Seriously, tief op. Hebben we nu wel gezien in elke post van jequote:Op donderdag 30 april 2009 14:21 schreef karelp007 het volgende:
als je links kijkt wanneer die auto met hoge snelheid rijdt, zie je ook een aantal mensen liggen op de grond
Even carspotten en je weet hetquote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef F04 het volgende:
Hoe komen ze (fok userS) dan aan die NAW gegevens van die dader. :S
Kan nog een leuke dag worden, heb je allemaal zelf in de hand.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik dacht dat dit een leuke dag zou worden
Niet zo heel lastig hoor. ALs er een kenteken bekend is (en ja, dat is ie)....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef F04 het volgende:
Hoe komen ze (fok userS) dan aan die NAW gegevens van die dader. :S
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef greatgonzo het volgende:
voor wie goed is in fries: er was dus opzet:
By it slimme auto-ûngelok op Keninginnedei yn Apeldoarn wie opset yn it spul. Boargemaster De Graaf fan dy stêd hat dat tongersdei sein tsjin de organisaasje fan Keninginnedei.
De boargemaster die dizze útspraak achter sletten doarren. Omdat ien fan de organisatoren, in Fries-om-utens, in senderke fan Omrop Fryslân op hie, koe Omrop Fryslân-ferslachjouwer Auke Zeldenrust dizze útspraak hearre en opnimme. Letter op Keninginnedei wurdt mear bekend oer it slimme auto-ûngelok.
De boargemaster fertelde de organisatoren dat de bestjoerder fan de swarte auto tsjin de plysje sein hat dat hy 'mei opsetsin' it ûngelok feroarsake hie.
Als ik jouw zin goed ontleed en de komma's op de juiste plek zet, ga je nu gewoon feestvieren?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Feesten nu, dit is gebeurd, is niet goed...
Nee, dit is hoe dan ook een grote smetquote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan nog een leuke dag worden, heb je allemaal zelf in de hand.
Hoeft niet te kloppen natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig hoor. ALs er een kenteken bekend is (en ja, dat is ie)....
Gek hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef Thelonious het volgende:
Balkenende is diep geschokt.
Jij geilt hier wel ontzettend op of niet?quote:
echt welquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Samsonneke het volgende:
RTL levert in ieder geval beter werk dan Nederland 1.
dat was tijdens die vliegramp bij Zwanenburg ook wel duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Samsonneke het volgende:
CNN praat ons na en noemt het een spectaculaire crash. Ik stel voor bij het volgende vliegtuig in Amerika die de route tot een toren volgt om hetzelfde te zeggen.....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal al wel eerder gezegd zijn, maar het interesseert me echt geen fuck wat CNN er van vindt. Net alsof zij betere informatie hebben ofzo?
Rare Nederlandse eigenschap om meteen te kijken wat het buitenland er van vindt....
Goede ogen heb jij dat je aan de hand van die vage foto kunt bepalen dat de bestuurder oud en blank was.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Windigo het volgende:
Blanke oude mannen plegen dus ook aanslagen. Weg allochtonen-terroristen-link.
Omrop fryslan, die volgde iemand in Apeldoorn, had de hele dag microfoon aan, en die stond dus naast te burgemeester toen gemeld werd dat de man " bekend" hadquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bron?
En we horen he straks vanzelf wel.
Doe eens niet zo raar. Kom je van het Laakkwartier ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Kan nog een leuke dag worden, heb je allemaal zelf in de hand.
Zover ik weet kunnen alleen verzekering, politie etc een kenteken aan naam koppelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet zo heel lastig hoor. ALs er een kenteken bekend is (en ja, dat is ie)....
Kindquote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat er gewoon beelden zijn van mensen die gereanimeerd worden
Ik had het heel lang staan als Incident, tot ik net dat berichtje las dat het bevestigd was (zie laatste pagina's vorige topic)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Mwah, dan nog vind ik 't heeel veel schade voor een paar dranghekken en personen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat denk je dat een massa dat heeft om doorheen te gaan, is ooknog dun plaatwerk op die japanners duszal wel aardig kloppen hoor.
Dat werd op het nieuws gezegd hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Goede ogen heb jij dat je aan de hand van die vage foto kunt bepalen dat de bestuurder oud en blank was.
Vanavond gewoon de kroeg in, kan het zo weer leuk worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dit is hoe dan ook een grote smet
het is natuurlijk wel zo'n beetje de ultieme feestdag voor nederland. echt een hele grote domper op zoiets.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het echt zo erg he. Mensen zijn gewoon blij en enthousiast en dan zo'n mongool die het zo weet te verpesten. Echt heel erg.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Dromer het volgende:
Hier loopt het filmpje wat minder schokkerig. (wel net zo schokkend, dus weest gewaarschuwd als je het nog niet gezien hebt)
http://news.sky.com/skynews/Home/video/Netherlands-Holland-car-rams-royal-motorcade-reports-four-dead-many-injured/Video/200904415272548?lpos=video_Article_Related_Content_Region_1&lid=VIDEO_15272548_Netherlands%3A_Holland_car_rams_royal_motorcade_reports_four_dead_many_injured
90 km per uur denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef maril het volgende:
Kun je nagaan hoe hard hij heeft gereden.
Loop toch niet zo misplaatst politiek correct te doen gekkenhuis. Gelet op alle omstandigheden is een aanslag zeer waarschijnlijk. Boeien als morgen blijkt dat het een man was wiens migraine medicijnen een blackout veroorzaakte waardoor hij over honderden meters door diverse afzettingen heen reed en met de nauwkeurigheid van een zwitsers uurwerk op luttele meters van de complete koninklijke familie uitkwam. Dit is een internet forum en niet het ANP.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Weer met die kut topictitel.
Het is niet bekend of het met opzet was of een ongeluk, of misschien een aanslag, dus ga niet zelf je nieuws maken.
Misschien is het een aanslag geweest, misschien ook niet. Totdat je het zeker weet moet je je kop houden en een normale TT verzinnen.
lul
Nou ben ik het weer, alsof je die andere foto's ook nog geen 20x hebt gezienquote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Seriously, tief op. Hebben we nu wel gezien in elke post van je
En props voor de OP !
Ooit gezien hoe zo'n redelijk kleine auto eruitziet als er een hert opknalt?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog vind ik 't heeel veel schade voor een paar dranghekken en personen.
Deze misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Heeft iemand de eerste p2000 melding misschien???
1 |
Hoeft maar 1 medewerker te zijn die dan dan even doet. En dat is dan nog de normale manier.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Zover ik weet kunnen alleen verzekering, politie etc een kenteken aan naam koppelen.
het was 10 voor 12 gebeurd. 11:50 ongeveerquote:Op donderdag 30 april 2009 14:29 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Deze misschien?
[ code verwijderd ]
Bron: Wikipedia
Achteraf oordelen... Belachelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Atlanticus het volgende:
Geen betonblokken op de weg zetten terwijl je staatshoofd daar rondgereden wordt... Belachelijk.
Er reed hier net een brommer door de straat!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef di0r1 het volgende:
Er vloog net hier een ambulancehelikopter over....
Als je met 80 een persoon raakt ziet die op het dak belandt dan ziet een auto er gewoon zo uit hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, dan nog vind ik 't heeel veel schade voor een paar dranghekken en personen.
Ziet er uit als een oude man..quote:
Die bestuurder zit op die foto helemaal voorover gebogenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
Dat rondvliegende meisje op deze foto blijkt dus nu dood te zijn.
....![]()
http://www1.at5.nl/media/stream.aspquote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef Omnifacer het volgende:
Ik wil die persconferenctie van AT5 zien maar ik heb geen AT5
Ik woon in Amsterdam
In dit soort gevallen werkt duo presentatie ook een stuk rustiger volgens mij.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Samsonneke het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
....![]()
Ik denk dat we in NL een mentaliteit hebben van "Ons gebeurd dat niet".quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Achteraf oordelen... Belachelijk
Nee, dat is ze niet. Later praat zij met een politieagent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
....![]()
idd !quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Netjes van Danny (of een andere admin) om ons van oranje af te halen.
Ik zag haar later rechtop zitten iddquote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet. Later praat zij met een politieagent.
Waarom? Steun betuigen en JUIST oranje dragen!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
....![]()
Ik hoop ook dat de beveiliging ook niet veel strenger gaat worden, dus dat we koninginnedag wel gewoon kunnen blijven vieren als we nu doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:29 schreef BoerBert het volgende:
Kun je zien hoe makkelijk het blijft om chaos aan te richten. Niet dat ik vind dat de beveiliging slecht is hoor, want om dit soort dingen te voorkomen moet je wel heel veel troepen en agenten inzetten.
Het is in de VS een standaardprocedure.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Achteraf oordelen... Belachelijk
Lijkt duidelijk een wat ouder man....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Isiolo het volgende:
http://www.gva.be/imgpath(...)ginnedag_5_460x0.jpg
dader
doe maar gewoon een link
Vreemd zeg, gewoon echt zo'n keurige man met een trui en een overhemd eronder. Niet echt een stereotypische terrorist zeg maar...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Isiolo het volgende:
dader
doe maar gewoon een link
het beste is misschien om ze gewoon achter een link te plaatsenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Photos:
[ afbeelding ]
De koninklijke familie was getuige van het drama. Links: prinses Maxima en kroonprins Willem-Alexander.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil jij niet zomaar dingen zeggen die je niet zeker weet?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
....![]()
Een NRC-lezende republikein?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vreemd zeg, gewoon echt zo'n keurige man met een trui en een overhemd eronder. Niet echt een stereotypische terrorist zeg maar...
Rode trui, zal wel een links-extremist zijn..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Isiolo het volgende:
dader
doe maar gewoon een link
Pas 300 keer gezien, pikkensteijn.quote:
Je hébt geen stereotype terrorist..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Vreemd zeg, gewoon echt zo'n keurige man met een trui en een overhemd eronder. Niet echt een stereotypische terrorist zeg maar...
Hoe wil je een auto van 100km/h tegenhouden? Tanks neerzetten?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de beveiliging ook niet veel strenger gaat worden, dus dat we koninginnedag wel gewoon kunnen blijven vieren als we nu doen.
Ik schat hem op eind 40, begin 50quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als ~25 jaar iig.. maar lastig te zien.
Ja, maar je zag hem op die grote foto van GS helemaal voorover gebogen zitten, met zijn ogen dicht, en scheef... lijkt me niet dat die dat echt bewust doet ofzo..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kijk eens op TT106 zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
De dader leeft dus nog?
Nou ik vind het ongelooflijk sneu en overtrokken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef Isabeau het volgende:
quote:BREDA – Ondanks het incident in Apeldoorn gaat de feestvreugde gewoon door in Breda. Dat laat de gemeente Breda weten in een reactie op het ongeval.
Iets ouder misschien nog zelfs zou ik hem schatten, jaar of 60-70.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik schat hem op eind 40, begin 50
Ja, op het politiebureau.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Edwinuss het volgende:
De dader leeft dus nog?
Ik denk dat je niet helemaal snapt wat een stereotype is, of wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hébt geen stereotype terrorist..
sorry man.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kijk eens op TT106 zou ik zeggen
Voor de 30ste keer, dat is NIET DAT MEISJE!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, is dat wel zo? Op die laatste foto van Tommy zit ze rechtop: [ afbeelding ]
Is niet hetzelfde meisje volgens mij. Die had blote voeten nadat ze overhoop was geredenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, is dat wel zo? Op die laatste foto van Tommy zit ze rechtop: [ afbeelding ]
Ik snap daar nog steeds niets van. Volgens mij is het gewoon onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Tarabass het volgende:
Iemand al iets gehoord over de schoten die gelost zouden zijn?
Over een dag is iedereen het weer vergeten en lopen we te zuipen in de kroeg. Wedden?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef journeyoflife het volgende:
shocking.. koninginnendag zal misschien wel nooit meer hetzelfde zijn.. hoe word dat volgend jaar wel niet. mensen in de samenleving verpesten het feest.. drama dit..
Misschien heeft ie iets beters te doen???quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef magnifor het volgende:
Waar blijft Cohen nou op AT5?
Teletekst gaat uit van een jaar of 25...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets ouder misschien nog zelfs zou ik hem schatten, jaar of 60-70.
vertaling (het zijn een beetje kromme zinnen...en ook niet veel neiwuswaarde, maar voor wie t vertaadl wilde hebben...)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef greatgonzo het volgende:
voor wie goed is in fries: er was dus opzet:
By it slimme auto-ûngelok op Keninginnedei yn Apeldoarn wie opset yn it spul. Boargemaster De Graaf fan dy stêd hat dat tongersdei sein tsjin de organisaasje fan Keninginnedei.
De boargemaster die dizze útspraak achter sletten doarren. Omdat ien fan de organisatoren, in Fries-om-utens, in senderke fan Omrop Fryslân op hie, koe Omrop Fryslân-ferslachjouwer Auke Zeldenrust dizze útspraak hearre en opnimme. Letter op Keninginnedei wurdt mear bekend oer it slimme auto-ûngelok.
De boargemaster fertelde de organisatoren dat de bestjoerder fan de swarte auto tsjin de plysje sein hat dat hy 'mei opsetsin' it ûngelok feroarsake hie.
Nou, dat zijn er wel wat meer die dat kunnen. Maar die hebben wel allemaal ooit beloofd daar geen misbruik van te maken...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Zover ik weet kunnen alleen verzekering, politie etc een kenteken aan naam koppelen.
De koninklijke familie zit in het vervolg vast niet meer in een open bus. Dat wordt achter een raampje vandaan zwaaien.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de beveiliging ook niet veel strenger gaat worden, dus dat we koninginnedag wel gewoon kunnen blijven vieren als we nu doen.
Ergens eind 40 tot 60 denk ik, maar is moeilijk in te schatten.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Lijkt duidelijk een wat ouder man....
Zag ik ook ja, beetje raar.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:33 schreef Tazmaniac het volgende:
waarom zat die ezel zojuist te lachen in de studio toen hij beelden op z'n schermpje zag?
Wat een fucking onzinquote:Op donderdag 30 april 2009 14:37 schreef Aguirre het volgende:
Koninginnedag wordt dus voortaan een dag van nationale rouw!
Zou zonde zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:37 schreef Aguirre het volgende:
Die zou om half 3 live op AT5 laten weten of het feesten daargaat of niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien heeft ie iets beters te doen???
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:37 schreef Aguirre het volgende:
Dat meen je niet?.....quote:Op donderdag 30 april 2009 14:30 schreef Catullus het volgende:
[..]
....![]()
Ja dat zeggen ze ook van dat het een aanslag isquote:Op donderdag 30 april 2009 14:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Teletekst gaat uit van een jaar of 25...
Raar, want ik schat hem ook op 60-70 ongeveer.
Nee idd, die gaan vrij lastig uit lijkt me.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch een raar gezicht, al die losse kledingstukken en andere dingen overal op de grond. Dat je een normale schoen kwijtraakt in zo'n crash kan ik nog wel in komen maar er ligt op een van die foto's zelfs een strakke dameslaars. Ik wil me niet eens voorstellen wat er moet gebeuren om die zomaar van je been af te krijgen.
Hij is blank.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Rode trui, zal wel een links-extremist zijn..
Anders doet hij ff een goeie bron er bij ofzo iddquote:Op donderdag 30 april 2009 14:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat meen je niet?.....
Ik wacht even voor bevestiging voordat ik dat van je aanneem.
Het is ondertussen al een moslim, een 'petje' van 25 en een 50 plusser geweest. Fok inlichtingendienst FAIL!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als ~25 jaar iig.. maar lastig te zien.
Ooit erover nagedacht dat er ook gewoon een been in kan zitten?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch een raar gezicht, al die losse kledingstukken en andere dingen overal op de grond. Dat je een normale schoen kwijtraakt in zo'n crash kan ik nog wel in komen maar er ligt op een van die foto's zelfs een strakke dameslaars. Ik wil me niet eens voorstellen wat er moet gebeuren om die zomaar van je been af te krijgen.
Geen aandacht in zijn echte leven. Vrouwen negeren hem, en het enige wat hij nog wilt is een grote e-penis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet goed uit
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
kom op wat een onzin. Dit is een eenmansactie zoals het ernaar uitziet. Zou nogal overtrokken zijn om ineens allerlei zware maatregelen te treffen om zoiets. (ook al is het heel erg wat er aan slachtoffers zijn)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
De koninklijke familie zit in het vervolg vast niet meer in een open bus. Dat wordt achter een raampje vandaan zwaaien.
Dat betwijfel ik. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je al slapend door alle omheiningen en beveiliging heen kan breken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik moest direct hieraan denken. Een slapende gast met teveel alcohol op die -dus per ongeluk, al slapende- inrijdt op wielrenners. Met al die festiviteiten van gister lijkt me dat niet eens heel vreemd.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef GlazenKaak het volgende:
Net op RTL4: "Dit is waarschijnlijk de laatste koninginnedag ooit!"
-_-
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ondertussen al een moslim, een 'petje' van 25 en een 50 plusser geweest. Fok inlichtingendienst FAIL!!!
Ik heb 'm erbij gezet (samen met de Radio 1-stream), maar hij doet het niet echt: ik zie alleen een introfilmpje van Dahhosting. Ligt dat aan mij of ligt-ie er gewoon uit?quote:
RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaatquote:
Ik vind het, ondank de ellende van vandaag, wel een prettige ontwikkeling. Een eerste aanzet in de lange reeks van anti-monarchisme dat komen gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn.
Wat mij betreft Koninginnedag alsof over een paar weken houden en niet toegeven aan zulke debielen en volgend jaar gewoon weer op 30 april
Dat is wel te verwachten. In ieder geval zie ik de Koninklijke familie niet meer het land in trekken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Wat een muts op RTL. Nu al gaan speculeren dat de koninginnedag nooit meer door gaat.
Of iemand die onwel is geworden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik moest direct hieraan denken. Een slapende gast met teveel alcohol op die -dus per ongeluk, al slapende- inrijdt op wielrenners. Met al die festiviteiten van gister lijkt me dat niet eens heel vreemd.
[ afbeelding ]
http://www.gva.be/nieuws/(...)renners-van-weg.aspx
Wat je zegt. Dat gaat gewoon door volgend jaar. Of het hetzelfde is als de afgelopen jaren is de vraag, maar die verslaggeefsterquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Wat een muts op RTL. Nu al gaan speculeren dat de koninginnedag nooit meer door gaat.
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Heel erg wat er is gebeurt, maar die foto's blijven mooi
Dat willen ze eigenlijk al jaren...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef GlazenKaak het volgende:
-_-
Dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Inderdaad, ze hebben allemaal van die blauwe hesjes aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat meisje ligt alleen en zonder schoenen, dit is iemand met dezelfde soort kleding.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Duidelijk geen aanslag dus...quote:
Ziet er niet uit als een stereotype terroristquote:
Ja, ik wel. *zucht*.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zijn huidskleur is kan ik aan de hand van die foto absoluut niet zien. Jij wel ?
Als hij eigenaar van de auto isquote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik schat hem op eind 40, begin 50
dat zou pas onzin zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Dat lijkt me ook onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef GlazenKaak het volgende:
-_-
Welja, we moeten altijd de criminelen geven wat ze willen. Ons vooral laten kisten. Geen hoge gebouwne meer bouwen voor de vliegtuigen, gen parades meer, ja we moeten allemaal bang wordne en binnen gaan zitten, kan e rniks meer gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten. In ieder geval zie ik de Koninklijke familie niet meer het land in trekken.
4 mei?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral omdat we helemaal geen dag van nationale rouw kennen.
Heb jij er al eens over nagedacht om die foto te bekijken?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat er ook gewoon een been in kan zitten?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL Een of andere muts van RTL zonder enige kennis van zaken zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Maar net op dat moment, op die plek? Rakelings langs de Oranjes? Ik geloof niet in dergelijk toeval.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gva.be/nieuws/(...)renners-van-weg.aspx
Foto's die worden aangeleverd voor de World Press Photo bevatten vaak ook verschrikkelijke dingen, maar zijn toch mooie foto's. Vind het niet zo'n rare opmerking hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat je zegt. Dat gaat gewoon door volgend jaar. Of het hetzelfde is als de afgelopen jaren is de vraag, maar die verslaggeefster
Ik denk (*vermoed*) dat het hem om de kwaliteit van de foto's gaat. Denk ik hoor, weet ik niet zeker!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Hoe ziet een terrorist eruit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
Misschien wel de laatste viering in deze vorm. Het is nu duidelijk dat het normale veiligheidsprotocol niet voldoet. En met het mogelijke aftreden van beatrix is dit wellicht een moment om nog eens na te denken over toekomstige vieringenquote:
Here we go again. Je hebt geen stereotype terrorist sjaak.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
John F. Kennedy was ook een eenmansactie.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
kom op wat een onzin. Dit is een eenmansactie zoals het ernaar uitziet. Zou nogal overtrokken zijn om ineens allerlei zware maatregelen te treffen om zoiets. (ook al is het heel erg wat er aan slachtoffers zijn)
Je zet het op een andere dag niet op de 30e maar op de verjaardag van de koning, WAquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Aguirre het volgende:
[..]
Ik vind het, ondank de ellende van vandaag, wel een prettige ontwikkeling. Een eerste aanzet in de lange reeks van anti-monarchisme dat komen gaat.
Maak je niet zo druk meidquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loser.
Idd, in Amerika hebben ze ook nog steeds 11 september elk jaarquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Bowlingbal het volgende:
Allemaal heel erg hoor, dat er misschien iemand expres, met opzet (maar dat is niet eens bekend!) ingereden is op een groep mensen, maar daardoor ga je toch geen nationale feestdag stilzetten? Is dat niet een beetje overtrokken?
Dat is onzin. Volkert van der G. zag er ook niet uit als een moordenaar. Aan uiterlijk kun je niets onttrekkenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Precies, de Koninklijke familie grijpt deze kans echt wel om van deze idioterie af te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?
Wel als ie eerst toegeeft te geilen op het plaatsen van dat soort foto'squote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Foto's die worden aangeleverd voor de World Press Photo bevatten vaak ook verschrikkelijke dingen, maar zijn toch mooie foto's. Vind het niet zo'n rare opmerking hoor!
Als het met opzet was lijkt het me dat dat toch wel als "terreur" gezien mag worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Je hebt wel een stereotype terrorist. Pak er anders even een Van Dale bij ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Here we go again. Je hebt geen stereotype terrorist sjaak.
Ik had jou gequote ,maar het had ook iemand anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Want links-extremisten kunnen niet blank zijn
Geen enkel veiligheidsprotocol voldoet. En dan? Voortaan maar allemaal binnen zitten, bier bestellen en laten bezorgen door de Appie, en voor het nuttigen door een dikke scanner heenhalen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste viering in deze vorm. Het is nu duidelijk dat het normale veiligheidsprotocol niet voldoet. En met het mogelijke aftreden van beatrix is dit wellicht een moment om nog eens na te denken over toekomstige vieringen
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je hebt wel een stereotype terrorist. Pak er anders even een Van Dale bij ofzo
quote:ter·ro·rist de; m,v -en iem die zich schuldig maakt aan terrorisme
Ja. Misschien niet op 30 april. Maar om het contact met het publiek te houden zal er wel zoiets zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?
Ben je blind ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
hier alle persoonsgegevens van de auto eigenaar, ik zeg dus niet dat dit de dader is...
Gevoelig snaartje geraakt? Kalmeer een beetje, het is goed voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loser.
Wie zegt dat het een links-extremist is?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Want links-extremisten kunnen niet blank zijn
Niks mis met mijn bloeddruk. Wel met jouw hoofd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gevoelig snaartje geraakt? Kalmeer een beetje, het is goed voor je bloeddruk.
Zout op kankermongoolquote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
hier alle persoonsgegevens van de auto eigenaar, ik zeg dus niet dat dit de dader is...
Lekker speculeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een links-extremist is?
Dat was mijn grapje nav de rode trui...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een links-extremist is?
Bronquote:Bestuurder: Het was opzettelijk
De man die vanmiddag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift meerdere mensen aanreed, beweert dat met opzet te hebben gedaan.
Er is geen sprake van een ongeval, meldt Omrop Fryslan. De burgemeester van de stad zou dat achter gesloten deuren gemeld hebben. Een zender van de omroep zou de uitspraak hebben opgevangen.
Dat wisten we al een tijdje.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Noemen ze dat een moment stilte in Amsterdam? Wat een asociaal volk daar zeg.
En waarom laat jij de link in je quote staan, ook niet de slimste?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom post je het dan? Klapjosti..
Waarom post je ze danquote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
Die gast die op 4chan zei z'n klas te liquideren was zo opgepakt.quote:
Daar hebben we modjes voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom laat jij de link in je quote staan, ook niet de slimste?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja. Misschien niet op 30 april. Maar om het contact met het publiek te houden zal er wel zoiets zijn.
Waarom niet?quote:
Ik weet niet hoor, maar is een drama in een andere stad hetzelfde als een terrorisme dreiging in de buurt van de HMH?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Jobje Cohen laat het nu WEL doorgaan, en de concert van The Killers 1 maand geleden wel afgelasten hé. Wat een klootzak is Job.
Tja, Amsterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Donder eens op.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Er is maar een slag volk gek genoeg om zichzelf op te offeren in een aanslag
Post het dan niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
och misschien lijkt ie wel wat op volkert van der g.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een stereotype terrorist
Waarom niet?quote:
Dat had met de veiligheid van de omgeving te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Jobje Cohen laat het nu WEL doorgaan, en de concert van The Killers 1 maand geleden wel afgelasten hé. Wat een klootzak is Job.
heeft denk ik vooral te maken met veiligheid. Zoveel mensen ineens naar huis laten gaan is ook gevaarlijk. Denk maar aan een paar jaar geleden op CS. Toen werden mensen bijna doodgedrukt in het gedrangquote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
JIj verwacht dat de koninklijke familie zich gaat opsluiten in een bunker en nooit meer in het openbaar komt?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]vergeet het maar. Niet meer midden tussen het publiek.
Nederlanders? Sorry maar het lijkt echt geen Marokkaan dit keer.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Iedereen is daar lazerus, ik zou m'n bek ook geen minuut kunnen houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
En misschien hoorde hij het woordje mogelijk in de zin 'er is mogelijk opzet in het spel' wel niet. Kortom, waardeloze informatie dus.quote:
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....quote:
Zegt ook over het type persoon dat jij dan bent dat je geen fatsoensnormen meer hebt met een slokje op.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Iedereen is daar lazerus, ik zou m'n bek ook geen minuut kunnen houden
Omdat sommige mensen wel vrienden hebben en graag van hun welverdiende vrije dag genieten ipv op internet geschokt te gaan zitten zijn.quote:
Wat een sneu figuur ben jij zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |