Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.
Niet bevestigd door officiële bronnen. Maar er wordt gezegd hier dat het meisje van 7 het niet heeft overleefd en dat op RTL is gezegd dat een zwangere vrouw is overleden. Alhoewel ik op dat moment ook RTL zat te kijken en ik hoorde Peter van der Vorst (was ooggetuige) alleen maar zeggen dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw is. Dus niet dat ze dood is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik ben even wezen eten, maar begrijp ik nu goed dat het meisje van 7 en haar moeder dit niet hebben overleefd?
Daar zijn trainingen voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.²
Wat bezielt die entiteit?quote:
Voor mij of diegenen die het herkennen?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoelaat kwam de nieuwe persconferentie? half8 toch?
Hoorde ik op TV Gelderland.. als het goed is
Hetzelfde als jij, stoer denken te zijn door niet eens gevoel of fatsoen te tonen.quote:
Dit komt altijd terug in je posts. Wat er ook gebeurt, je reageert volkomen emotieloos. Dat is niet gezond. Dat gaat nuchterheid ver voorbij.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een vrij rationeel karakter inderdaad. Vind het wel sterk van je dat je dit alleen uit mijn posts hebt kunnen opmaken, ik word nl. al mijn hele leven hiermee geconfronteerd door mijn omgeving. Ik ben kennelijk te nuchter.²
Niet speciaal voor jouquote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij of diegenen die het herkennen?²
Sowieso RTL4 denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
op welke kanalen wordt dit uitgezonden?
MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich en zegt Krentenbol. er verder buiten te laten.quote:
Is al langsgekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Filmpje van iemand die ik hier nog niet heb langs zien komen. Slechte kwaliteit dat wel:
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Nou hopen maar dat het een misverstand is...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet bevestigd door officiële bronnen. Maar er wordt gezegd hier dat het meisje van 7 het niet heeft overleefd en dat op RTL is gezegd dat een zwangere vrouw is overleden. Alhoewel ik op dat moment ook RTL zat te kijken en ik hoorde Peter van der Vorst (was ooggetuige) alleen maar zeggen dat een van de slachtoffers een zwangere vrouw is. Dus niet dat ze dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |