Ja, ik wel. *zucht*.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zijn huidskleur is kan ik aan de hand van die foto absoluut niet zien. Jij wel ?
Als hij eigenaar van de auto isquote:Op donderdag 30 april 2009 14:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik schat hem op eind 40, begin 50
dat zou pas onzin zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Dat lijkt me ook onzin.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef GlazenKaak het volgende:
Net op RTL4: "Dit is waarschijnlijk de laatste koninginnedag ooit!"
-_-
Welja, we moeten altijd de criminelen geven wat ze willen. Ons vooral laten kisten. Geen hoge gebouwne meer bouwen voor de vliegtuigen, gen parades meer, ja we moeten allemaal bang wordne en binnen gaan zitten, kan e rniks meer gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten. In ieder geval zie ik de Koninklijke familie niet meer het land in trekken.
4 mei?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral omdat we helemaal geen dag van nationale rouw kennen.
Heb jij er al eens over nagedacht om die foto te bekijken?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ooit erover nagedacht dat er ook gewoon een been in kan zitten?
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Mestras het volgende:
[..]
RTL Een of andere muts van RTL zonder enige kennis van zaken zegt net dat er inderdaad een kans bestaat dat koninginnedag niet meer gevierd gaat worden als het echt om een aanslag gaat
Maar net op dat moment, op die plek? Rakelings langs de Oranjes? Ik geloof niet in dergelijk toeval.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik moest direct hieraan denken. Een slapende gast met teveel alcohol op die -dus per ongeluk, al slapende- inrijdt op wielrenners. Met al die festiviteiten van gister lijkt me dat niet eens heel vreemd.
[ afbeelding ]
http://www.gva.be/nieuws/(...)renners-van-weg.aspx
Foto's die worden aangeleverd voor de World Press Photo bevatten vaak ook verschrikkelijke dingen, maar zijn toch mooie foto's. Vind het niet zo'n rare opmerking hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Je denkt oprecht nog dat volgend jaar Maxima en Wim-Lex en de rest weer gaan koekhappen en zaklopen ergens in schubbekutteveen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat je zegt. Dat gaat gewoon door volgend jaar. Of het hetzelfde is als de afgelopen jaren is de vraag, maar die verslaggeefster
Ik denk (*vermoed*) dat het hem om de kwaliteit van de foto's gaat. Denk ik hoor, weet ik niet zeker!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi? MOOI? Foto's van een bloemetje, die zijn mooi. Een naakt wijf, dat is mooi. Kijken naar een kunstwerk wat mooi is.... foto's van zoiets waarop jij je op aftrekt omdat er duidelijk bloed e.d. te zien is en je ze alleen post voor sensatie i.p.v. de situatie duidelijker te maken.... zijn NIET mooi. Als je die mooi vind dan zou ik ff de gezondheidsinstellingen gaan bellen, want dat lijkt me beter voor de maatschappij. Voor je't weet zit jij in zo'n auto om ervoor te zorgen dat de rest van NL "mooie foto's"te zien krijgt.
Loser.
Hoe ziet een terrorist eruit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
Misschien wel de laatste viering in deze vorm. Het is nu duidelijk dat het normale veiligheidsprotocol niet voldoet. En met het mogelijke aftreden van beatrix is dit wellicht een moment om nog eens na te denken over toekomstige vieringenquote:
Here we go again. Je hebt geen stereotype terrorist sjaak.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Is er al iets bekend over een eventueel motief? Geestelijke gestoorde dader? Aan de foto's te zien is het geen terrorist oid.
John F. Kennedy was ook een eenmansactie.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef pisnicht het volgende:
[..]
kom op wat een onzin. Dit is een eenmansactie zoals het ernaar uitziet. Zou nogal overtrokken zijn om ineens allerlei zware maatregelen te treffen om zoiets. (ook al is het heel erg wat er aan slachtoffers zijn)
Je zet het op een andere dag niet op de 30e maar op de verjaardag van de koning, WAquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef Aguirre het volgende:
[..]
Ik vind het, ondank de ellende van vandaag, wel een prettige ontwikkeling. Een eerste aanzet in de lange reeks van anti-monarchisme dat komen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |