RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaatquote:
Ik vind het, ondank de ellende van vandaag, wel een prettige ontwikkeling. Een eerste aanzet in de lange reeks van anti-monarchisme dat komen gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Zou zonde zijn.
Wat mij betreft Koninginnedag alsof over een paar weken houden en niet toegeven aan zulke debielen en volgend jaar gewoon weer op 30 april
Dat is wel te verwachten. In ieder geval zie ik de Koninklijke familie niet meer het land in trekken.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Wat een muts op RTL. Nu al gaan speculeren dat de koninginnedag nooit meer door gaat.
Of iemand die onwel is geworden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik moest direct hieraan denken. Een slapende gast met teveel alcohol op die -dus per ongeluk, al slapende- inrijdt op wielrenners. Met al die festiviteiten van gister lijkt me dat niet eens heel vreemd.
[ afbeelding ]
http://www.gva.be/nieuws/(...)renners-van-weg.aspx
Wat je zegt. Dat gaat gewoon door volgend jaar. Of het hetzelfde is als de afgelopen jaren is de vraag, maar die verslaggeefsterquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Wat een muts op RTL. Nu al gaan speculeren dat de koninginnedag nooit meer door gaat.
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Heel erg wat er is gebeurt, maar die foto's blijven mooi
Dat willen ze eigenlijk al jaren...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef GlazenKaak het volgende:
Net op RTL4: "Dit is waarschijnlijk de laatste koninginnedag ooit!"
-_-
Dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Inderdaad, ze hebben allemaal van die blauwe hesjes aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee dat meisje ligt alleen en zonder schoenen, dit is iemand met dezelfde soort kleding.
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef snowgoon het volgende:
Duidelijk geen aanslag dus...quote:
Ziet er niet uit als een stereotype terroristquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |