Speel het ook even door aan mijquote:Op donderdag 30 april 2009 19:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
MASD neemt de verantwoordelijkheid op zich en zegt Krentenbol. er verder buiten te laten.
Geen idee waarom overigens, maar dat hoop ik zo te horen.
"Er zat geen airbag in" was zij geniale opmerking. Ik zie Humberto ook nog wel een opmerking maken over de kleding van de dader.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word echt gestoord van die vragen van Humberto. Of het nou bij ernstige onderwerpen of over voetbal is. Jan van Halst kijkt hem ook altijd wazig aan.²
Exact, hij spoort niet echt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Er zat geen airbag in" was zij geniale opmerking. Ik zie Humberto ook nog wel een opmerking maken over de kleding van de dader.
Ach mis je anders GTST!?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef Canisfire het volgende:
Ey leuk en aardi allemaal maar als er weer een pers converentie is om 20:00 uur doet rtl4 daar niet aan mee mag ik hopen !
Iedere keer is het weer een idioot die het weet te verzieken voor een hele hoop anderen. Ik hoor het ook net.. kon het niet geloven. Dacht eerst dat ik in de zeik genomen werd. Tot ik teletext bekeek.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef byah het volgende:
wat verschrikkelijk dit, kom er net pas achter, maar ik mag toch hopen dat het gewoon een geflipte eenmansactie is geweest.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HAHAHAHA KIJK MAMA IK KAN QUOTES AANPASSEN!!
Stoer palmboom echt waar
het gaat dus niet om een eventuele bekeerling.quote:De voormalige buurvrouw, Sandra, omschrijft de man als „een keurige, beleefde man”
Ik raad jouw psychologische hulp aan voor jouw moslimfobie. Jij bent wel een heel ernstig geval.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
De dader van de aanslag op de Koningin is geen moslim.
[..]
het gaat dus niet om een eventuele bekeerling.
Mijn fout
Ik wilde dat even rechtzetten
Zijn 4 dodenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Gaat dit nog over het nieuws of over moderators en hun fanbase?
Hopelijk op de persconferentie wat meer concrete dingen. Op teletekst staat dat de doden nog niet bekend zijn, dat zou nu toch wel duidelijk mogen zijn.
Het was nog vanmorgen toen het gebeurdequote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Gerard Joling: "Ik heb het vanmorgen allemaal op de tv gezien."
Hij heeft het gezien voordat het gebeurde?²
Nee maar niet iedereen hoeft te herhalen dat ze die post heeft gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Moest je even opkomen voor krentenbol.?
Nou ja, iets voor 12 uur is nog vanmorgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De essentie van Koninginnedag was wel weg, dus nogal logisch dat er veel werd afgelast.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan. Het had een knallende koninginnedag kunnen worden, maar dat is niet gebeurd. En dat is niet de schuld van die gek die iedereen omver reed, maar van de sukkels die besloten hebben om alles aftegelasten.
Nu stond iedereen gewoon bier te drinken zonder muziek. Wat een onzin.
Misschien hoort het niet hier in dit topic, maar zo denk ik erover.
De excuses zijn aanvaard. Volgende keer wel even nadenken voordat je zoiets roept. Niets menselijks is je vreemd, maar er kunnen mensen getaxeerd worden door je opmerkingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
kotsquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
[..]
Mijn fout
Ik heb het ook vanmorgen gezien hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Want een moslim kan geen 'keurige beleefde man' zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef desiredbard het volgende:
EXCUSES AAN BANSHEEBOY
[..]
Mijn fout
tien minuten voor de middag, ok technisch nog 's ochtends inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik heb het ook vanmorgen gezien hoor
Ja, schandalig. Ik zou weleens willen weten wat het iq is van dat soort gasten. Ze moeten mij eens één op één uitleggen waarom ze zoiets doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een botte boeren op dat plein, wat was het stil
Smakeloos.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is de Chef gaat ook gewoon door, en wat wordt er gelachen zeg.²
Mwoa, niet elke zender gaat nu aangepast uitzenden, dat kan ik ook weer begrijpen. Er is al heel wat aandacht voor de mensen die het willen zien.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee maar niet iedereen hoeft te herhalen dat ze die post heeft gedaan.
Ga je diep, diep schamen. Het zou je heel veel moeten schelen wat er in Apeldoorn is gebeurd.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan.
Sorry hoor maar als je dat niet eens begrijpt...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Pff. Ik begrijp dus echt totaal niet waarom de feesten niet doorgingen. In Enschede bijvoorbeeld, niemand die het echt iets kon schelen wat er vandaag in Apeldoorn gebeurd was. Er werd alleen wat lacherig over gedaan. Het had een knallende koninginnedag kunnen worden, maar dat is niet gebeurd. En dat is niet de schuld van die gek die iedereen omver reed, maar van de sukkels die besloten hebben om alles aftegelasten.
Halvegare idioot dat je der rondloopt. Feesten terwijl er mensen de pijp uit zijn gegaan een paar kilometer verderop tijdens datzelfde feest . Jij bent echt niet helemaal 100.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Jups, merciquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Vast wel. NOS en SBS zullen ook wel verslag doen.
Toen ik hoorde dat er iemand op de menigte was ingereden, moest ik ook wel even grinniken (welke sukkel doet dat nou). Meteen daarna zag ik de beelden. Toen was het niet zo grappig meerquote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Neleos het volgende:
Als je het aan 538 overlaat weet je sowieso al wat het antwoord is. Die lui willen alleen maar doorgaan met feestenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Die denken alleen commercieel natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
Zwak van Cohen dat hij de beslissing over het doorgaan van dat festival aan 538 heeft overgelaten.
Verbaasde mij ook. Die mensen zijn toch in zijn stad. En zoals Albert (?) al zei ; 538 is er te gastquote:Op donderdag 30 april 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |