Maak je niet zo druk meidquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Idd, in Amerika hebben ze ook nog steeds 11 september elk jaarquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Bowlingbal het volgende:
Allemaal heel erg hoor, dat er misschien iemand expres, met opzet (maar dat is niet eens bekend!) ingereden is op een groep mensen, maar daardoor ga je toch geen nationale feestdag stilzetten? Is dat niet een beetje overtrokken?
Dat is onzin. Volkert van der G. zag er ook niet uit als een moordenaar. Aan uiterlijk kun je niets onttrekkenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
Precies, de Koninklijke familie grijpt deze kans echt wel om van deze idioterie af te komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?
Wel als ie eerst toegeeft te geilen op het plaatsen van dat soort foto'squote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Foto's die worden aangeleverd voor de World Press Photo bevatten vaak ook verschrikkelijke dingen, maar zijn toch mooie foto's. Vind het niet zo'n rare opmerking hoor!
Als het met opzet was lijkt het me dat dat toch wel als "terreur" gezien mag worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
Je hebt wel een stereotype terrorist. Pak er anders even een Van Dale bij ofzoquote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Here we go again. Je hebt geen stereotype terrorist sjaak.
Ik had jou gequote ,maar het had ook iemand anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Want links-extremisten kunnen niet blank zijn
Geen enkel veiligheidsprotocol voldoet. En dan? Voortaan maar allemaal binnen zitten, bier bestellen en laten bezorgen door de Appie, en voor het nuttigen door een dikke scanner heenhalen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste viering in deze vorm. Het is nu duidelijk dat het normale veiligheidsprotocol niet voldoet. En met het mogelijke aftreden van beatrix is dit wellicht een moment om nog eens na te denken over toekomstige vieringen
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je hebt wel een stereotype terrorist. Pak er anders even een Van Dale bij ofzo
quote:ter·ro·rist de; m,v -en iem die zich schuldig maakt aan terrorisme
Ja. Misschien niet op 30 april. Maar om het contact met het publiek te houden zal er wel zoiets zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?
Ben je blind ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef FlukeyZulu het volgende:
hier alle persoonsgegevens van de auto eigenaar, ik zeg dus niet dat dit de dader is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |