abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 18:36:32 #76
202348 Susi
Temple of Love
pi_68535341
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....

die auto IS toch beschoten?
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
Op de persconferentie is gezegd dat er geen schoten zijn gelost
pi_68535343
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef AxisForOll het volgende:

[..]

ja hoor tuurlijk, want ze zijn de laatste tijd zo succesvol met het voorkomen van aanslagen daar ....

die auto IS toch beschoten?
Bovendien, is dat beter? dan had ie niet die paal geraakt maar nog meer mensen ..
Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.
Lees ik hieruit dat zodra de auto de eerste paar hekken had doorboord er op de man/auto geschoten is?
Heeft dit tot gevolg dat meneer buiten bewustzijn is geraakt waardoor hij de massa is ingereden?

Je kon duidelijk zien aan enkele foto's dat meneer met zijn hoofd naar beneden keek tijdens het rijden, lijkt me bewusteloos.
pi_68535345
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:36:37 #79
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_68535346
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo zijn. Je kan nooit alles voorkomen maar 't is nooit goed genoeg.
En dan is het hele idee ook weg. Het is een volksfeest waar juist de mensen zelfs met leden van het koninklijk huis op de foto kunnen ze dingen kunnen geven, ze kunnen fotograferen, en zo voort.

Dat is natuurlijk inherent onveilig, hoeveel stillen je ook in het publiek zet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_68535348
het is in een woord verschrikkelijk allemaal.

Ik heb respect voor de mensen die meteen te hulp schieten en zo kordaat kunnen reageren.
The secret of getting ahead is getting started
pi_68535352
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:

[..]

Meisje is helaas wel overleden. (Het meisje van 7 jr met blond haar)
Kap eens met dit soort dingen posten zonder bronnen.
pi_68535353
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef Cryonic het volgende:

[..]

Meisje is helaas wel overleden. (Het meisje van 7 jr met blond haar)
de dader verdient de doodstraf
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 30 april 2009 @ 18:36:58 #83
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_68535354
Wat toch beangstigend is, vond ik hoe snel de mensen naar die Swift renden, stel je voor dat die debiel net voor het rammen van de hekken een of meerdere handgranaten op scherp had staan (pinnen uitgetrokken), en in plaats van de Naald in het midden tegen de bus was aangeklapt waardoor hij klem eronder kwam te zitten...
Beetje worst case scenario, maar hij zat er wel akelig dichtbij, het had echt een bloedbad kunnen worden.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_68535357
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.
En vergeet niet al die dode Palestijnen in Gaza niet.
Het is echt een illusie als je denkt dat je dit kan stoppen. gelukkig zijn iig de verantwoordeljken verstandiger dan jij. En de Oranjes ook, want die weten dat de beste verdediging tegen een aanslag een goed image is. Anders waren er wel meer aanslagen geweest.

En een link tussen Pim, theo en dit? Dacht het niet.

de man wordt omschreven als "keurige man" in de fucking Telegraaf!!! Dat is gewoon codetaal voor een niet-moslim/niet-buitenlander.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:37:04 #85
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_68535358
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Milan. het volgende:

[..]

Bron?
Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
pi_68535361
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:

En als je er geen verstand van hebt kan je maar beter er met je poten afblijven voordat je 't alleen maar erger maakt.
Dat ook

En mensen die roepen dat bepaalde mensen dood zijn, kunnen die dat of onderbouwen met een duidelijke bron of gewoon niets zeggen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68535364
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig .
Hier precies hetzelfde. En ik ben zelf BHV'er en dus getraind. Het kost gewoon allemaal even tijd. Dat is menselijk. En eerlijk is eerlijk, of je nou binnen 2 seconden reageert of binnen 10 seconden. Dat maakt geen drol meer uit.
pi_68535365
tvp
I feel kinda Locrian today
  donderdag 30 april 2009 @ 18:37:36 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68535371
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef kawotski het volgende:

[..]

de dader verdient de doodstraf
.

Laatste keer dat ik keek was Nederland een beschaafd land.
Huilen dan.
pi_68535372
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:30 schreef sappo het volgende:
Die Koningklijke agenten zijn niet gewend om hulp te verlenen zo te zien, ze staan er flegmatiek stoicijns bij zoals een koningklijke agent dat betaamt

Wat is het nut van zulke agenten? staan ze alleen voor de sier daar? Kunnen zij niet reanimeren? Of hebben ze een ontzettend traag reactie vermogen?
Ik heb er toch zien reanimeren. Reanimeren doe je met 1 of twee man, 3 heeft al vrij weinig nut meer, dan wissel je af (het oefenen op een pop is al zwaar imho). En je weet nooit of er nog andere dingen gebeuren, of wist jij al dat er maar 1 auto was? Jee, ze hebben het prima gedaan, er is geen paniek uitgebroken met mensen die overal naar toe rende. Mensen die konden reanimeren zijn gaan helpen. Prima.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68535376
Die live nieuws uitzendingen zijn sinds 18:00 gestopt, dus er zal vast ook niet zoveel nieuws meer zijn.
pi_68535377
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef Santello het volgende:

[..]

Heeft iemand een bron hierover? Het is voor mij nog onduidelijk wat er is gebeurd in verband met het schieten.
Lees ik hieruit dat zodra de auto de eerste paar hekken had doorboord er op de man/auto geschoten is?
Heeft dit tot gevolg dat meneer buiten bewustzijn is geraakt waardoor hij de massa is ingereden?

Je kon duidelijk zien aan enkele foto's dat meneer met zijn hoofd naar beneden keek tijdens het rijden, lijkt me bewusteloos.
Hij kan ook naar beneden hebben gekeken omdat hij wist dat hij iets zou raken en bewust of onbewust zijn hoofd afwendde .
Tap tap tap
pi_68535380
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:

[..]

Hulpverleners.
Met zijn 2en reanimeren is trouwens wel verstandig als het voor langere tijd moet. Het is namelijk nogal vermoeiend
Om de 2 minuten afwisselen. Niet tegelijk reanimeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 april 2009 @ 18:38:38 #94
202348 Susi
Temple of Love
pi_68535385
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:35 schreef Honeymooner het volgende:
En een zwangere vrouw overleden hoor ik net op RTL4.
Degene die werd beschreven door een journalist in de Telegraaf lijkt mij
pi_68535388
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef F04 het volgende:
Die live nieuws uitzendingen zijn sinds 18:00 gestopt, dus er zal vast ook niet zoveel nieuws meer zijn.
Dat was er naar een uur eigenlijk al niet meer.
pi_68535391
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het zijn ook maar mensen. Ze zijn erop getraind maar hebben het waarschijnlijk nog nooit zelf meegemaakt, recht voor hun ogen. Dan vind ik die 5 seconden die ze nodig hadden om alles even te registreren nog best goed. Toen er voor mijn ogen een ongeluk gebeurde, had ik wel wat langer nodig .
Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die gewond was, ik reageerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.

Fuck them
pi_68535395
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Cryonic het volgende:

[..]

Hulpverleners.
Weet je dat zeker?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:39:34 #98
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_68535403
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ook

En mensen die roepen dat bepaalde mensen dood zijn, kunnen die dat of onderbouwen met een duidelijke bron of gewoon niets zeggen?
Ik heb een bron (de mensen die hulp verleenden aan dat meisje). Ik wil die eventueel wel aan mod bekend maken maar niet in het openbaar met naam en toenaam.
pi_68535406
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:37 schreef AxisForOll het volgende:
En een link tussen Pim, theo en dit? Dacht het niet.
Die is er wel. Niet zozeer qua motief maar wel qua gebeurde. Alle 3 de keren was het een enkele staande dader met losse eindjes in zijn kop die iemand anders om het leven brengt. Om totaal duistere redenen en op een ongelofelijke manier die niemand voor mogelijk hield.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 april 2009 @ 18:39:46 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68535407
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef sappo het volgende:

[..]

Ik zag laatst iemand voor mijn huis liggen die egwond was, ik reagerde binnen 1 seconde en rende er gelijk heen, die agenten zien alles gebeuren en staan nog met de handjes op de rug.

Fuck them
tuurlijk, jij bent God himself, die echt über geweldig is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')