abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 18:25:50 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68535142
Zo, net terug uit Eindhoven en daar was er iig niks van te merken. Sfeer was gewoon goed en gezellig.
Huilen dan.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:26:02 #27
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68535146
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Tha_Duck het volgende:
De man moet gewoon levenslang gemarteld worden. Elke dag opnieuw. Maar niet dood, liefst nog opereren als er echt iets is zodat hij zolang mogelijk mag lijden.

Niet iets voor in de bunker?
Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_68535160
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2009 @ 18:27:05 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68535161
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
Da's een simpel antwoord: niet. Er zal áltijd een gek zijn die een mogelijkheid vind. Wat dat betreft hulde voor al die agenten, vrijwilligers, toeschouwers die meteen toesprongen om te helpen want dat is de enige goede manier van reageren.
Voorkomen van zo'n aanslag kan gewoon niet.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_68535168
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:24 schreef Milan. het volgende:

[..]

Half NL heeft het ondertussen al bestudeerd.
dan was ik de andere helft
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
pi_68535170
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Op de beveiliging gaan zeiken...alsof je alles voor kan zijn....
Ze moeten toch iemand de schuld geven?
Tap tap tap
pi_68535176
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2009 @ 18:27:36 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68535177
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef zomgmoz het volgende:
Ik hoorde van iemand die er was dat het kleine meisje uit de foto nog leeft.. Ze had alleen haar arm open schijnt het
Dat hoop ik echt!
With four other people
And aliens
pi_68535187
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:26 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Doe niet zo primitief man, we leven niet meer in de middeleeuwen.
Dat leven we wel. Kijk toch is wat er om je heen gebeurd. We pikken alles maar. Daar moet eens een daad tegenover gesteld worden. Eerst Pim, toen Theo en nu dit weer? Als je niet kei en kei hard optreed zal dit nooit tot staan worden gebracht.
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2009 @ 18:28:08 #35
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68535190
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoor
With four other people
And aliens
pi_68535193
quote:

[..]

Ik zou beginnen bij de bestuurder van de auto.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68535198
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Enige positieve van het gedoe is de manier hoe omstanders en politie reageerden. Zeer snel, gelijk reanimeren en helpen. Dat doet dan wel weer goed om te zien hoe snel en soepel dat kan verlopen.
Inderdaad.
pi_68535205
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Mag ik de dader voorstellen? Weet niet hoor
Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.
Tap tap tap
  donderdag 30 april 2009 @ 18:28:50 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68535207
Is dit geen F5 topic meer?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68535215
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net terug uit Eindhoven en daar was er iig niks van te merken. Sfeer was gewoon goed en gezellig.
In Groningen ook...
pi_68535219
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik geloof dat er 4 doden zijn gevallen, of het nu een klein meisje is of een 40 jarige man, het is en blijft in en intriest.
True, maar veel mensen waaronder ikzelf waren toch benieuwd dus ik meldt het even. En idd, dat betekent dat iemand anders deel uitmaakt van die 4 doden, wat net zo erg is.
pi_68535222
quote:

Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.

Het lijkt mij dat de verdachte schuldig is. En verder is het niet echt iemands schuld dat dit kon gebeuren.
Je kan helaas niet alles en elke gek tegenhouden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Forum Admin donderdag 30 april 2009 @ 18:29:38 #43
35723 crew  GGMM
pi_68535223
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Mee eens ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_68535224
Zelfs op mijn werk was dit een veelbesproken item trouwens, iedereen (incl. klanten) had het erover (ik werk in een restaurant).
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2009 @ 18:30:02 #45
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68535227
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja duh, maar er wordt vast met een paar vingertjes naar de beveiliging gewezen. Het kan nooit een samenloop van omstandigheden zijn of het simpele feit dat je niet alles kunt voorkomen. Het is altijd wel de schuld van iemand die dan moet aftreden.
Belachelijk

En dan bedoel ik dat iemand de schuld schijnt te moeten krijgen, want je kunt nooit alles voorkomen, als je een aanslag wilt plegen zal je dat lukken
With four other people
And aliens
pi_68535232
Inderdaad, bij een minder ontwikkeld land was iedereen allang naar de dader gegaan om hem flink dood te rammen in plaats van de mensen te helpen.

Wel opvallend vond ik in vele filmpjes dat de eerste agenten naast het lichaam bleven staan en keken ernaar.
Misschien bang dat als ze de slachtoffers bewegen iets verkeerds gebeurd i.v.m bot. Of ze hebben geen EHBO gehad OF zwaar geshockeerd. hoop dat het niet het 2e is !
pi_68535234
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is mij altijd onduidelijk geweest waarom dat moet.

Het lijkt mij dat de verdachte schuldig is. En verder is het niet echt iemands schuld dat dit kon gebeuren.
Je kan helaas niet alles en elke gek tegenhouden.
Ja dat bedoel ik, daarom sta ik er niet meer van te kijken dat mensen op de beveiliging gaan zeiken.
Tap tap tap
pi_68535235
Is er trouwens nog een filmpje van ooggetuigen, of was dat op de livestream te volgen?
pi_68535237
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:23 schreef mazaru het volgende:
Iedereen vraagt: "hoe kon zoiets gebeuren?" Mij lijkt de vraag: "Hoe kun je zoiets tegenhouden?" een meer relevante vraag.
Dit kan je niet tegenhouden. Hoewel een swift niet zo heel groot is. Als iemand een vrachtwagen pakt en met 80 op een afzetting inrijdt dan kan je dat nooit maar dan ook nooit voorkomen.

Enige optie die je hebt is alle toegang nog dichter zetten, spijkerstrips en minimaal 6 grote hekken die verzwaard zijn met beton en weet ik wat. Maar sorry hoor, dat is behalve amper haalbaar ook nog eens te absurd voor woorden. Niet uitvoerbaar.

Ofwel, je kan het niet voorkomen. Je kan het alleen zoveel mogelijk tegengaan. Misschien de communicatie beter maken, want vanaf het moment van door de hekken tot hij bij het kruispunt zit toch wel iets van tijd. Dan had er misschien beter gereageerd kunnen worden. Maar aan de andere kant, als er zo'n debiel 50-70 km/uur rijdt dan gaat alles zo verdomde snel.
pi_68535243
Die Koningklijke agenten zijn niet gewend om hulp te verlenen zo te zien, ze staan er flegmatiek stoicijns bij zoals een koningklijke agent dat betaamt

Wat is het nut van zulke agenten? staan ze alleen voor de sier daar? Kunnen zij niet reanimeren? Of hebben ze een ontzettend traag reactie vermogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')