Gevoelig snaartje geraakt? Kalmeer een beetje, het is goed voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Wie zegt dat het een links-extremist is?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Want links-extremisten kunnen niet blank zijn
Niks mis met mijn bloeddruk. Wel met jouw hoofd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Gevoelig snaartje geraakt? Kalmeer een beetje, het is goed voor je bloeddruk.
Zout op kankermongoolquote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
hier alle persoonsgegevens van de auto eigenaar, ik zeg dus niet dat dit de dader is...
Lekker speculeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een links-extremist is?
Dat was mijn grapje nav de rode trui...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een links-extremist is?
Bronquote:Bestuurder: Het was opzettelijk
De man die vanmiddag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift meerdere mensen aanreed, beweert dat met opzet te hebben gedaan.
Er is geen sprake van een ongeval, meldt Omrop Fryslan. De burgemeester van de stad zou dat achter gesloten deuren gemeld hebben. Een zender van de omroep zou de uitspraak hebben opgevangen.
Dat wisten we al een tijdje.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Noemen ze dat een moment stilte in Amsterdam? Wat een asociaal volk daar zeg.
En waarom laat jij de link in je quote staan, ook niet de slimste?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom post je het dan? Klapjosti..
Waarom post je ze danquote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
hier alle persoonsgegevens van de auto eigenaar, ik zeg dus niet dat dit de dader is...
Die gast die op 4chan zei z'n klas te liquideren was zo opgepakt.quote:
Daar hebben we modjes voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waarom laat jij de link in je quote staan, ook niet de slimste?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ja. Misschien niet op 30 april. Maar om het contact met het publiek te houden zal er wel zoiets zijn.
Waarom niet?quote:
Ik weet niet hoor, maar is een drama in een andere stad hetzelfde als een terrorisme dreiging in de buurt van de HMH?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Jobje Cohen laat het nu WEL doorgaan, en de concert van The Killers 1 maand geleden wel afgelasten hé. Wat een klootzak is Job.
Tja, Amsterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Donder eens op.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Er is maar een slag volk gek genoeg om zichzelf op te offeren in een aanslag
Post het dan niet!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
och misschien lijkt ie wel wat op volkert van der g.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een stereotype terrorist
Waarom niet?quote:
Dat had met de veiligheid van de omgeving te maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Jobje Cohen laat het nu WEL doorgaan, en de concert van The Killers 1 maand geleden wel afgelasten hé. Wat een klootzak is Job.
heeft denk ik vooral te maken met veiligheid. Zoveel mensen ineens naar huis laten gaan is ook gevaarlijk. Denk maar aan een paar jaar geleden op CS. Toen werden mensen bijna doodgedrukt in het gedrangquote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
JIj verwacht dat de koninklijke familie zich gaat opsluiten in een bunker en nooit meer in het openbaar komt?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]vergeet het maar. Niet meer midden tussen het publiek.
Nederlanders? Sorry maar het lijkt echt geen Marokkaan dit keer.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Iedereen is daar lazerus, ik zou m'n bek ook geen minuut kunnen houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Asskicker14 het volgende:
En misschien hoorde hij het woordje mogelijk in de zin 'er is mogelijk opzet in het spel' wel niet. Kortom, waardeloze informatie dus.quote:
Er is maar een soort volk achterlijk genoeg om zelfmoordaanslagen te plegen.....quote:
Zegt ook over het type persoon dat jij dan bent dat je geen fatsoensnormen meer hebt met een slokje op.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Iedereen is daar lazerus, ik zou m'n bek ook geen minuut kunnen houden
Omdat sommige mensen wel vrienden hebben en graag van hun welverdiende vrije dag genieten ipv op internet geschokt te gaan zitten zijn.quote:
Wat een sneu figuur ben jij zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef desiredbard het volgende:
GVD
twee doden al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |