Dat had hij dan goed gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef Susi het volgende:
Degene die werd beschreven door een journalist in de Telegraaf dus
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
Hoorde het ook, vertelde ooggetuige Peter vd Vorst in Boulevard.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.
Kei-stoer.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij heb ik bij mijn opleiding geleerd dat je eerst stil moet staan om de situatie te beoordelen en dat je niet direct als een kip zonder kop moet toesnellen terwijl je amper weet wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Ja, maar dat is het verschil. Jij bent superman, en een ware held. Die reageren altijd binnen 1 seconde.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Lagen daar naast ook 17 andere mensen gewond op de grond terwijl zich een auto zich in huis oid boorde?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
Op een simpele manier, eigenlijk. Gewoon eropaf en knallen maar.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.
Superman in the house!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Ze zouden een standbeeld van je moeten maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
Dat zou hij wel willen, maar hij zoekt zijn e-penis nog.quote:
Nou ja, zet er dan tussen haakjes iets bij als (bron: hulpverlener persoonlijk gesproken) ipv maar wat losse flodders rond te strooien.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Cryonic het volgende:
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.
Geloof wat je wil geloven. Ik reageer hier alleen maar om mensen die geintresseerd waren erover te informeren.quote:
Ik heb toch niet genoeg handschoenen en mondkapjes in huisquote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen, maar hij zoekt zijn e-penis nog.
En dat van een moderatorquote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Krentenbol. het volgende:
-edit- Trollpost
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.
En ik zou niet weten of ik zelf daar snel zou kunnen helpen, je kunt 100 BHV trainingen hebben gehad, het is toch een moment waar het opeens allemaal echt wordt.
Theoretisch weet ik het dan ook wel, maar praktijk zoals dit? Ik ga niet beweren dat ik er in 5 seconde zit te reanimeren....
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. En als het te link is: beter 1 dode dan 2 (waaronder jezelf). Klinkt lomp, maar een waarheid als een koe als je er even over nadenkt.
En ik zou niet weten of ik zelf daar snel zou kunnen helpen, je kunt 100 BHV trainingen hebben gehad, het is toch een moment waar het opeens allemaal echt wordt.
Theoretisch weet ik het dan ook wel, maar praktijk zoals dit? Ik ga niet beweren dat ik er in 5 seconde zit te reanimeren....
hey daar was het wachten nog op het lag aan gamesquote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge, als ik die beelden weer zie, met al die slachtoffers op de grond: dit doet me echt denken aan Grand Theft Auto.²
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
Er zijn altijd mensen die schijt hebben aan protocollen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.quote:
Haar man dan... heel je leven weggevaagd door zo'n mongool.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier word je stil van ... ik hoop dat ze en haar kindje niet te veel hebbent geleden
En dan nog te denken dat de man/vader in één klap twee dierbaren kwijt is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier word je stil van ... ik hoop dat ze en haar kindje niet te veel hebbent geleden
kan zo iemand niet gewoon geblokkerd worden van het fok forum, met zo'n uitsprakenquote:
Zeker, aanbid mij, het is trouwens niet de eerste keer dat ik snel reageerde, heb veel vaker mensen geholpen die inelkaar getimmert waren of een ongeluk hadden gekregen, alle keren rende ik er direct heen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk, jij bent God himself, die echt über geweldig is
Idd, wat is dat voor belachelijke reactie danquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.
Niet ok..quote:
Ja, ik zie het niet gebeuren dat hij morgen gaat werken. Echt zielig.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar man dan... heel je leven weggevaagd door zo'n mongool.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Al Jazeera beweert dat bestuurder een CIA agent was
Tja, dan moet je maar geen EHBO'er wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die schijt hebben aan protocollen natuurlijk.
Het is een zij.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij nu mod af is. Wat ongepast zeg.
Wat is dit voor bullshitquote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Doe je zelf een plezier, en ga een boek schrijven.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef sappo het volgende:
[..]
Zeker, aanbid mij, het is trouwens niet de eerste keer dat ik snel reageerde, heb veel vaker mensen geholpen die inelkaar getimmert waren of een ongeluk hadden gekregen, alle keren rende ik er direct heen.
En als ik die agenten zie zijn ze passief, geen ervaring, zijn gewoon mannetjes die er voor de sier staan met hun mooie lintjes op hun uniform. Waardeloos die agenten, al mijn belastingencenten gelijk terug die naar zulk soort figuren gaan!
Ze hebben totaal geen reflex zijn getraind flegmatiek zonder emotie alles te aanschouwen, ze ondergaan het leven zonder klagen. laat me niet lachen, die gasten kunnen niets. Als ze in actie komen wordt hun mooie pakje vies, ik heb het niet over de gewone agenten, je ziet dat zij keurig werk leveren, maar die koningklijke agenten. Oprotten met hun!!
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar ik heb bij de live beelden toch meer dan genoeg mensen meteen zien handelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Fuck them
De gebeurtenissen hebben wat van elkaar weg maar het is toch niet vergelijkbaar hoor. De motieven waren zo verschillend.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.
Wat een humor zegquote:Op donderdag 30 april 2009 18:44 schreef Pakspul het volgende:
Ja, maar dan moet je even weer het besef hebben dat je het protocol moet gebruiken. EN ik heb maar 1x per jaar herhaling, dus om nu te zeggen dat deze er als het alfabet in is geramdquote:Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef June. het volgende:
[..]
Daarom leer je als EHBO'er ook een protocol aan, die je in dit soort situaties kunt gebruiken. Je gaat ook niet in 5 seconden reanimeren, je volgt eerst je protocol en dan gaat de rest vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |