Sentimenteel doen hebben we echt niets aan. Het is best zielig, maar dit soort emoties mogen geen rol spelen in onze analyse en het voorkomen ervan in de toekomst.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar had ik het ook al over. Als je haar zo ziet huilen.
Simpele ziel.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg karma aan goede daden opgebouwd om nooit meer leed te hoeven ondergaan.
Ik heb zelf alle papieren van EHBO en werk ook in de hulpverlening, daarom help ik mensen ook vaak ik benarde situaties. Maar die koningklijke agenten hebben geen poot uitgestoken, gewoon het gehele koningshuis opdoeken. bespaard je een hoop belasting die poppenkast.
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
Deze foto van een jong meisje in het publiek zegt voor mij alles:
[ afbeelding ]
Aaaah godverdomme ik zit nu half te janken achter m'n pc'tje.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk dat hij schijt had aan de consequenties.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ook als jij de positie van de man bezette?
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sentimenteel doen hebben we echt niets aan. Het is best zielig, maar dit soort emoties mogen geen rol spelen in onze analyse en het voorkomen ervan in de toekomst.²
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeer, zeer smakeloos, zeker van een mod....
Zeker zelf verwijderdquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?²
Verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik dit lees zou ik wel willen dat er meer belasting geld naar onderwijs gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg karma aan goede daden opgebouwd om nooit meer leed te hoeven ondergaan.
Ik heb zelf alle papieren van EHBO en werk ook in de hulpverlening, daarom help ik mensen ook vaak ik benarde situaties. Maar die koningklijke agenten hebben geen poot uitgestoken, gewoon het gehele koningshuis opdoeken. bespaard je een hoop belasting die poppenkast.
De post is verwijderd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan heel die post niet vinden. En een mod zou zoiets toch nooit posten?²
misschien is de post al verwijderd want ik kon het ook niet vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, internethelden en forumusers die een rol spelen blijf je houden. Hebben ze nog iets om over op te scheppen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo emotieloos als jij altijd bent is echt eng. Lijkt wel of je echt geen greintje gevoel hebt.
Wie niet .....quote:Op donderdag 30 april 2009 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Die jonge kinderen hebben meteen een trauma.
vuilekale.
zou hem zo graag willen pijnlijden
Ze hebben hem zelf verwijderd, tevens worden alle reacties hierop gewijzigd. Maakt niet uit, quote staat in enkele topicreports, en duidelijk vermeld in dit topic..quote:Op donderdag 30 april 2009 18:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
misschien is de post al verwijderd want ik kon het ook niet vinden
Bekijk dit filmpje eens voor je zegt dat agenten geen poot uitsteken.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:50 schreef sappo het volgende:
[..]
Wat ik eruit opmaak (en ben helaas niet nuchter dus kan me vergissen) is dat een 7 jarig meisje (op de foto's en film te zien) EN een zwangere vrouw het niet overleefd hebben...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik ben even wezen eten, maar begrijp ik nu goed dat het meisje van 7 en haar moeder dit niet hebben overleefd?
Zo ziet het er waarschijnlijk wel uit jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
Ik ben even wezen eten, maar begrijp ik nu goed dat het meisje van 7 en haar moeder dit niet hebben overleefd?
Het is al verwijderd.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Volgens iemand zonder bron, ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |