Op de persconferentie is gezegd dat er geen schoten zijn gelostquote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....
die auto IS toch beschoten?
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....
die auto IS toch beschoten?
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
En dan is het hele idee ook weg. Het is een volksfeest waar juist de mensen zelfs met leden van het koninklijk huis op de foto kunnen ze dingen kunnen geven, ze kunnen fotograferen, en zo voort.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo zijn. Je kan nooit alles voorkomen maar 't is nooit goed genoeg.
Kap eens met dit soort dingen posten zonder bronnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Meisje is helaas wel overleden. (Het meisje van 7 jr met blond haar)
de dader verdient de doodstrafquote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Meisje is helaas wel overleden. (Het meisje van 7 jr met blond haar)
En vergeet niet al die dode Palestijnen in Gaza niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.
Hulpverleners.quote:
Dat ookquote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
En als je er geen verstand van hebt kan je maar beter er met je poten afblijven voordat je 't alleen maar erger maakt.
Hier precies hetzelfde. En ik ben zelf BHV'er en dus getraind. Het kost gewoon allemaal even tijd. Dat is menselijk. En eerlijk is eerlijk, of je nou binnen 2 seconden reageert of binnen 10 seconden. Dat maakt geen drol meer uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig.
Ik heb er toch zien reanimeren. Reanimeren doe je met 1 of twee man, 3 heeft al vrij weinig nut meer, dan wissel je af (het oefenen op een pop is al zwaar imho). En je weet nooit of er nog andere dingen gebeuren, of wist jij al dat er maar 1 auto was? Jee, ze hebben het prima gedaan, er is geen paniek uitgebroken met mensen die overal naar toe rende. Mensen die konden reanimeren zijn gaan helpen. Prima.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Die Koningklijke agenten zijn niet gewend om hulp te verlenen zo te zien, ze staan er flegmatiek stoicijns bij zoals een koningklijke agent dat betaamt![]()
Wat is het nut van zulke agenten? staan ze alleen voor de sier daar? Kunnen zij niet reanimeren? Of hebben ze een ontzettend traag reactie vermogen?
Hij kan ook naar beneden hebben gekeken omdat hij wist dat hij iets zou raken en bewust of onbewust zijn hoofd afwenddequote:Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.
Lees ik hieruit dat zodra de auto de eerste paar hekken had doorboord er op de man/auto geschoten is?
Heeft dit tot gevolg dat meneer buiten bewustzijn is geraakt waardoor hij de massa is ingereden?
Je kon duidelijk zien aan enkele foto's dat meneer met zijn hoofd naar beneden keek tijdens het rijden, lijkt me bewusteloos.
Om de 2 minuten afwisselen. Niet tegelijk reanimeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
Degene die werd beschreven door een journalist in de Telegraaf lijkt mijquote:Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
Dat was er naar een uur eigenlijk al niet meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef F04 het volgende:
Die live nieuws uitzendingen zijn sinds 18:00 gestopt, dus er zal vast ook niet zoveel nieuws meer zijn.
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ook
En mensen die roepen dat bepaalde mensen dood zijn, kunnen die dat of onderbouwen met een duidelijke bron of gewoon niets zeggen?
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef AxisForOll het volgende:
En een link tussen Pim, theo en dit? Dacht het niet.
tuurlijk, jij bent God himself, die echt über geweldig isquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.
Fuck them
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |