ze passief, geen ervaring, zijn gewoon mannetjes die er voor de sier staan met hun mooie lintjes op hun uniform. Waardeloos die agenten, al mijn belastingencenten gelijk terug die naar zulk soort figuren gaan!
Ze hebben totaal geen reflex zijn getraind flegmatiek zonder emotie alles te aanschouwen, ze ondergaan het leven zonder klagen. laat me niet lachen, die gasten kunnen niets. Als ze in actie komen wordt hun mooie pakje vies, ik heb het niet over de gewone agenten, je ziet dat zij keurig werk leveren, maar die koningklijke agenten. Oprotten met hun!!
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar ik heb bij de live beelden toch meer dan genoeg mensen meteen zien handelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
De gebeurtenissen hebben wat van elkaar weg maar het is toch niet vergelijkbaar hoor. De motieven waren zo verschillend.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.
Wat een humor zegquote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Ja, maar dan moet je even weer het besef hebben dat je het protocol moet gebruiken. EN ik heb maar 1x per jaar herhaling, dus om nu te zeggen dat deze er als het alfabet in is geramdquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.
Ben je zelf agent? Nee? Doe het dan lekker zelf in plaats van mensen afzeiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zeker, aanbid mij, het is trouwens niet de eerste keer dat ik snel reageerde, heb veel vaker mensen geholpen die inelkaar getimmert waren of een ongeluk hadden gekregen, alle keren rende ik er direct heen.
En als ik die agenten zie zijn ze passief, geen ervaring, zijn gewoon mannetjes die er voor de sier staan met hun mooie lintjes op hun uniform. Waardeloos die agenten, al mijn belastingencenten gelijk terug die naar zulk soort figuren gaan!
Ze hebben totaal geen reflex zijn getraind flegmatiek zonder emotie alles te aanschouwen, ze ondergaan het leven zonder klagen. laat me niet lachen, die gasten kunnen niets. Als ze in actie komen wordt hun mooie pakje vies, ik heb het niet over de gewone agenten, je ziet dat zij keurig werk leveren, maar die koningklijke agenten. Oprotten met hun!!
jongetje huilnd zijn verhaal vertellenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:46 schreef DaFrenk het volgende:
Nu kinderen als ooggetuige op Jeugdjournaal
Ja, ik zag gelijk een moeder voor me die haar kinderen wil beschermen. Als je dan moet lijden is dat verschrikkelijk. Daarom hoop ik dat ze allebei niet veel hebben hoeven lijden. Haar man mogen we uiteraard ook niet vergeten. Een kind verloren en een vrouw wat (misschien) voor zijn eigen ogen is gebeurd. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar man dan... heel je leven weggevaagd door zo'n mongool.
Ik kom nooit in PUB, ik ben die periode al een tijdje ontgroeidquote:
Dat dacht ik vandaag om 11.49 uur ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Laatste keer dat ik keek was Nederland een beschaafd land.
Ja.. dat zal hem nog lang bijblijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:47 schreef Santello het volgende:
[..]
jongetje huilnd zijn verhaal vertellen
Die illusie had ik na 2002 al niet meerquote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag om 11.49 uur ook nog.
Ah, nu weet ik weer waar de term internetheld vandaan komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Ook als jij de positie van de man bezette?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef Santello het volgende:
Doodstraf mag van mij ingevoerd worden.
startkabels.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat had die kerel in zijn kofferbak?²
stroopwafelquote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Startkabels, niet geheel vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Done..quote:
Niks, speculaties '' What if''quote:Op donderdag 30 april 2009 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarnaast is iedereen ook wel ongeloofelijk geschokkenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je zelf agent? Nee? Doe het dan lekker zelf in plaats van mensen afzeiken.
ZO vermoeiend altijd.
Ik heb genoeg karma aan goede daden opgebouwd om nooit meer leed te hoeven ondergaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe je zelf een plezier, en ga een boek schrijven.
Misschien dat je geleuter als sprookjesboek aanslaat
Daar had ik het ook al over. Als je haar zo ziet huilen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
Deze foto van een jong meisje in het publiek zegt voor mij alles:
[ afbeelding ]
Ik zag dat meisje op de tv. Was niet leuk om te zienquote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij die filmpjes uberhaupt wel bekeken?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg karma aan goede daden opgebouwd om nooit meer leed te hoeven ondergaan.
Ik heb zelf alle papieren van EHBO en werk ook in de hulpverlening, daarom help ik mensen ook vaak ik benarde situaties. Maar die koningklijke agenten hebben geen poot uitgestoken, gewoon het gehele koningshuis opdoeken. bespaard je een hoop belasting die poppenkast.
Een benarde situatie is nu wel een understatementquote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg karma aan goede daden opgebouwd om nooit meer leed te hoeven ondergaan.
Ik heb zelf alle papieren van EHBO en werk ook in de hulpverlening, daarom help ik mensen ook vaak ik benarde situaties. Maar die koningklijke agenten hebben geen poot uitgestoken, gewoon het gehele koningshuis opdoeken. bespaard je een hoop belasting die poppenkast.
Sentimenteel doen hebben we echt niets aan. Het is best zielig, maar dit soort emoties mogen geen rol spelen in onze analyse en het voorkomen ervan in de toekomst.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar had ik het ook al over. Als je haar zo ziet huilen.
Simpele ziel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaah godverdomme ik zit nu half te janken achter m'n pc'tje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk dat hij schijt had aan de consequenties.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ook als jij de positie van de man bezette?
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sentimenteel doen hebben we echt niets aan. Het is best zielig, maar dit soort emoties mogen geen rol spelen in onze analyse en het voorkomen ervan in de toekomst.²
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeer, zeer smakeloos, zeker van een mod....
Zeker zelf verwijderdquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?²
Verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik dit lees zou ik wel willen dat er meer belasting geld naar onderwijs gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
De post is verwijderd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?²
misschien is de post al verwijderd want ik kon het ook niet vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, internethelden en forumusers die een rol spelen blijf je houden. Hebben ze nog iets om over op te scheppen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.
Wie niet .....quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Die jonge kinderen hebben meteen een trauma.
vuilekale.
zou hem zo graag willen pijnlijden
Ze hebben hem zelf verwijderd, tevens worden alle reacties hierop gewijzigd. Maakt niet uit, quote staat in enkele topicreports, en duidelijk vermeld in dit topic..quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
misschien is de post al verwijderd want ik kon het ook niet vinden
Bekijk dit filmpje eens voor je zegt dat agenten geen poot uitsteken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Wat ik eruit opmaak (en ben helaas niet nuchter dus kan me vergissen) is dat een 7 jarig meisje (op de foto's en film te zien) EN een zwangere vrouw het niet overleefd hebben...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik ben even wezen eten, maar begrijp ik nu goed dat het meisje van 7 en haar moeder dit niet hebben overleefd?
Zo ziet het er waarschijnlijk wel uit jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik ben even wezen eten, maar begrijp ik nu goed dat het meisje van 7 en haar moeder dit niet hebben overleefd?
Het is al verwijderd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens iemand zonder bron, ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.
Niet bevestigd door officiële bronnen. Maar er wordt gezegd hier dat het meisje van 7 het niet heeft overleefd en dat op RTL is gezegd dat een zwangere vrouw is overleden. Alhoewel ik op dat moment ook RTL zat te kijken en ik hoorde Peter van der Vorst (was ooggetuige) alleen maar zeggen dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw is. Dus niet dat ze dood is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Daar zijn trainingen voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.²
Wat bezielt die entiteit?quote:
Voor mij of diegenen die het herkennen?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoelaat kwam de nieuwe persconferentie? half8 toch?
Hoorde ik op TV Gelderland.. als het goed is
Hetzelfde als jij, stoer denken te zijn door niet eens gevoel of fatsoen te tonen.quote:
Dit komt altijd terug in je posts. Wat er ook gebeurt, je reageert volkomen emotieloos. Dat is niet gezond. Dat gaat nuchterheid ver voorbij.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.²
Niet speciaal voor jouquote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij of diegenen die het herkennen?²
Sowieso RTL4 denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
op welke kanalen wordt dit uitgezonden?
MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich en zegt Krentenbol. er verder buiten te laten.quote:
Is al langsgekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Filmpje van iemand die ik hier nog niet heb langs zien komen. Slechte kwaliteit dat wel:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Nou hopen maar dat het een misverstand is...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet bevestigd door officiële bronnen. Maar er wordt gezegd hier dat het meisje van 7 het niet heeft overleefd en dat op RTL is gezegd dat een zwangere vrouw is overleden. Alhoewel ik op dat moment ook RTL zat te kijken en ik hoorde Peter van der Vorst (was ooggetuige) alleen maar zeggen dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw is. Dus niet dat ze dood is.
Is al 20 keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Filmpje van iemand die ik hier nog niet heb langs zien komen. Slechte kwaliteit dat wel:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Ik heb toch meerdere malen mijn afkeur uitgesproken. Wat kan ik meer doen? Ik wil gelijk over gaan tot de orde van de dag: de problemen bespreken en oplossen. Medelijden als zodanig is geen oplossing.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit komt altijd terug in je posts. Wat er ook gebeurt, je reageert volkomen emotieloos. Dat is niet gezond. Dat gaat nuchterheid ver voorbij.
En jij zag het ongeluk, of whatever er gebeurde zodat diegene gewond raakte, gebeuren???quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Serieus? Ik heb hem nog geen een keer gezien iig.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:05 schreef yvonne het volgende:
sappo is ook weg btw
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
Stop ff over krentebol. daar hebben we het elders al over.
Het hoeft niet.. van GSquote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet bevestigd door officiële bronnen. Maar er wordt gezegd hier dat het meisje van 7 het niet heeft overleefd en dat op RTL is gezegd dat een zwangere vrouw is overleden. Alhoewel ik op dat moment ook RTL zat te kijken en ik hoorde Peter van der Vorst (was ooggetuige) alleen maar zeggen dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw is. Dus niet dat ze dood is.
http://www.omroepbrabant.(...)g+uit+Apeldoorn.aspxquote:In Tilburg is rond halfzeven de bus van gehandicaptendrumband Prinses Juliana teruggekeerd. Vrijwilligers van de drumband waren donderdag betrokken bij het drama tijdens de viering van Koninginnedag in Apeldoorn. Bij het ongeval raakten vijf Tilburgers lichtgewond. Het gaat om drie volwassenen en twee kinderen.
persconferentie was toch al om half 8quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Ey leuk en aardi allemaal maar als er weer een pers converentie is om 20:00 uur doet rtl4 daar niet aan mee mag ik hopen !
Ja en is dat om 8 uur klaar ?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
persconferentie was toch al om half 8
Want anders mis je gtst?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Ey leuk en aardi allemaal maar als er weer een pers converentie is om 20:00 uur doet rtl4 daar niet aan mee mag ik hopen !
okquote:Op donderdag 30 april 2009 19:04 schreef yvonne het volgende:
Stop ff over krentebol. daar hebben we het elders al over.
Speel het ook even door aan mijquote:Op donderdag 30 april 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich en zegt Krentenbol. er verder buiten te laten.
Geen idee waarom overigens, maar dat hoop ik zo te horen.
"Er zat geen airbag in" was zij geniale opmerking. Ik zie Humberto ook nog wel een opmerking maken over de kleding van de dader.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word echt gestoord van die vragen van Humberto. Of het nou bij ernstige onderwerpen of over voetbal is. Jan van Halst kijkt hem ook altijd wazig aan.²
Exact, hij spoort niet echt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Er zat geen airbag in" was zij geniale opmerking. Ik zie Humberto ook nog wel een opmerking maken over de kleding van de dader.
Ach mis je anders GTST!?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Iedere keer is het weer een idioot die het weet te verzieken voor een hele hoop anderen. Ik hoor het ook net.. kon het niet geloven. Dacht eerst dat ik in de zeik genomen werd. Tot ik teletext bekeek.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef byah het volgende:
wat verschrikkelijk dit, kom er net pas achter, maar ik mag toch hopen dat het gewoon een geflipte eenmansactie is geweest.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HAHAHAHA KIJK MAMA IK KAN QUOTES AANPASSEN!!
Stoer palmboom echt waar
het gaat dus niet om een eventuele bekeerling.quote:De voormalige buurvrouw, Sandra, omschrijft de man als „een keurige, beleefde man”
Ik raad jouw psychologische hulp aan voor jouw moslimfobie. Jij bent wel een heel ernstig geval.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
De dader van de aanslag op de Koningin is geen moslim.
[..]
het gaat dus niet om een eventuele bekeerling.
Mijn fout
Ik wilde dat even rechtzetten
Zijn 4 dodenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Gaat dit nog over het nieuws of over moderators en hun fanbase?
Hopelijk op de persconferentie wat meer concrete dingen. Op teletekst staat dat de doden nog niet bekend zijn, dat zou nu toch wel duidelijk mogen zijn.
Het was nog vanmorgen toen het gebeurdequote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Gerard Joling: "Ik heb het vanmorgen allemaal op de tv gezien."
Hij heeft het gezien voordat het gebeurde?²
Nee maar niet iedereen hoeft te herhalen dat ze die post heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Moest je even opkomen voor krentenbol.?
Nou ja, iets voor 12 uur is nog vanmorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De essentie van Koninginnedag was wel weg, dus nogal logisch dat er veel werd afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan. Het had een knallende koninginnedag kunnen worden, maar dat is niet gebeurd. En dat is niet de schuld van die gek die iedereen omver reed, maar van de sukkels die besloten hebben om alles aftegelasten.
Nu stond iedereen gewoon bier te drinken zonder muziek. Wat een onzin.
Misschien hoort het niet hier in dit topic, maar zo denk ik erover.
De excuses zijn aanvaard. Volgende keer wel even nadenken voordat je zoiets roept. Niets menselijks is je vreemd, maar er kunnen mensen getaxeerd worden door je opmerkingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
kotsquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
[..]
Mijn fout
Ik heb het ook vanmorgen gezien hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Want een moslim kan geen 'keurige beleefde man' zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
[..]
Mijn fout
tien minuten voor de middag, ok technisch nog 's ochtends inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb het ook vanmorgen gezien hoor
Ja, schandalig. Ik zou weleens willen weten wat het iq is van dat soort gasten. Ze moeten mij eens één op één uitleggen waarom ze zoiets doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een botte boeren op dat plein, wat was het stil
Smakeloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is de Chef gaat ook gewoon door, en wat wordt er gelachen zeg.²
Mwoa, niet elke zender gaat nu aangepast uitzenden, dat kan ik ook weer begrijpen. Er is al heel wat aandacht voor de mensen die het willen zien.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen hoeft te herhalen dat ze die post heeft gedaan.
Ga je diep, diep schamen. Het zou je heel veel moeten schelen wat er in Apeldoorn is gebeurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan.
Sorry hoor maar als je dat niet eens begrijpt...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan. Het had een knallende koninginnedag kunnen worden, maar dat is niet gebeurd. En dat is niet de schuld van die gek die iedereen omver reed, maar van de sukkels die besloten hebben om alles aftegelasten.
Halvegare idioot dat je der rondloopt. Feesten terwijl er mensen de pijp uit zijn gegaan een paar kilometer verderop tijdens datzelfde feest . Jij bent echt niet helemaal 100.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Jups, merciquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vast wel. NOS en SBS zullen ook wel verslag doen.
Toen ik hoorde dat er iemand op de menigte was ingereden, moest ik ook wel even grinniken (welke sukkel doet dat nou). Meteen daarna zag ik de beelden. Toen was het niet zo grappig meerquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Als je het aan 538 overlaat weet je sowieso al wat het antwoord is. Die lui willen alleen maar doorgaan met feestenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Die denken alleen commercieel natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Verbaasde mij ook. Die mensen zijn toch in zijn stad. En zoals Albert (?) al zei ; 538 is er te gastquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |