Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
De man moet gewoon levenslang gemarteld worden. Elke dag opnieuw. Maar niet dood, liefst nog opereren als er echt iets is zodat hij zolang mogelijk mag lijden.
Niet iets voor in de bunker?
Da's een simpel antwoord: niet. Er zal áltijd een gek zijn die een mogelijkheid vind. Wat dat betreft hulde voor al die agenten, vrijwilligers, toeschouwers die meteen toesprongen om te helpen want dat is de enige goede manier van reageren.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
dan was ik de andere helftquote:Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef Milan. het volgende:
[..]
Half NL heeft het ondertussen al bestudeerd.
Ze moeten toch iemand de schuld geven?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Op de beveiliging gaan zeiken...alsof je alles voor kan zijn....
Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Dat hoop ik echt!quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten toch iemand de schuld geven?
Ik zou beginnen bij de bestuurder van de auto.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoor
In Groningen ook...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net terug uit Eindhoven en daar was er iig niks van te merken. Sfeer was gewoon goed en gezellig.
True, maar veel mensen waaronder ikzelf waren toch benieuwd dus ik meldt het even. En idd, dat betekent dat iemand anders deel uitmaakt van die 4 doden, wat net zo erg is.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.
Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Mee eens ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
Belachelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.
Ja dat bedoel ik, daarom sta ik er niet meer van te kijken dat mensen op de beveiliging gaan zeiken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.
Het lijkt mij dat de verdachte schuldig is. En verder is het niet echt iemands schuld dat dit kon gebeuren.
Je kan helaas niet alles en elke gek tegenhouden.
Dit kan je niet tegenhouden. Hoewel een swift niet zo heel groot is. Als iemand een vrachtwagen pakt en met 80 op een afzetting inrijdt dan kan je dat nooit maar dan ook nooit voorkomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |